quote:Op maandag 29 september 2025 20:07 schreef StateOfMind het volgende:
21,5
Ik was zojuist het toppunt van luiheid
Had geen zin om op te staan en naar de thermostaat te lopen om te kijken wat de temperatuur was
Dus ik maakte vanaf de bank een foto van de thermostaat, en zoomde vervolgens in op de foto![]()
![]()
![]()
Zon? Ik kan de achterburen niet eens zien zo mistig is het hier.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:07 schreef Nattekat het volgende:
23,5 inmiddels
Zo'n zonnige september is echt een godsgeschenk.
Ik kan het niet strakblauw noemen, maar heel erg ver daarvandaan zit het ook nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Zon? Ik kan de achterburen niet eens zien zo mistig is het hier.
Goh. Grote verschillen in NL dus vandaag.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan het niet strakblauw noemen, maar heel erg ver daarvandaan zit het ook niet
Is de buurjongen niet aan het vapenquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:10 schreef Donna het volgende:
[..]
Zon? Ik kan de achterburen niet eens zien zo mistig is het hier.
Hahaha nee, dan zouden het de bejaarde buurvrouwen moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is de buurjongen niet aan het vapen
Ik heb daar eigenlijk geen last van, ben van nature een vrijwel altijd opgewekt persoon.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk tegen een herfstdip? Ik voel me zo slecht zeg. Vitamine D wel weer mee begonnen, maar voordat dat op peil is duurt wel even een maand of drie.
tot iemand iets zegt wat je niet bevalt en dan schiet je meteen in een woede tantrumquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk geen last van, ben van nature een vrijwel altijd opgewekt persoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |