Ik heb een buitenlamp van heel veel lumen om nog een beetje licht te hebben tijdens de donkere winterdagenquote:
Ahquote:Op zondag 28 september 2025 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een buitenlamp van heel veel lumen om nog een beetje licht te hebben tijdens de donkere winterdagen
20,3°C in de woonkamer.quote:Op zondag 28 september 2025 08:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
18,7°C nu.
De afkoeling in de nacht valt me mee.
Maar ik verwacht dat een dezer dagen de pelletkachel aan gaat.
(Buiten 14°C)
Het is ook heerlijk buitenquote:Op maandag 29 september 2025 13:29 schreef roos94 het volgende:
22.5
Dit noemen ze herfst
Had het net warm buiten
Ik had met mijn debiele kop een lentejasje aanquote:Op maandag 29 september 2025 13:39 schreef StateOfMind het volgende:
Het
[..]
Het is ook heerlijk buiten
Volle bak zon, 19 graden en een licht briesje
Hier gewoon een polo (geen VW) en een korte broekquote:Op maandag 29 september 2025 13:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik had met mijn debiele kop een lentejasje aan
Heel dom
Kon ik hele tijd mee gaan zeulen want ik stikte de moord
Nou ja, mijn keuken meldt 22,0, maar ik ben persoonlijk van mening dat de thermostaat in het midden van de woonkamer gebruikt dient te worden hiervoorquote:
Heb ik ook wel eens gedaanquote:Op maandag 29 september 2025 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
21,5
Ik was zojuist het toppunt van luiheid
Had geen zin om op te staan en naar de thermostaat te lopen om te kijken wat de temperatuur was
Dus ik maakte vanaf de bank een foto van de thermostaat, en zoomde vervolgens in op de foto![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 september 2025 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
21,5
Ik was zojuist het toppunt van luiheid
Had geen zin om op te staan en naar de thermostaat te lopen om te kijken wat de temperatuur was
Dus ik maakte vanaf de bank een foto van de thermostaat, en zoomde vervolgens in op de foto![]()
![]()
![]()
Zon? Ik kan de achterburen niet eens zien zo mistig is het hier.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
23,5 inmiddels
Zo'n zonnige september is echt een godsgeschenk.
Ik kan het niet strakblauw noemen, maar heel erg ver daarvandaan zit het ook nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Zon? Ik kan de achterburen niet eens zien zo mistig is het hier.
Goh. Grote verschillen in NL dus vandaag.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan het niet strakblauw noemen, maar heel erg ver daarvandaan zit het ook niet
Is de buurjongen niet aan het vapenquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Zon? Ik kan de achterburen niet eens zien zo mistig is het hier.
Hahaha nee, dan zouden het de bejaarde buurvrouwen moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is de buurjongen niet aan het vapen
Ik heb daar eigenlijk geen last van, ben van nature een vrijwel altijd opgewekt persoon.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk tegen een herfstdip? Ik voel me zo slecht zeg. Vitamine D wel weer mee begonnen, maar voordat dat op peil is duurt wel even een maand of drie.
tot iemand iets zegt wat je niet bevalt en dan schiet je meteen in een woede tantrumquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk geen last van, ben van nature een vrijwel altijd opgewekt persoon.
Uhh, dat zou al op peil moeten zijn vlak na de zomer. :/quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk tegen een herfstdip? Ik voel me zo slecht zeg. Vitamine D wel weer mee begonnen, maar voordat dat op peil is duurt wel even een maand of drie.
Doet je huis goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:33 schreef Sarabi het volgende:
18,5 benieuwd wanneer de verwarming nodig gaat zijn
Waar heb je het over, schimmel? Toe, er gebeurt niks bij 18,5.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doet je huis goed
Er komt volgens mij ook weer beter weer aan
Huh? Ik bedoel een fijn en goed geïsoleerd huisquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:56 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Waar heb je het over, schimmel? Toe, er gebeurt niks bij 18,5.
Zodra het hier onder de 19 zakt gaat ie aan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:33 schreef Sarabi het volgende:
18,5 benieuwd wanneer de verwarming nodig gaat zijn
Hier slaat hij meestal aan bij 18. Met een lange broek en trui is dat warm genoeg, dan loop ik nog afentoe op blote voeten om dat het dan even te warm is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zodra het hier onder de 19 zakt gaat ie aan.
Vind dat toch te oncomfortabel.
Ik stook sowieso niet hoger dan 19-20.
Heb geen slimme thermostaat, maar wel een die ik in kan stellen op tijden en dagen.
Dus of het nou doordeweeks is of in het weekend, als ik beneden kom is het al op temperatuur.
20,5quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:49 schreef Nattekat het volgende:
De 20,4 is al even dapper stand aan het houden.
Oh zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Huh? Ik bedoel een fijn en goed geïsoleerd huis
Haha nee zo had ik er helemaal niet over gedachtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh zo.![]()
Ik dacht "doet je huis goed" als in, goed voor je huis, maar dan sarcastisch.
Ik ben in een jaar van < LOD naar 24 ng/mL gegaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Uhh, dat zou al op peil moeten zijn vlak na de zomer. :/
Flink buiten gaan wandelen. Helpt echt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Weet het ook niet. Als het weer maanden onder de 20 graden blijft buiten dan hoeft het voor mij niet meer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
21,5quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:04 schreef StateOfMind het volgende:
Niet voorspeld, maar toch zon(nestralen), op maar de 20,5
Troetelberen, straal
Plattelands dorpje van net geen 800 inwoners, koeien niet meegerekend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je woont zeker in een soortement van Vinex-wijk
Ik had het niet uitgehouden in de zomer…quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Plattelands dorpje van net geen 800 inwoners, koeien niet meegerekend.
Recht op het zuiden met grote ramen.
Een hel in de zomer, een zegen in deze periode.
Huis uit 1994 meen ik.
Als ik moet kiezen heb ik uiteraard ook liever lagere temperaturen binnen in de zomer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik had het niet uitgehouden in de zomer…
Zeker niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen heb ik uiteraard ook liever lagere temperaturen binnen in de zomer.
Ik zou met liefde nu al aan het stoken zijn als het in de zomer niet zo heet zou worden binnen.
Vroeg of laat wordt het 29 in de huiskamer.
Geen pretje wekenlang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |