Dat filmpje iddquote:
Ik had je niet teruggeroepen als ik geweten had dat je dit soort onzin ging posten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:15 schreef StateOfMind het volgende:
Ach, de koudere periode heeft toch ook wel wat
Lekker 's avonds op de bank in je joggingbroek en een oude maar oh zo fijn zittende slobbertrui, vroeg donker buiten, en binnen de Philips Hue lampen op sfeervolle kleuren/scènes.
Jägermeistertje erbij
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had je niet teruggeroepen als ik geweten had dat je dit soort onzin ging posten.
Dat is pas isolatie.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:33 schreef Wantie het volgende:
23,5°C bij mijn zwager.
24/7 jaarrond hebben ze die temperatuur.
Yup, en goeie warmtepomp.quote:
Ik zou ook met alle liefde tot 23 stoken als dat niet zo afschuwelijk kostbaar was.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, en goeie warmtepomp.
Woning is van 2024.
de horrorquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:33 schreef Wantie het volgende:
23,5°C bij mijn zwager.
24/7 jaarrond hebben ze die temperatuur.
Ik vind het zelf te warm.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou ook met alle liefde tot 23 stoken als dat niet zo afschuwelijk kostbaar was.
Ik vind dat ook te warm, al is het hier ook altijd tegen de 22 graden, het hele jaar door. Dat kostte me dan over 2024 1.860 kWh. Daar mijn tarieven 26ct dal en 29ct piek zijn reken ik dus voor het gemak met het gemiddelde van 27,5ct, dus dan hebben die 1.860 kWh me ¤ 511,5 euro gekost.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het zelf te warm.
In de winter zit je op visite in een t-shirtje, en dan word ik nog duf.
Ze klagen wel over de stookkosten. Een warmtepomp is toch niet zo voordelig zeggen ze.
Tja...
Oh, in dat gevalquote:Op zaterdag 27 september 2025 16:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het zelf te warm.
In de winter zit je op visite in een t-shirtje, en dan word ik nog duf.
Ze klagen wel over de stookkosten. Een warmtepomp is toch niet zo voordelig zeggen ze.
Tja...
18,7°C nu.quote:Op zaterdag 27 september 2025 19:11 schreef Wantie het volgende:
Thuis is het nu 19,3°C in de woonkamer.
Pelletkachelquote:Op zondag 28 september 2025 08:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
18,7°C nu.
De afkoeling in de nacht valt me mee.
Maar ik verwacht dat een dezer dagen de pelletkachel aan gaat.
(Buiten 14°C)
Pallets verbranden is mij teveel werkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |