Flink buiten gaan wandelen. Helpt echt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk tegen een herfstdip? Ik voel me zo slecht zeg. Vitamine D wel weer mee begonnen, maar voordat dat op peil is duurt wel even een maand of drie.
Weet het ook niet. Als het weer maanden onder de 20 graden blijft buiten dan hoeft het voor mij niet meer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:42 schreef Discombobulate het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk tegen een herfstdip? Ik voel me zo slecht zeg. Vitamine D wel weer mee begonnen, maar voordat dat op peil is duurt wel even een maand of drie.
21,5quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:04 schreef StateOfMind het volgende:
Niet voorspeld, maar toch zon(nestralen), op maar de 20,5
Troetelberen, straal
Plattelands dorpje van net geen 800 inwoners, koeien niet meegerekend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je woont zeker in een soortement van Vinex-wijk
Ik had het niet uitgehouden in de zomer…quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Plattelands dorpje van net geen 800 inwoners, koeien niet meegerekend.
Recht op het zuiden met grote ramen.
Een hel in de zomer, een zegen in deze periode.
Huis uit 1994 meen ik.
Als ik moet kiezen heb ik uiteraard ook liever lagere temperaturen binnen in de zomer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik had het niet uitgehouden in de zomer…
Zeker niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen heb ik uiteraard ook liever lagere temperaturen binnen in de zomer.
Ik zou met liefde nu al aan het stoken zijn als het in de zomer niet zo heet zou worden binnen.
Vroeg of laat wordt het 29 in de huiskamer.
Geen pretje wekenlang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |