Je kan nu al met de klok gelijk zetten dat Trump heel het WK gaat verneuken omdat hij zelf aandacht wil krijgen en een machtspelletje gaat spelen ook tijdens dit WK.quote:Op vrijdag 26 september 2025 13:19 schreef Gunner het volgende:
Donald Trump dreigt met schrappen van WK-speelsteden: ‘Als veiligheid niet wordt gewaarborgd, zullen we verplaatsen’
Dreigementen i.c.m chantage. Zijn bekende MO.
Kamala Harris zamelde geld in om relschoppers op vrije voeten te krijgen. Durkin en Wheeler weigerde hulp van de federale overheid ondanks dat ze in Portland maandenlang aan het rellen waren tot op het punt dat ze een deel van de stad wekenlang onder controle hielden en zelfs de onafhankelijkheid uitriepen. Durkin kwam toen met de nu legendarische uitspraak dat we het moesten zien als “The summer of love”.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:37 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Je gooit alles nu wel heel erg op één hoop. Wat aangemoedigd werd waren de vreedzame demonstraties, niet de rellen. Wie (in het toen zittende) bestuur heeft de rellen aangemoedigd of gefaciliteerd? Let wel, niet de demonstraties, maar de rellen.
De FBI is overduidelijk een politieke organisatie geworden, jammer genoeg. Ik hoop dat dat na de termijn van Trump nog te herstellen is, want de schade die aangericht wordt is ongekend.
De kerntaak van de overheid is om de veiligheid te waarborgen. Zonder een veilige omgeving kun je ook nooit een goed functionerende democratie hebben. Als de menigte beleid wil afdwingen met geweld en intimidatie en je geeft daar gehoor aan, wat heeft stemmen dan nog voor zin? Democratie is juist in het leven geroepen zodat deze barbaarse manier van “politiek” niet meer hoeft.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:31 schreef Ludachrist het volgende:
Ik dacht dat stemrecht de kern van de democratie was. Weer wat geleerd.
quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:52 schreef Chivaz het volgende:
Als de menigte beleid wil afdwingen met geweld en intimidatie
Dus het is de kerntaak van de overheid, maar niet de kern van de democratie. Helder.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De kerntaak van de overheid is om de veiligheid te waarborgen.
Harris:quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kamala Harris zamelde geld in om relschoppers op vrije voeten te krijgen. Durkin en Wheeler weigerde hulp van de federale overheid ondanks dat ze in Portland maandenlang aan het rellen waren tot op het punt dat ze een deel van de stad wekenlang onder controle hielden en zelfs de onafhankelijkheid uitriepen. Durkin kwam toen met de nu legendarische uitspraak dat we het moesten zien als “The summer of love”.
Summer of Love:quote:However, Harris did not donate money to the nonprofit before, after, or during the protests, according to its records. Additionally, no evidence shows people who received bail or bond assistance from MFF for arrests during the demonstrations committed more crimes after their initial detainment.
quote:Some reports have estimated insurance claims for damages related to the 2020 protests totaled about $2 billion. However, the post is wrong to claim protesters saw no consequences – in fact, over 10,000 protesters were arrested, most for low-level offenses.
Gelijke monniken gelijke kappen, de FBI bevestigd nu wat ik dus al jarenlang hier beweerde. Je kan niet de een zwaarder straffen en de ander laten gaan op basis van politieke gronden.quote:
De FBI agenten waren toch duidelijk, ze gingen nauwelijks achter die relschoppers aan maar wel heel hard op de relschoppers van 6 januari. Maak er van wat je wil maar het is/lijkt op politieke willekeur.quote:
Het een kun je niet los zien van het ander.quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus het is de kerntaak van de overheid, maar niet de kern van de democratie. Helder.
De links die ik gaf vertellen echt iets anders.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De FBI agenten waren toch duidelijk, ze gingen nauwelijks achter die relschoppers aan maar wel heel hard op de relschoppers van 6 januari. Maak er van wat je wil maar het is/lijkt op politieke willekeur.
Dit is hem al zo vaak duidelijk gemaakt en iedere keer komt hij weer met dezelfde argumenten.quote:
BNW tactiek.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit is hem al zo vaak duidelijk gemaakt en iedere keer komt hij weer met dezelfde argumenten.
Je bent denk ik in de war met huiszoekingen door de FBI. Daar is een handtekening van de rechter voor nodig.quote:Op vrijdag 26 september 2025 08:52 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Zo'n indictment heeft toch de handtekening van een rechter nodig?
Dus het is niet eens echt de kern, maar meer een randvoorwaarde. Heb je dit allemaal wel goed doordacht voordat je begon te typen?quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het een kun je niet los zien van het ander.
Maar dat is toch allemaal goed? Ze hebben geen principes en verdedigen hun tribe gewoon. Dat is toch wat je wil?quote:Op vrijdag 26 september 2025 15:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kamala Harris zamelde geld in om relschoppers op vrije voeten te krijgen. Durkin en Wheeler weigerde hulp van de federale overheid ondanks dat ze in Portland maandenlang aan het rellen waren tot op het punt dat ze een deel van de stad wekenlang onder controle hielden en zelfs de onafhankelijkheid uitriepen. Durkin kwam toen met de nu legendarische uitspraak dat we het moesten zien als “The summer of love”.
Ja omdat Comey na die bekendmaking (waar hij min of meer toe gedwongen werd omdat het onderzoek naar de pers gelekt ging worden) al snel bekend maakte dat Clinton geen blaam trof. Dat was natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:56 schreef AnneX het volgende:
Dezelfde Comey, die door zijn uitspraken over Hillary Clinton kort voor de verkiezingen, de overwinning bezorgde bij trump.
Dezelfde!?
Daarbij kwam natuurlijk dat Comey vervolgens weigerde trouw te zweren aan Trump nadat deze de verkiezing gewonnen had.quote:In the days that followed, Trump effusively praised Comey.
“It took a lot of guts,” Trump said at the time. “I really disagreed with him. I was not his fan. But I’ll tell you what, what he did, he brought back his reputation.”
Then, on November 6, 2016 — just two days before the election — Comey told lawmakers the agency has not changed its opinion that Clinton should not face criminal charges.
Clinton has said she believes the investigation cost her the election, telling CNN’s Christiane Amanpour in May 2017: “If the election had been on October 27, I would be your president.”
Bron
quote:According to Comey, associates interviewed by The New York Times, Associated Press, and CBS News, Trump had asked Comey in January to pledge his loyalty to him, and Comey declined to make this pledge, saying that he would give him "honesty" and what Trump called "honest loyalty".
Bron
Een ieder heeft kunnen zien dat Kamala Harris die tweet verspreidde tijdens de rellen terwijl ze behoorlijk hevig waren in Minnesota.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:27 schreef beefkeek het volgende:
[..]
De links die ik gaf vertellen echt iets anders.
Dat is niet wat ik wil, dat is wat ik constateerde en ik voorspelde dat dit soort principeloos gedrag niet goed is voor het land. Dat werd hier uiteraard weggewuifd want we moesten ons vooral focussen op het protest en niet op de rellen. Toen kwam 6 januari en geheel voorspelbaar draaide het ineens om. De personen die toen niets wilde weten van de rellen focuste zich voornamelijk op de rellen en niet meer op het protest.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:52 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar dat is toch allemaal goed? Ze hebben geen principes en verdedigen hun tribe gewoon. Dat is toch wat je wil?
Bizar.quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:27 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/gtconway.bsky.social/post/3lzqokamj3k2y
[ afbeelding ]
Je zit echt in rondte te lullen, zonder orde heb je gewoon geen democratie.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus het is niet eens echt de kern, maar meer een randvoorwaarde. Heb je dit allemaal wel goed doordacht voordat je begon te typen?
Hij claimt intussen ook al heel dicht bij beëindiging van oorlog nummer 8 te zijn:quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:43 schreef pullup het volgende:
Dit is ook wel een handig lijstje
https://zeteo.com/p/mehdi-hasan-debunks-trump-claim-ended-7-wars
Ik was al een tijdje benieuwd naar die lijst oorlogen die hij 'beëindigd' zou hebben in zijn bod naar die Nobel prijs.
Niet verrassend dat het complete onzin blijkt te zijn natuurlijk
Die zijn ook wel ongeveer allemaal om zeep zo langzamerhandquote:Op vrijdag 26 september 2025 17:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij claimt intussen ook al heel dicht bij beëindiging van oorlog nummer 8 te zijn:
[ x ]
Ik krijg het idee dat men juist wil dat mensen in opstand komen, maar het gaat sowieso een keer gebeuren. Dit kan écht niet.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:34 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lzqiw54yik2p
[ afbeelding ]
Kijkende naar z'n beleid tov covid, miljoenen mensen.quote:Op vrijdag 26 september 2025 18:44 schreef Gunner het volgende:
Wie neemt er nu medisch advies aan van zo’n sinaasappel
Eh, wat. Het gros hier is gewoon consistent geweest waar ze voor en tegen zijn. Jouw reactie op dingen die over de schreef gingen was “als dat zo is boeit het me geen fuck”quote:Op vrijdag 26 september 2025 17:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik wil, dat is wat ik constateerde en ik voorspelde dat dit soort principeloos gedrag niet goed is voor het land. Dat werd hier uiteraard weggewuifd want we moesten ons vooral focussen op het protest en niet op de rellen. Toen kwam 6 januari en geheel voorspelbaar draaide het ineens om. De personen die toen niets wilde weten van de rellen focuste zich voornamelijk op de rellen en niet meer op het protest.
Hetzelfde trucje zag je pas weer toen AMV ineens het bastion werd van het vrije woord toen Jimmy Kimmel gecanceld werd.
Principes zijn niet iets vrijblijvends, principes moeten breed gedragen worden en zolang dat niet gebeurt heeft het geen enkele zin om je daaraan te houden.
Dat is de wereld die vooral de links progressieven willen en dat is de wereld die ze hebben gekregen. Het is aan de rest om daar adequaat op te reageren en dat doe ik dus.
Check vooral kleindochter Kai Trump...zeer aanwezig de laatste weken en natuurlijk voorzien van eigen merchandisequote:Op vrijdag 26 september 2025 17:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij claimt intussen ook al heel dicht bij beëindiging van oorlog nummer 8 te zijn:
[ x ]
En Melania zit alweer aan de kerstornamentenquote:Op vrijdag 26 september 2025 21:40 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Check vooral kleindochter Kai Trump...zeer aanwezig de laatste weken en natuurlijk voorzien van eigen merchandise
Ah inconsistentie is irrelevant lol.quote:Op vrijdag 26 september 2025 19:59 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Eh, wat. Het gros hier is gewoon consistent geweest waar ze voor en tegen zijn. Jouw reactie op dingen die over de schreef gingen was “als dat zo is boeit het me geen fuck”
Deze langspeelplaat begint wat te kraken. Wat mensen 10 jaar geleden gezegd hebben is irrelevant.
Oh btw, weet je wat pas politiek bedrijven was? Trump die alle Jan 6ers een pardon gegeven heeft. Trump die Comey wil vervolgen, etc.
En daarom is het een trol. Ga er niet op in. Hij speelt dagelijks dezelfde langspeelplaat met als alarmschijf de nieuwe maga instructies.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dit is hem al zo vaak duidelijk gemaakt en iedere keer komt hij weer met dezelfde argumenten.
Wel zolang je iedereen hier op één hoop gooit en gewoon “jullie” noemt.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ah inconsistentie is irrelevant lol.
Nou dan weten we dat ook weer.
Je weet als je jezelf niet aangesproken voelt hoef je ook niet te reageren. Reageren is geen verplichting, het is een keuze.quote:Op vrijdag 26 september 2025 21:57 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Wel zolang je iedereen hier op één hoop gooit en gewoon “jullie” noemt.
Maar ironisch is het allemaal wel idd. Uitgerekend de Republikein die hem de eerste keer (imo met goede bedoelingen) mede aan zijn overwinning hielp wordt nu (onterecht) aangeklaagd door Trump's gepolitiseerde en corrupte DOJ terwijl 'zijn' FBI (wiens reputatie hij toendertijd juist wilde beschermen met zijn actie) nu geleid wordt door een clown als Kash Patel.quote:Op vrijdag 26 september 2025 16:56 schreef AnneX het volgende:
Dezelfde Comey, die door zijn uitspraken over Hillary Clinton kort voor de verkiezingen, de overwinning bezorgde bij trump.
Dezelfde!?
Zolang je onzin uitkraamt zal ik aangeven dat het onzin is, lijkt me een goede deal.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je weet als je jezelf niet aangesproken voelt hoef je ook niet te reageren. Reageren is geen verplichting, het is een keuze.
Beste objectief observeerbare propaganda verspreider,het gebruik van een extreem biased bron hier maar blijven gebruiken in een serieus forum zijn idd bewuste doorzichtige troll keuzes.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je weet als je jezelf niet aangesproken voelt hoef je ook niet te reageren. Reageren is geen verplichting, het is een keuze.
Net zoiets als Fox 'News'.quote:Op vrijdag 26 september 2025 22:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Beste objectief observeerbare propaganda verspreider,het gebruik van een extreem biased bron hier maar blijven gebruiken in een serieus forum zijn idd bewuste doorzichtige troll keuzes.
Disclose.tv is a disinformation outlet based in Germany that presents itself as a news aggregator.
Nee, we wachten eerst op de Epstein files.quote:Op vrijdag 26 september 2025 23:30 schreef Bluesdude het volgende:
Is het roltrapcomplot al ontmaskerd ?
Antifa ? Biden? Trumpaanhangers?
quote:But according to Politico's Kyle Cheney, that characterization of the FBI presence at the U.S. Capitol Building on January 6, 2021 is "wildly" misleading.
Solomon tweeted the Just the News article, posting, "Breaking: FBI Bombshell: 274 agents sent to Capitol for J6, many later complained they were political 'pawns.'"
But Cheney, on September 26, responded to Solomon with a tweet of his own, explaining, "This story is being wildly misrepresented -- these were not undercover agents embedded in the crowd. They were part of the multi-agency law enforcement response *after* the Capitol was attacked, as the documents themselves make clear."
Cheney, in a separate tweet, elaborated, "In fact, the 'bombshell' here was reported by the inspector general 10 months."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |