Naar alle 10.000 medewerkers van het bedrijf en dan weer mensen reply-all naar "HAAL ME VAN DEZE MAILINGLIJST!".quote:
Vroeger was alles beter hoor.quote:Op maandag 22 september 2025 15:21 schreef STING het volgende:
Kettingemails, doorsturen naar 20 personen om in leven te blijven, goede oude tijd.
En dan iemand die reply-all doet met "Henk, je capslock staat nog aan!"quote:Op maandag 22 september 2025 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Naar alle 10.000 medewerkers van het bedrijf en dan weer mensen reply-all naar "HAAL ME VAN DEZE MAILINGLIJST!".![]()
Dat doet tegenwoordig niemand meer.
De boomers pakken zelfs dat van ons af.quote:Op maandag 22 september 2025 15:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan iemand die reply-all doet met "Henk, je capslock staat nog aan!"
Merkenoverzicht wel dat sinds de oudere generatie die minder met computers is opgegroeid steeds meer met pensioen is, dit soort dingen bijna niet meer voorkomen.
Wel word ik zo nu en dan toegevoegd aan groepen omdat iemand per ongeluk de hele organisatie toevoegt.
'U bent toegevoegd aan Huisvesting kantoor Rotterdam'.
Leuk, maar wat ik ik daar mee te maken?
quote:
Kamervragen.quote:
Bijna!quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2025 11:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bijna!
Veel mensen hier die last hebben van storing na een update. Nu wil ik die update ook, heb geen zin meer
Ik ookquote:Op vrijdag 26 september 2025 15:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weekend weekend ik heb weekend
Jaaaaaquote:
Thanks!quote:
Dat houdt het interessant.quote:Op maandag 29 september 2025 15:02 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben wel weer toe aan een borrel.
Complete chaos weer met storingen enzo
Vooral vermoeiend met domme vragen.quote:
Nee, ze moeten het oplossen, NU! ALLES LATEN VALLEN EN MIJN PROBLEEM OPLOSSEN! ZE HEBBEN TOCH NIETS BETERS TE DOEN.quote:Op maandag 29 september 2025 15:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend met domme vragen.
"Ik krijg deze melding, wat moet ik doen? Moet ik ICT bellen?"
Ze hebben al 500 meldingen binnen, dus laat maar. Gewoon afwachten en zo nu en dan opnieuw proberen.
"Ik bel nu ICT, maar er zijn 26 wachtenden voor me. Ik kan nu niet aan het werk."
Nee, en de helft van je collega's ook niet.
Ga op de bank liggen, trek een biertje open, steek een peuk op, maar laat die arme jongens en meisjes van de ICT helpdesk met rust!
Ik zit in de kroeg inmiddels want kantoor kan de vinkentering krijgenquote:
Just follow my lead, matequote:Op maandag 29 september 2025 15:02 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben wel weer toe aan een borrel.
Complete chaos weer met storingen enzo
Ik in Italië.quote:Op maandag 29 september 2025 15:31 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en bijna vakantie. Volgende week deze tijd ben ik in Spanje
HELD!quote:Op maandag 29 september 2025 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit in de kroeg inmiddels want kantoor kan de vinkentering krijgen
Ah, la dolce vitaquote:
Ik op Texelquote:Op maandag 29 september 2025 15:31 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en bijna vakantie. Volgende week deze tijd ben ik in Spanje
Lekker, geniet ervanquote:
Het is prima weer voor een terrasje.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:21 schreef DrMarten het volgende:
Je verwacht het niet, maar we hebben weer een landelijke storing. Verwachte oplostijd 15:30
Denken in oplossingen. Ik mag dat welquote:
Ervaring mee. Weet nog bij mn oude werk dat alles er een keer twee dagen uit lag, in de tijd voor thuiswerken dus er zaten gewoon honderden mensen van mn werk op het terras want je kon toch niets doen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denken in oplossingen. Ik mag dat wel
Ik ga dat zo ook maar doen denk ik. Kantoor kan nog steeds de vinkentering krijgen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ervaring mee. Weet nog bij mn oude werk dat alles er een keer twee dagen uit lag, in de tijd voor thuiswerken dus er zaten gewoon honderden mensen van mn werk op het terras want je kon toch niets doen.Mooie tijden.
Fris en grijs hier helaas. Kantoor is wel bijna compleet leeggelopen. Ik ga nu ook maar richting huis en bankhangenquote:
Hier is het lekker zonnig. Ik bestel vast een biertje voor jou en Q.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Fris en grijs hier helaas. Kantoor is wel bijna compleet leeggelopen. Ik ga nu ook maar richting huis en bankhangen
quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga dat zo ook maar doen denk ik. Kantoor kan nog steeds de vinkentering krijgen.
Ben onderweg!quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het lekker zonnig. Ik bestel vast een biertje voor jou en Q.
Een ijskoude SuperBock?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier is het lekker zonnig. Ik bestel vast een biertje voor jou en Q.
Naah, dat kan volgende week wel weer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:37 schreef DrMarten het volgende:
Kutzooi, storing is opgelost. Nu moet ik nog aan het werk ook
Inmiddels op, sorry manquote:
quote:
Vergiftigd?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:45 schreef DrMarten het volgende:
Doosje Merci gekregen van collega dienik vorige week geholpen heb met installatie van de werkplek. Das toch wel lief
Nee joh. Zelfs bij een organisatie als die waar ik werk zijn mensen soms gewoon dankbaarquote:
CL goes *poing*quote:
NOG 6 UUR TE GAANquote:
Snotver.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort eierstokken maar bij mij zitten er Lindt-bollen en paaseitjes.
Smelt dat niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort eierstokken maar bij mij zitten er Lindt-bollen en paaseitjes.
Bruine klats in plaats van rode klats.quote:
Gnorf.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bruine klats in plaats van rode klats.
Ik laat mezelf wel uit.
Dit.quote:
FEESCHT ENDE TAART ENDE BIER!quote:
25 + 1 dag!quote:
Buh! Beterschapquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:35 schreef DrMarten het volgende:
Iemand zin om een coronabesmetting over te nemen? Ben er wel klaar mee.
Al dagen snotverkouden, oren dicht, reuk weg.....
Oh... dus nu vervelen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:17 schreef DrMarten het volgende:
Vanochtend weer aan het werk gegaan. Gelukkig niet te hard want weer een dikke landelijke netwerkstoring. Alles ligt plat
Waarom bij jou wel en bij mij nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:17 schreef DrMarten het volgende:
Vanochtend weer aan het werk gegaan. Gelukkig niet te hard want weer een dikke landelijke netwerkstoring. Alles ligt plat
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom bij jou wel en bij mij niet
Zou kunnen maar dan kan ik denk ik ook nooit meer (in dit vakgebied) werkenquote:
Ow... ja...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dan kan ik denk ik ook nooit meer (in dit vakgebied) werken
Maar als iemand anders dat nou even doetquote:
Inmiddels werkt het weer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom bij jou wel en bij mij niet
Waar moet ik wezen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als iemand anders dat nou even doet![]()
CotSquote:
Ik is op Texel aan het genietenquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja oke ik pas even de fiets
Ik is blij dat jij genieten zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik is op Texel aan het genieten
En u?
Ik zit hier tot a.s. maandag. Even lekker niks en zoquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik is blij dat jij genieten zijn
Je hebt wel mazzel het weer nuhoelang ben je op Texel?
Hier is ik prima
Genietenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 12:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit hier tot a.s. maandag. Even lekker niks en zo
quote:
Voel je je aangesproken?quote:
Oma Samzzquote:
ik zei toch niet oudquote:
Nou hier een nieuwe naam en weer doeiquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:30 schreef All-out het volgende:
dag lieve besjes, grappig om nog dezelfde namen hier te zien
Daarvoor moet ik (klein)kinderen hebben en die heb ik gelukkig nietquote:
Je zei besjes, ik dacht als in oude besjesquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:19 schreef All-out het volgende:
[..]
ik zei toch niet oudik observeerde dat het hier prettig doorkabbelt. of drupt
alsof jij niet oud bent. ik word volgend jaar 40quote:
Bijna 40 en pas 15 jaar lid?quote:
ehh ja okquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bijna 40 en pas 15 jaar lid?
Ik ben bijna langer lid van FOK! dan dat ik het niet was
Geniet ervanquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nog een weekje vakantie
Thanksquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Nog een weekje vakantie
quote:
Jij hebt zowat permanent vakantiequote:
Exfuckingbuttfuckcuseme?quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij hebt zowat permanent vakantie
Duurt lang.quote:
Close, but not close enoughquote:
Je moet ook niet drinken op het werk.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:47 schreef Barbusse het volgende:
Zo een gesprek met hr. Eens zien of ik daarna nog een baan heb
Met deze baan zou het in m'n contract moeten staan!quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet ook niet drinken op het werk.
En? Permanent drinken?quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met deze baan zou het in m'n contract moeten staan!
Hoe ging het?quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:47 schreef Barbusse het volgende:
Graagquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En? Permanent drinken?
Nog niet gehad.quote:
Gewoon flesje Vino Verde meenemen naar dat gesprek. Kun je direct óf vieren, óf verdriet wegdrinken.quote:
Misschien moet je ze drinken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:47 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon flesje Vino Verde meenemen naar dat gesprek. Kun je direct óf vieren, óf verdriet wegdrinken.
Voor beide geldt: liever een Scotch die oud genoeg is om zelf een Scotch te bestellenquote:
Dan krijg je wel dorst als je niet mag drinken op je werkquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je moet ook niet drinken op het werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijg je wel dorst als je niet mag drinken op je werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Arbeidsconflictje deed BIEMquote:
Dit geloof ik niet, jij bent de goedzakquote:
Gewoon zeggen dat ie niet mag drinken op werk. Gaat het direct mis.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
snap niet hoe je met barbje een conflict kan krijgen
Dit!quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
snap niet hoe je met barbje een conflict kan krijgen
CotSquote:
Ja, totdat ze met werk-leef kwaliteit van mij en m'n collega's gaan klooienquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit geloof ik niet, jij bent de goedzak
Ik heb zoveel stennis lopen schoppen over werktijden, micromanagement en werkgezeur buiten werktijd dat ze m'n contract niet gaan verlengenquote:
Maar dat is terechte stennisquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb zoveel stennis lopen schoppen over werktijden, micromanagement en werkgezeur buiten werktijd dat ze m'n contract niet gaan verlengen
Donderdag sollicitatiegesprekquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat is terechte stennis.
En nu?
Ow...quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb zoveel stennis lopen schoppen over werktijden, micromanagement en werkgezeur buiten werktijd dat ze m'n contract niet gaan verlengen
quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ie niet mag drinken op werk. Gaat het direct mis.
Oh nou sorryquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wacht WAT waarom moet ik dit hier lezen?!
We gaan het zien. Ik ben ondertussen al zo vaak ghosted door recruiters/bedrijven dat ik ondertussen m'n eigen goddamn haunted mansion kan openenquote:
Thanksquote:
Die recruiters/bedrijven zijn idioten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh nou sorry
[..]
We gaan het zien. Ik ben ondertussen al zo vaak ghosted door recruiters/bedrijven dat ik ondertussen m'n eigen goddamn haunted mansion kan openen
I know.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 06:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die recruiters/bedrijven zijn idioten.
Eens.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 06:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die recruiters/bedrijven zijn idioten.
Geniet ervan!quote:
Onderop je modem? (mits je het niet veranderd hebt)quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:23 schreef Samzz het volgende:
Ik wil mijn ring-deurbel installeren maar ik kan NERGENS het wifi wachtwoord vinden. Aaaargh.
Ik heb die standaard gehouden zodat ik het altijd op het stickertje van de modem zelf kan terugvindenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:23 schreef Samzz het volgende:
Ik wil mijn ring-deurbel installeren maar ik kan NERGENS het wifi wachtwoord vinden. Aaaargh.
Nee, mijn wederhelft heeft t ww veranderd in een letter en cijferreeks van heb ik jou daar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Onderop je modem? (mits je het niet veranderd hebt)
Ja, jij bent wat slimmerquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb die standaard gehouden zodat ik het altijd op het stickertje van de modem zelf kan terugvinden
Je wederhelft veranderen dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, mijn wederhelft heeft t ww veranderd in een letter en cijferreeks van heb ik jou daar.
En niet ergens op een briefje op een onopvallende plek achter een deurtje in huis opgeschrevenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, mijn wederhelft heeft t ww veranderd in een letter en cijferreeks van heb ik jou daar.
Ik hoop ooit zo volwassen te worden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:59 schreef Sally het volgende:
Of in de speciale-inlog-en-ww-ordner gestopt.
Nou ehm... dat hebben mijn ouders (lees: mijn vader) al jaren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoop ooit zo volwassen te worden.
Hoop er maar niet opquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoop ooit zo volwassen te worden.
Hahaquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Meer ervaren, omdat ik me al vaker aan die steen heb gestoten
Heb al gekeken, maar misschien niet goed. Vraag t hem vanavond wel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:59 schreef Sally het volgende:
[..]
En niet ergens op een briefje op een onopvallende plek achter een deurtje in huis opgeschreven
"Lieverd, wat is het wachtwoord?"quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha.
[..]
Heb al gekeken, maar misschien niet goed. Vraag t hem vanavond wel.
Of zoals mijn ouders en veel andere bejaarden gewoon in het rode boekje dat bij de telefoon ligtquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 14:59 schreef Sally het volgende:
[..]
En niet ergens op een briefje op een onopvallende plek achter een deurtje in huis opgeschreven
Hey Drs Martens. Doe je een beetje je best als je mij opereert morgen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of zoals mijn ouders en veel andere bejaarden gewoon in het rode boekje dat bij de telefoon ligt
Neuh, ik ga aan het bier vanavond.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey Drs Martens. Doe je een beetje je best als je mij opereert morgen.
Vraag het ze.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:42 schreef DrMarten het volgende:
Sta bij een schoolbandje te kijken dat Pretty Fly for a White Guy covert. Zouden die lui ooit van de persoon Ricky Lake gehoord hebben?
The Offspringquote:Op woensdag 15 oktober 2025 19:42 schreef DrMarten het volgende:
Sta bij een schoolbandje te kijken dat Pretty Fly for a White Guy covert. Zouden die lui ooit van de persoon Ricky Lake gehoord hebben?
quote:
Jij ookquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 16:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
Nieuwe baan is afgevinkt, oude ontslag ingediend. Volgend jaar heel nieuw leven
Ok!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 10:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vrijdag middag borrel kan geopend worden hoor
Kan jij niet de obligate systeemstoring aanwenden voor vroeg kroegbezoekexcuus?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:17 schreef DrMarten het volgende:
Hier nog niet. Al zit ik er wel sterk aan te denken een paar uur vrij te nemen vanmiddag.
Ik ben al lang blij sat ik een dag heb waar niet continu de telefoon gaat en ik zowaar toe kom aan mijn normale werkzaamhedenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan jij niet de obligate systeemstoring aanwenden voor vroeg kroegbezoekexcuus?
This sounds like so much fun.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij sat ik een dag heb waar niet continu de telefoon gaat en ik zowaar toe kom aan mijn normale werkzaamheden
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:17 schreef DrMarten het volgende:
Hier nog niet. Al zit ik er wel sterk aan te denken een paar uur vrij te nemen vanmiddag.
Sat? Volgens mij zit er al wat door jouw koffiequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij sat ik een dag heb waar niet continu de telefoon gaat en ik zowaar toe kom aan mijn normale werkzaamheden
Ik ben alweer bezig met een belronde ivm een onvoorzien ICT dingetjequote:
Zat er maar wat in mijn koffiequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sat? Volgens mij zit er al wat door jouw koffie
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben alweer bezig met een belronde ivm een onvoorzien ICT dingetje
quote:
Ohnoes.quote:
Mogelijk PDS, moet nog een buisje ontlasting inleveren om te testen op Crohne en MCS. Gelukkig geen rode vlaggen.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mogelijk PDS, moet nog een buisje ontlasting inleveren om te testen op Crohne en MCS. Gelukkig geen rode vlaggen.
quote:
Ja dat dus. Nu valt het wel mee al voel ik me niet 100%. Dus helpt niet meequote:
Oh... dat is een narequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mogelijk PDS, moet nog een buisje ontlasting inleveren om te testen op Crohne en MCS. Gelukkig geen rode vlaggen.
Mja ach, ik ben allang blij dat het niet erger is dan ik dachtquote:Op zondag 19 oktober 2025 13:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... dat is een nare
Sterkte
Beterschap, manquote:Op zondag 19 oktober 2025 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja ach, ik ben allang blij dat het niet erger is dan ik dacht
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 19 oktober 2025 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja ach, ik ben allang blij dat het niet erger is dan ik dacht
Thanks, komt goedquote:
Tel ze altijdquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
Of zoals mijn moeder mij ingepeperd heeft: tel uw zegeningen
quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks, komt goed
[..]
Tel ze altijd
Thanksquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks![]()
Loop ook wat te snotteren dus ik denk dat alles bij elkaar komt nu
Ja datquote:
Spetterpoepquote:
Kletterkakquote:
Ik kan me überhaupt niet meer herinneren hoe het is om een normaal functionerend darmstelsel te hebben. Soms kun je er dan maar beter om lachenquote:
Ik zeg dat ik buikspreker benquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan me überhaupt niet meer herinneren hoe het is om een normaal functionerend darmstelsel te hebben. Soms kun je er dan maar beter om lachen
Ik was gisteren al aan de mamobo begonnen dus geen tijd, sorry.quote:
quote:
Ja verstandig.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was gisteren al aan de mamobo begonnen dus geen tijd, sorry.
Daar is going postal voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:42 schreef Q. het volgende:
ER ZIT IEMAND ANDERS OP MIJN VASTE FLEXPLEK.![]()
![]()
NAPALM ENDE KAMERVRAGENquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:42 schreef Q. het volgende:
![]()
MOET JE MAAR NIET OP VAKANTIE GAAN!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:42 schreef Q. het volgende:
![]()
Ik zit al de hele ochtend P2000 te F5'en.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:35 schreef Barbusse het volgende:
Niks meer van @:Q. gehoord. Zou hij door de politie geboeid afgevoerd zijn terwijl een arme schoonmaakster al het bloed en tanden aan het opruimen is?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit al de hele ochtend P2000 te F5'en.
Geeft zo'n bende.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is going postal voor uitgevonden.
Ik was okay.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:35 schreef Barbusse het volgende:
Niks meer van @:Q. gehoord. Zou hij door de politie geboeid afgevoerd zijn terwijl een arme schoonmaakster al het bloed en tanden aan het opruimen is?
Relatief.quote:
Geen calprotectine boven de 400 hebben, amateurquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Positief bericht: ik heb geen ziekte van Crohn of colitis ulcerosa, mijn ontlasting was volledig normaal
Ik weet niet eens wat het isquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen calprotectine boven de 400 hebben, amateur
Eiwit in ontlasting wat een goede indicatie is voor darmontstekingquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is
Dat zou ook wel pijnlijk zijn jaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eiwit in ontlasting wat een goede indicatie is voor darmontsteking
Bij gezonde mensen ligt de waarde ergens onder de 50. Mijn record is iets van 530quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou ook wel pijnlijk zijn ja
De teringquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij gezonde mensen ligt de waarde ergens onder de 50. Mijn record is iets van 530
Tering!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij gezonde mensen ligt de waarde ergens onder de 50. Mijn record is iets van 530
En je leeft nog?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, dit is een AI.quote:
Ja nee.quote:
Dit verklaart een hoop.quote:
Naast de mamobo en vrijmibo knop. Alleen zijn die wel stukken groter.quote:
AI zeurt niet zoveel over collega's toch?quote:
Dat hangt af van de prompt. Als die AI de meeste info ook van Fok! afhaalt is het verbazingwekkend te noemen dat alle kernwapens nog niet gelanceerd zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AI zeurt niet zoveel over collega's toch?
Oh. Oke.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hangt af van de prompt. Als die AI de meeste info ook van Fok! afhaalt is het verbazingwekkend te noemen dat alle kernwapens nog niet gelanceerd zijn.
Nou...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik net een mail rond heb gestuurd met de strekking 'ja de problemen zijn bekend, nee ik kan er niets aan doen, mij niet meer bellen!'quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yep. Ik ben al tevreden als het bij mij onder de 100 zit. Laatste keer was het weer 320 ofzo.quote:
Gewoon de boel in de fik steken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik net een mail rond heb gestuurd met de strekking 'ja de problemen zijn bekend, nee ik kan er niets aan doen, mij niet meer bellen!'
Ik doe mee en breng extra napalm, koekjes en wijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon de boel in de fik steken.
Die neiging heb ik hier inmiddels ook heel erg.
Klinkt goedquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe mee en breng extra napalm, koekjes en wijn.
Ik doe al wekenlang weinig anders dan helpdesk spelen. Kom aan mijn normale werk haast niet toe.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon de boel in de fik steken.
Die neiging heb ik hier inmiddels ook heel erg.
Want de daadwerkelijke helpdesk is incompetent?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik doe al wekenlang weinig anders dan helpdesk spelen. Kom aan mijn normale werk haast niet toe.
Sinds mijn mail de deur uit is, is mijn telefoon niet meer gegaan. Hopelijk dat die rust blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |