Geen calprotectine boven de 400 hebben, amateurquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Positief bericht: ik heb geen ziekte van Crohn of colitis ulcerosa, mijn ontlasting was volledig normaal
Ik weet niet eens wat het isquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Geen calprotectine boven de 400 hebben, amateur
Eiwit in ontlasting wat een goede indicatie is voor darmontstekingquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is
Dat zou ook wel pijnlijk zijn jaquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Eiwit in ontlasting wat een goede indicatie is voor darmontsteking
Bij gezonde mensen ligt de waarde ergens onder de 50. Mijn record is iets van 530quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou ook wel pijnlijk zijn ja
De teringquote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij gezonde mensen ligt de waarde ergens onder de 50. Mijn record is iets van 530
Tering!quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij gezonde mensen ligt de waarde ergens onder de 50. Mijn record is iets van 530
En je leeft nog?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 13:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, dit is een AI.quote:
Ja nee.quote:
Dit verklaart een hoop.quote:
Naast de mamobo en vrijmibo knop. Alleen zijn die wel stukken groter.quote:
AI zeurt niet zoveel over collega's toch?quote:
Dat hangt af van de prompt. Als die AI de meeste info ook van Fok! afhaalt is het verbazingwekkend te noemen dat alle kernwapens nog niet gelanceerd zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AI zeurt niet zoveel over collega's toch?
Oh. Oke.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat hangt af van de prompt. Als die AI de meeste info ook van Fok! afhaalt is het verbazingwekkend te noemen dat alle kernwapens nog niet gelanceerd zijn.
Nou...quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik net een mail rond heb gestuurd met de strekking 'ja de problemen zijn bekend, nee ik kan er niets aan doen, mij niet meer bellen!'quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yep. Ik ben al tevreden als het bij mij onder de 100 zit. Laatste keer was het weer 320 ofzo.quote:
Gewoon de boel in de fik steken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik net een mail rond heb gestuurd met de strekking 'ja de problemen zijn bekend, nee ik kan er niets aan doen, mij niet meer bellen!'
Ik doe mee en breng extra napalm, koekjes en wijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon de boel in de fik steken.
Die neiging heb ik hier inmiddels ook heel erg.
Klinkt goedquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe mee en breng extra napalm, koekjes en wijn.
Ik doe al wekenlang weinig anders dan helpdesk spelen. Kom aan mijn normale werk haast niet toe.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon de boel in de fik steken.
Die neiging heb ik hier inmiddels ook heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |