En ik dacht dat TS een vegan was?quote:Op zaterdag 27 september 2025 22:52 schreef Kriegel het volgende:
Een broodje bapao en een kale pizza, wow fuck geweldig man.
Ow je kent hem nog niet?quote:Op zondag 28 september 2025 07:24 schreef Newone82 het volgende:
Dit een gezond voedingspatroon noemen is belachelijk.
Ben je wel 100% in orde TS?
Eeej gezonde frietjes dat is helemaal een uitkomstquote:Op zondag 28 september 2025 08:37 schreef Managarm het volgende:
Deze moet je zakken van wegeten, zo gezond.
[ afbeelding ]
[..]
Gezien de user en de tekst op de zak gok ik dat je wel even naar Portugal moetquote:Op zondag 28 september 2025 09:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Eeej gezonde frietjes dat is helemaal een uitkomst![]()
![]()
Waar kan ik dit kopen??
Waarom kan dat daar wel en hier niet??quote:Op zondag 28 september 2025 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gezien de user en de tekst op de zak gok ik dat je wel even naar Portugal moet
TS is vegan wanneer jullie dat uit je duim zuigen*quote:Op zondag 28 september 2025 09:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
TS is vegan en links wanneer het hem uitkomt
Even een screenshot van de Appie. Deze zijn allemaal ook nutriacore aquote:Op zondag 28 september 2025 09:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom kan dat daar wel en hier niet??![]()
SOwwwwwww nooit geweten, dat wordt dagelijks friet voor mij ipv groentesquote:Op zondag 28 september 2025 09:38 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Even een screenshot van de Appie. Deze zijn allemaal ook nutriacore a
[ afbeelding ]
En je obsessie voor mij dan?quote:
Friet is groente!quote:Op zondag 28 september 2025 09:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
SOwwwwwww nooit geweten, dat wordt dagelijks friet voor mij ipv groentes![]()
![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 08:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Vroeger was rauwe melk wel goed voor je door een gebrek aan alternatieven.
Nu minder omdat er een klein risico is dat het schadelijk kan zijn en er veel betere opties zijn.
Ik drink tot de dag van vandaag nog steeds ongeveer een liter melk per dag(sojamelk)
Wie zijn toch die mensen?quote:
Ho ho, zet mij even niet in hetzelfde rijtje als iemand die sojasap drinktquote:Op zondag 28 september 2025 09:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
[..]
Wie zijn toch die mensen?
Ik weet oprecht niet wat erger is. Ik denk dat sojasap beter is dan melk tbh.quote:Op zondag 28 september 2025 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ho ho, zet mij even niet in hetzelfde rijtje als iemand die sojasap drinkt
Ieder z'n smaak natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2025 10:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik weet oprecht niet wat erger is. Ik denk dat sojasap beter is dan melk tbh.
Haten op sojamelk... dan heb je het echt niet begrepenquote:Op zondag 28 september 2025 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ho ho, zet mij even niet in hetzelfde rijtje als iemand die sojasap drinkt
friet uit airfryer is niet perse ongezondquote:Op zondag 28 september 2025 09:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
SOwwwwwww nooit geweten, dat wordt dagelijks friet voor mij ipv groentes![]()
![]()
En ik weet niet of dat met de frituurolie is gerekend of niet.
Maar als je dan een airfryer gebruikt en die airfryer friet doet zonder olie, ben je net zo gezond bezig als met een bord vol groente dus.
Oh maar dat hoort er wel bij natuurlijkquote:Op zondag 28 september 2025 10:34 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
friet uit airfryer is niet perse ongezond
wel als je dikke heerlijke geile klodders saus bij doet![]()
Ja, het leven is duur, maar gelukkig duurt het op deze manier niet zo heel lang, wat dan weer heel goedkoop is.quote:
basilquote:Op zaterdag 27 september 2025 22:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat een kale pizza noemen
Traditioneel hoort er enkel tomatensaus en kaas op een pizza. De Italianen weten
[ afbeelding ]
Binnen de categorie ja, dus waarom vergelijk je dan een pizza met een broccolischotel? Een pizza met nutriscore A is alsnog ongezonder dan broccoli met nutriscore C natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2025 08:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Gezondste product binnen die categorie, dus van de pizza's is de allergoedkoopste redelijk gezond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |