Uhh, dat zou al op peil moeten zijn vlak na de zomer. :/quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk tegen een herfstdip? Ik voel me zo slecht zeg. Vitamine D wel weer mee begonnen, maar voordat dat op peil is duurt wel even een maand of drie.
Doet je huis goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:33 schreef Sarabi het volgende:
18,5 benieuwd wanneer de verwarming nodig gaat zijn
Waar heb je het over, schimmel? Toe, er gebeurt niks bij 18,5.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doet je huis goed
Er komt volgens mij ook weer beter weer aan
Huh? Ik bedoel een fijn en goed geïsoleerd huisquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:56 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Waar heb je het over, schimmel? Toe, er gebeurt niks bij 18,5.
Zodra het hier onder de 19 zakt gaat ie aan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:33 schreef Sarabi het volgende:
18,5 benieuwd wanneer de verwarming nodig gaat zijn
Hier slaat hij meestal aan bij 18. Met een lange broek en trui is dat warm genoeg, dan loop ik nog afentoe op blote voeten om dat het dan even te warm is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zodra het hier onder de 19 zakt gaat ie aan.
Vind dat toch te oncomfortabel.
Ik stook sowieso niet hoger dan 19-20.
Heb geen slimme thermostaat, maar wel een die ik in kan stellen op tijden en dagen.
Dus of het nou doordeweeks is of in het weekend, als ik beneden kom is het al op temperatuur.
20,5quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:49 schreef Nattekat het volgende:
De 20,4 is al even dapper stand aan het houden.
Oh zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Huh? Ik bedoel een fijn en goed geïsoleerd huis
Haha nee zo had ik er helemaal niet over gedachtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:21 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh zo.![]()
Ik dacht "doet je huis goed" als in, goed voor je huis, maar dan sarcastisch.
Ik ben in een jaar van < LOD naar 24 ng/mL gegaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Uhh, dat zou al op peil moeten zijn vlak na de zomer. :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |