quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
Straks Burgers Zoo maar eens bellen en wat pinguins bestellen 🐧🐧🐧
quote:Op zaterdag 27 september 2025 11:07 schreef StateOfMind het volgende:
Is echt voor het eerst sinds 7 maanden weer onder de 20
Bij pinguins denk ik altijd aan het feit dat Benedict Cumberbatch dat woord niet uit kan sprekenquote:Op zaterdag 27 september 2025 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
Straks Burgers Zoo maar eens bellen en wat pinguins bestellen 🐧🐧🐧
Altijd verfjlelend, een splaakgebjekquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij pinguins denk ik altijd aan het feit dat Benedict Cumberbatch dat woord niet uit kan spreken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 27 september 2025 12:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij pinguins denk ik altijd aan het feit dat Benedict Cumberbatch dat woord niet uit kan spreken
Dat filmpje iddquote:
Ik had je niet teruggeroepen als ik geweten had dat je dit soort onzin ging posten.quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:15 schreef StateOfMind het volgende:
Ach, de koudere periode heeft toch ook wel wat
Lekker 's avonds op de bank in je joggingbroek en een oude maar oh zo fijn zittende slobbertrui, vroeg donker buiten, en binnen de Philips Hue lampen op sfeervolle kleuren/scčnes.
Jägermeistertje erbij
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 september 2025 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had je niet teruggeroepen als ik geweten had dat je dit soort onzin ging posten.
Dat is pas isolatie.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:33 schreef Wantie het volgende:
23,5°C bij mijn zwager.
24/7 jaarrond hebben ze die temperatuur.
Ik zou ook met alle liefde tot 23 stoken als dat niet zo afschuwelijk kostbaar was.quote:Op zaterdag 27 september 2025 16:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, en goeie warmtepomp.
Woning is van 2024.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |