Ik ben al lang blij sat ik een dag heb waar niet continu de telefoon gaat en ik zowaar toe kom aan mijn normale werkzaamhedenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan jij niet de obligate systeemstoring aanwenden voor vroeg kroegbezoekexcuus?
This sounds like so much fun.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij sat ik een dag heb waar niet continu de telefoon gaat en ik zowaar toe kom aan mijn normale werkzaamheden
Gewoon doen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:17 schreef DrMarten het volgende:
Hier nog niet. Al zit ik er wel sterk aan te denken een paar uur vrij te nemen vanmiddag.
Sat? Volgens mij zit er al wat door jouw koffiequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij sat ik een dag heb waar niet continu de telefoon gaat en ik zowaar toe kom aan mijn normale werkzaamheden
Ik ben alweer bezig met een belronde ivm een onvoorzien ICT dingetjequote:
Zat er maar wat in mijn koffiequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:05 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sat? Volgens mij zit er al wat door jouw koffie
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 12:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben alweer bezig met een belronde ivm een onvoorzien ICT dingetje
quote:
Ohnoes.quote:
Mogelijk PDS, moet nog een buisje ontlasting inleveren om te testen op Crohne en MCS. Gelukkig geen rode vlaggen.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mogelijk PDS, moet nog een buisje ontlasting inleveren om te testen op Crohne en MCS. Gelukkig geen rode vlaggen.
quote:
Ja dat dus. Nu valt het wel mee al voel ik me niet 100%. Dus helpt niet meequote:
Oh... dat is een narequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mogelijk PDS, moet nog een buisje ontlasting inleveren om te testen op Crohne en MCS. Gelukkig geen rode vlaggen.
Mja ach, ik ben allang blij dat het niet erger is dan ik dachtquote:Op zondag 19 oktober 2025 13:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... dat is een nare
Sterkte
Beterschap, manquote:Op zondag 19 oktober 2025 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja ach, ik ben allang blij dat het niet erger is dan ik dacht
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 19 oktober 2025 13:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja ach, ik ben allang blij dat het niet erger is dan ik dacht
Thanks, komt goedquote:
Tel ze altijdquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
Of zoals mijn moeder mij ingepeperd heeft: tel uw zegeningen
quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks, komt goed
[..]
Tel ze altijd
Thanksquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2025 14:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks![]()