Trolling to the max.quote:Op zondag 28 september 2025 09:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Friet is groente!
Wel uit de airfryer om de nutriscore a te behouden
Je weet dat airfryer patat gewoon word voorgebakken in frituurolie?quote:Op zondag 28 september 2025 10:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
friet uit airfryer is niet perse ongezond
wel als je dikke heerlijke geile klodders saus bij doet![]()
Jij weet dat mij dat niks boeit want ik koop geen airfryer patatjes?quote:Op zondag 28 september 2025 12:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Je weet dat airfryer patat gewoon word voorgebakken in frituurolie?
Je weet dat ik het helemaal met je eens ben?quote:Op zondag 28 september 2025 12:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Jij weet dat mij dat niks boeit want ik koop geen airfryer patatjes?
Kan mij dat verrotten wat zij vinden. Het heeft geen voedingswaarde is m'n punt.quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat een kale pizza noemen
Traditioneel hoort er enkel tomatensaus en kaas op een pizza. De Italianen weten
[ afbeelding ]
Binnen paar maanden helemaal je darmflora na de kloten door dit “dieet”.quote:Op zondag 28 september 2025 13:05 schreef Elan het volgende:
2 bapao als lunch en een diepvriespizza als avondeten, nee dank je.
Als ik thee drink dan is dat graag zo donker mogelijk, 4 kopjes per theezakje?! Ben je wel helemaal lekker?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:33 schreef Mikeytt het volgende:
Drinken voor tussendoor (0,5 cent per kopje als je 4 kopjes zet per theezakje)
Happen op Mike-YTTquote:Op zondag 28 september 2025 13:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als ik thee drink dan is dat graag zo donker mogelijk, 4 kopjes per theezakje?! Ben je wel helemaal lekker?
Ik doe er serieus soms 5 / 6 kopjes mee zetten met zo een groot theezakje. 1 kops thee zakje 2 kopjes makkelijk.quote:Op zondag 28 september 2025 13:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als ik thee drink dan is dat graag zo donker mogelijk, 4 kopjes per theezakje?! Ben je wel helemaal lekker?
Airfryer patatquote:Op zondag 28 september 2025 12:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Kan prima. Doe normaal 4x. 2x dippen dan heeft ie de kleur al.quote:Op zondag 28 september 2025 13:46 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
'Geen voedingswaarde', alsof tomaat, kaas (melk) en tarwe je niks gevenquote:Op zondag 28 september 2025 13:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Kan mij dat verrotten wat zij vinden. Het heeft geen voedingswaarde is m'n punt.
Als je zo'n ding voldumpt met paprika, champignons, olijven e.d. dan eet je tenminste die dag nog iets waar je geen scheurbuik van krijgt. Met je broodje bapao lunch.
Broodje kaas is ook goedkoop. Kan je vervangen als lunch.quote:Op zondag 28 september 2025 13:05 schreef Elan het volgende:
2 bapao als lunch en een diepvriespizza als avondeten, nee dank je.
De AH pizza margerieta's houden mijn leven leukquote:Op zondag 28 september 2025 12:21 schreef Dven het volgende:
Het leven zou vrij goedkoop zijn wanneer dat je dagelijkse kost is. Na een paar dagen spring je met liefde voor een trein. Tel uit je winst!
Ons leven ook als je straks weer weken niet post voor een bezoekje aan het ziekenhuisquote:Op zondag 28 september 2025 14:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De AH pizza margerieta's houden mijn leven leuk
Vind ik wel weer humor.quote:Op zondag 28 september 2025 14:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je lichaam kan best wat hebben hoor, en zeker tijdens je jonge jaren. Tijdens mijn 2de jaar college bestond mijn dieet voor 90% uit instant noedels, bier en chips zonder dat ik wat merkte aan mijn lichaam.quote:Op zondag 28 september 2025 13:08 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Binnen paar maandsn helemaal je darmenflora na de kloten door dit “dieet”.
Ik heb nog 2 jaar aan bonen/linzen voorraad thuis. Iedere dag minimaal 2 porties. Gezondste wat je kan etenquote:Op zondag 28 september 2025 14:55 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ons leven ook als je straks weer weken niet post voor een bezoekje aan het ziekenhuis
1 portie instant noodels is je dagelijkse hoeveelheid zout per dag. Super ongezond dus.quote:Op zondag 28 september 2025 14:58 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je lichaam kan best wat hebben hoor, en zeker tijdens je jonge jaren. Tijdens mijn 2de jaar college bestond mijn dieet voor 90% uit instant noedels, bier en chips zonder dat ik wat merkte aan mijn lichaam.
In de sojamelk zit trouwens toegevoegde vitamines/mineralen.
Je zou an sich best een paar maanden dit dieet kunnen eten zonder problemen. Al helemaal als je af en toe wat groente en fruit eet.
Je weet dat ze toch gewoon Nutriscore A krijgen, zelfs met het voorbakken erbij?quote:Op zondag 28 september 2025 12:40 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik had ze vanmorgen al gehaald zo'n pak van 3. En meteen opgevroten rond een uur of 12. Ik had hem 10 minuten in de oven gehad en kwam er toen behoorlijk zwart en krokant uitquote:Op zondag 28 september 2025 14:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Alleen paprika erop of heb je nog meer goede tips?quote:Op zondag 28 september 2025 17:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik had ze vanmorgen al gehaald zo'n pak van 3. En meteen opgevroten rond een uur of 12. Ik had hem 10 minuten in de oven gehad en kwam er toen behoorlijk zwart en krokant uitToch helemaal opgevroten maar ik had hem dus verneukt. Volgende keer 8 minuten proberen. Dat wordt mijn avondmaal voor morgen. Ik denk dat ze prima zijn als je ze niet aan laat bakken. En als je dan nog een paprika in stukjes snijdt en erop tieft heb je gewoon verse groente gehad ook nog. Meer heb je niet nodig.
Dank voor deze waardevolle tip nu heb ik er weer een volwaardige makkelijke maaltijd bij![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |