Met het geld dat je bespaart kan je 1x per maand lekker luxe uit eten. Naar een pannenkoekenrestaurant ofzoquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:38 schreef Hyaenidae het volgende:
Het leven is meer dan alleen maar elke dag Euroshopper voeding naar binnen klappen.
de bapao is wel matig, maar die pizza is gewoon lekkerquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:44 schreef cosmosis het volgende:
Dat voedsel doe je een Rus aan het front nog niet aan....Het leven is duur als je kwaliteit wilt
Soja drink..... Doe dan gewoon water, dat is praktisch gratis als je toch op de centen zit ipv die kansloze melk vervangerquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
de bapao is wel matig, maar die pizza is gewoon lekker
1900 kcal reken ik. Misschien toch wat scheppen suiker in de thee en 2 pizza's nemen i.p.v 1quote:
Sojamelk is volgens het voedingscentrum en volwaardig alternatief voor koeienmelk. Qua macro's zit het erg dicht op mekaar.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:47 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Soja drink..... Doe dan gewoon water, dat is praktisch gratis als je toch op de centen zit ipv die kansloze melk vervanger
Er zitten 3 pizza's inquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eenderde pizza per dag? Goed man.
Pardon!quote:
Qua smaak niet, of is dat verder van ondergeschikt belang? Dan kun je ook schapen jagen op de hei, is ook praktisch gratisquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sojamelk is volgens het voedingscentrum en volwaardig alternatief voor koeienmelk. Qua macro's zit het erg dicht op mekaar.
Nee hee........ er zitten 3 pizza's in gek 🤣🤣🤣bwahahaaaaaaaa mongoltje dat je d'r bent ook he...echtquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eenderde pizza per dag? Goed man.
Dat zijn de besten pizza'squote:
🤫quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee hee........ er zitten 3 pizza's in gek 🤣🤣🤣bwahahaaaaaaaa mongoltje dat je d'r bent ook he...echt![]()
Dat een kale pizza noemenquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:52 schreef Kriegel het volgende:
Een broodje bapao en een kale pizza, wow fuck geweldig man.
Qua smaak is het inderdaad lekkerder dan koeienmelkquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:49 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Qua smaak niet, of is dat verder van ondergeschikt belang? Dan kun je ook schapen jagen op de hei, is ook praktisch gratis
pfff, als je behoefte hebt aan groente kan je nog dit erbij doen en dan minder eten van de rest:quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:52 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ja het Leven is best duur als je na een paar weken dit eten een week op de afdeling cardiologie ligt.
Goh dat je mannensap prefereert boven een vrouwelijke uier, verrassend...Maar goed je bent dan ook een vrouw dus ik snap de smaak...quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Qua smaak is het inderdaad lekkerder dan koeienmelk
Koffie is duur, zelfs oploskoffie tegenwoordig!!!quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:09 schreef Evangelion het volgende:
Hier mijn lijst, ook goedkoop.
O: Havermout
M: Boterhammen met pindakaas
T: (Sinaas)appel
A: Rijst/Pasta + Ei + Boontjes/Erwten
Melk
Koffie
Pindakaaspot 1,60 eur. Genoeg voor 12 goede boterhammen = 18 cent per boterhamquote:Op zaterdag 27 september 2025 23:09 schreef Evangelion het volgende:
Hier mijn lijst, ook redelijk goedkoop.
O: Havermout
M: Boterhammen met pindakaas
T: (Sinaas)appel
A: Rijst/Pasta + Ei + Boontjes/Erwten
Melk
Koffie
Daar zit zo te zien meer op dan tomatensaus en kaas, nu ben ik verwardquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat een kale pizza noemen
Traditioneel hoort er enkel tomatensaus en kaas op een pizza. De Italianen weten
[ afbeelding ]
Een dikke homo idd.quote:Op zondag 28 september 2025 00:34 schreef augurk2025 het volgende:
Een gore huismerkpizza avondeten noemen![]()
TS is een dikkerd
Jij denkt dat op die goedkope diepvries Margherita kaas zit?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Traditioneel hoort er enkel tomatensaus en kaas op een pizza. De Italianen weten
[ afbeelding ]
De groente/fruitman op de markt is duurder dan de supermarkt.quote:Op zondag 28 september 2025 00:29 schreef Invisibli het volgende:
Bapoa is geen eten, balletje deeg met restvlees zit weinig voeding in.
Tis lekker als snack.
As je echt zou moeten overleven met heel weinig dan is een potje bruine bonen voedzaam.
Kruiden voor de thee kun je in een pot of wanneer beschikbaar tuingrond laten groeien. Dan snoeien en drogen zodat je de winter ook hebt.
Brinta, havermout kan een warme afwisseling zijn tussen muslie en granola.
Smoothie van fruit van de markt voor de vitamines.
Afwisseling is belangrijk zodat je lihaam echt alle vitamines in je eten tegen komt.
Aandacht is waar hij op uit is, en jij geeft hem datquote:Op zondag 28 september 2025 07:24 schreef Newone82 het volgende:
Dit een gezond voedingspatroon noemen is belachelijk.
Ben je wel 100% in orde TS?
Jij denkt dat er een gezamelijk overheidscomplot is dat ons microchips voorschoteld en fabrikanten laat liegen op ingrediëntenlabels?quote:Op zondag 28 september 2025 00:37 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Jij denkt dat op die goedkope diepvries Margherita kaas zit?
Kaasfantasiequote:Op zondag 28 september 2025 00:37 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Jij denkt dat op die goedkope diepvries Margherita kaas zit?
Nutriscore b en c. Stamppot brocolli en geitenkaas bij de AH heeft dezelfde nutriscorequote:Op zondag 28 september 2025 07:24 schreef Newone82 het volgende:
AH pizza margarieta goor noemenquote:Op zondag 28 september 2025 00:34 schreef augurk2025 het volgende:
Een gore huismerkpizza avondeten noemen![]()
TS is een dikkerd
Aardappels hebben ook gewoon een slecht imago gekregen door koolhydraat-terroristen.quote:Op zondag 28 september 2025 08:37 schreef Managarm het volgende:
Deze moet je zakken van wegeten, zo gezond.
[ afbeelding ]
[..]
Dan begrijp je dus geen fuck van wat de Nutriscore is.quote:Op zondag 28 september 2025 08:37 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nutriscore b en c. Stamppot brocolli en geitenkaas bij de AH heeft dezelfde nutriscore
Kidneybonen (58 cent voor een groot blik) is nog goedkoper dan bruine bonen.quote:Op zondag 28 september 2025 00:29 schreef Invisibli het volgende:
Bapoa is geen eten, balletje deeg met restvlees zit weinig voeding in.
Tis lekker als snack.
As je echt zou moeten overleven met heel weinig dan is een potje bruine bonen voedzaam.
Kruiden voor de thee kun je in een pot of wanneer beschikbaar tuingrond laten groeien. Dan snoeien en drogen zodat je de winter ook hebt.
Brinta, havermout kan een warme afwisseling zijn tussen muslie en granola.
Smoothie van fruit van de markt voor de vitamines.
Afwisseling is belangrijk zodat je lihaam echt alle vitamines in je eten tegen komt.
Gezondste product binnen die categorie, dus van de pizza's is de allergoedkoopste redelijk gezond.quote:Op zondag 28 september 2025 08:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan begrijp je dus geen fuck van wat de Nutriscore is.
Die mensen die dronken ook melk, dus die snapten er sowieso erg weinig van.quote:Op zondag 28 september 2025 08:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Aardappels hebben ook gewoon een slecht imago gekregen door koolhydraat-terroristen.
De realiteit is dat de aardappel gewoon in de schijf van 5 staat en onze voorouders die als standaard in het dieet hadden en toch vrijwel geen diabetes hadden en de langste mensen op aarde werden.
Vroeger was rauwe melk wel goed voor je door een gebrek aan alternatieven.quote:Op zondag 28 september 2025 08:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die mensen die dronken ook melk, dus die snapten er sowieso erg weinig van.
En terecht. Boh, melkquote:Op zondag 28 september 2025 08:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Die mensen die dronken ook melk, dus die snapten er sowieso erg weinig van.
En ik dacht dat TS een vegan was?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:52 schreef Kriegel het volgende:
Een broodje bapao en een kale pizza, wow fuck geweldig man.
Ow je kent hem nog niet?quote:Op zondag 28 september 2025 07:24 schreef Newone82 het volgende:
Eeej gezonde frietjes dat is helemaal een uitkomstquote:Op zondag 28 september 2025 08:37 schreef Managarm het volgende:
Deze moet je zakken van wegeten, zo gezond.
[ afbeelding ]
[..]
Gezien de user en de tekst op de zak gok ik dat je wel even naar Portugal moetquote:Op zondag 28 september 2025 09:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Eeej gezonde frietjes dat is helemaal een uitkomst![]()
![]()
Waar kan ik dit kopen??
Waarom kan dat daar wel en hier niet??quote:Op zondag 28 september 2025 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gezien de user en de tekst op de zak gok ik dat je wel even naar Portugal moet
TS is vegan wanneer jullie dat uit je duim zuigen*quote:Op zondag 28 september 2025 09:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
TS is vegan en links wanneer het hem uitkomt
Even een screenshot van de Appie. Deze zijn allemaal ook nutriacore aquote:Op zondag 28 september 2025 09:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom kan dat daar wel en hier niet??![]()
SOwwwwwww nooit geweten, dat wordt dagelijks friet voor mij ipv groentesquote:Op zondag 28 september 2025 09:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Even een screenshot van de Appie. Deze zijn allemaal ook nutriacore a
[ afbeelding ]
En je obsessie voor mij dan?quote:
Friet is groente!quote:Op zondag 28 september 2025 09:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
SOwwwwwww nooit geweten, dat wordt dagelijks friet voor mij ipv groentes![]()
![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 08:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vroeger was rauwe melk wel goed voor je door een gebrek aan alternatieven.
Nu minder omdat er een klein risico is dat het schadelijk kan zijn en er veel betere opties zijn.
Ik drink tot de dag van vandaag nog steeds ongeveer een liter melk per dag(sojamelk)
Wie zijn toch die mensen?quote:
Ho ho, zet mij even niet in hetzelfde rijtje als iemand die sojasap drinktquote:Op zondag 28 september 2025 09:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Wie zijn toch die mensen?
Ik weet oprecht niet wat erger is. Ik denk dat sojasap beter is dan melk tbh.quote:Op zondag 28 september 2025 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ho ho, zet mij even niet in hetzelfde rijtje als iemand die sojasap drinkt
Ieder z'n smaak natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2025 10:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet wat erger is. Ik denk dat sojasap beter is dan melk tbh.
Haten op sojamelk... dan heb je het echt niet begrepenquote:Op zondag 28 september 2025 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ho ho, zet mij even niet in hetzelfde rijtje als iemand die sojasap drinkt
friet uit airfryer is niet perse ongezondquote:Op zondag 28 september 2025 09:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
SOwwwwwww nooit geweten, dat wordt dagelijks friet voor mij ipv groentes![]()
![]()
En ik weet niet of dat met de frituurolie is gerekend of niet.
Maar als je dan een airfryer gebruikt en die airfryer friet doet zonder olie, ben je net zo gezond bezig als met een bord vol groente dus.
Oh maar dat hoort er wel bij natuurlijkquote:Op zondag 28 september 2025 10:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
friet uit airfryer is niet perse ongezond
wel als je dikke heerlijke geile klodders saus bij doet![]()
Ja, het leven is duur, maar gelukkig duurt het op deze manier niet zo heel lang, wat dan weer heel goedkoop is.quote:
basilquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnen de categorie ja, dus waarom vergelijk je dan een pizza met een broccolischotel? Een pizza met nutriscore A is alsnog ongezonder dan broccoli met nutriscore C natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2025 08:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gezondste product binnen die categorie, dus van de pizza's is de allergoedkoopste redelijk gezond.
Trolling to the max.quote:Op zondag 28 september 2025 09:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Friet is groente!
Wel uit de airfryer om de nutriscore a te behouden
Je weet dat airfryer patat gewoon word voorgebakken in frituurolie?quote:Op zondag 28 september 2025 10:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
friet uit airfryer is niet perse ongezond
wel als je dikke heerlijke geile klodders saus bij doet![]()
Jij weet dat mij dat niks boeit want ik koop geen airfryer patatjes?quote:Op zondag 28 september 2025 12:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je weet dat airfryer patat gewoon word voorgebakken in frituurolie?
Je weet dat ik het helemaal met je eens ben?quote:Op zondag 28 september 2025 12:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jij weet dat mij dat niks boeit want ik koop geen airfryer patatjes?
Kan mij dat verrotten wat zij vinden. Het heeft geen voedingswaarde is m'n punt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnen paar maanden helemaal je darmflora na de kloten door dit “dieet”.quote:Op zondag 28 september 2025 13:05 schreef Elan het volgende:
2 bapao als lunch en een diepvriespizza als avondeten, nee dank je.
Als ik thee drink dan is dat graag zo donker mogelijk, 4 kopjes per theezakje?! Ben je wel helemaal lekker?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:33 schreef Mikeytt het volgende:
Drinken voor tussendoor (0,5 cent per kopje als je 4 kopjes zet per theezakje)
Happen op Mike-YTTquote:Op zondag 28 september 2025 13:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als ik thee drink dan is dat graag zo donker mogelijk, 4 kopjes per theezakje?! Ben je wel helemaal lekker?
Ik doe er serieus soms 5 / 6 kopjes mee zetten met zo een groot theezakje. 1 kops thee zakje 2 kopjes makkelijk.quote:Op zondag 28 september 2025 13:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als ik thee drink dan is dat graag zo donker mogelijk, 4 kopjes per theezakje?! Ben je wel helemaal lekker?
Airfryer patatquote:Op zondag 28 september 2025 12:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Kan prima. Doe normaal 4x. 2x dippen dan heeft ie de kleur al.quote:Op zondag 28 september 2025 13:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
'Geen voedingswaarde', alsof tomaat, kaas (melk) en tarwe je niks gevenquote:Op zondag 28 september 2025 13:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Kan mij dat verrotten wat zij vinden. Het heeft geen voedingswaarde is m'n punt.
Als je zo'n ding voldumpt met paprika, champignons, olijven e.d. dan eet je tenminste die dag nog iets waar je geen scheurbuik van krijgt. Met je broodje bapao lunch.
Broodje kaas is ook goedkoop. Kan je vervangen als lunch.quote:Op zondag 28 september 2025 13:05 schreef Elan het volgende:
2 bapao als lunch en een diepvriespizza als avondeten, nee dank je.
De AH pizza margerieta's houden mijn leven leukquote:Op zondag 28 september 2025 12:21 schreef Dven het volgende:
Het leven zou vrij goedkoop zijn wanneer dat je dagelijkse kost is. Na een paar dagen spring je met liefde voor een trein. Tel uit je winst!
Ons leven ook als je straks weer weken niet post voor een bezoekje aan het ziekenhuisquote:Op zondag 28 september 2025 14:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De AH pizza margerieta's houden mijn leven leuk
Vind ik wel weer humor.quote:Op zondag 28 september 2025 14:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je lichaam kan best wat hebben hoor, en zeker tijdens je jonge jaren. Tijdens mijn 2de jaar college bestond mijn dieet voor 90% uit instant noedels, bier en chips zonder dat ik wat merkte aan mijn lichaam.quote:Op zondag 28 september 2025 13:08 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Binnen paar maandsn helemaal je darmenflora na de kloten door dit “dieet”.
Ik heb nog 2 jaar aan bonen/linzen voorraad thuis. Iedere dag minimaal 2 porties. Gezondste wat je kan etenquote:Op zondag 28 september 2025 14:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ons leven ook als je straks weer weken niet post voor een bezoekje aan het ziekenhuis
1 portie instant noodels is je dagelijkse hoeveelheid zout per dag. Super ongezond dus.quote:Op zondag 28 september 2025 14:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je lichaam kan best wat hebben hoor, en zeker tijdens je jonge jaren. Tijdens mijn 2de jaar college bestond mijn dieet voor 90% uit instant noedels, bier en chips zonder dat ik wat merkte aan mijn lichaam.
In de sojamelk zit trouwens toegevoegde vitamines/mineralen.
Je zou an sich best een paar maanden dit dieet kunnen eten zonder problemen. Al helemaal als je af en toe wat groente en fruit eet.
Je weet dat ze toch gewoon Nutriscore A krijgen, zelfs met het voorbakken erbij?quote:Op zondag 28 september 2025 12:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik had ze vanmorgen al gehaald zo'n pak van 3. En meteen opgevroten rond een uur of 12. Ik had hem 10 minuten in de oven gehad en kwam er toen behoorlijk zwart en krokant uitquote:Op zondag 28 september 2025 14:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alleen paprika erop of heb je nog meer goede tips?quote:Op zondag 28 september 2025 17:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik had ze vanmorgen al gehaald zo'n pak van 3. En meteen opgevroten rond een uur of 12. Ik had hem 10 minuten in de oven gehad en kwam er toen behoorlijk zwart en krokant uitToch helemaal opgevroten maar ik had hem dus verneukt. Volgende keer 8 minuten proberen. Dat wordt mijn avondmaal voor morgen. Ik denk dat ze prima zijn als je ze niet aan laat bakken. En als je dan nog een paprika in stukjes snijdt en erop tieft heb je gewoon verse groente gehad ook nog. Meer heb je niet nodig.
Dank voor deze waardevolle tip nu heb ik er weer een volwaardige makkelijke maaltijd bij![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |