Spetterpoepquote:
Kletterkakquote:
Ik kan me überhaupt niet meer herinneren hoe het is om een normaal functionerend darmstelsel te hebben. Soms kun je er dan maar beter om lachenquote:
Ik zeg dat ik buikspreker benquote:Op zondag 19 oktober 2025 18:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kan me überhaupt niet meer herinneren hoe het is om een normaal functionerend darmstelsel te hebben. Soms kun je er dan maar beter om lachen
Ik was gisteren al aan de mamobo begonnen dus geen tijd, sorry.quote:
quote:
Ja verstandig.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik was gisteren al aan de mamobo begonnen dus geen tijd, sorry.
Daar is going postal voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:42 schreef Q. het volgende:
ER ZIT IEMAND ANDERS OP MIJN VASTE FLEXPLEK.![]()
![]()
NAPALM ENDE KAMERVRAGENquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:42 schreef Q. het volgende:
![]()
MOET JE MAAR NIET OP VAKANTIE GAAN!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:42 schreef Q. het volgende:
![]()
Ik zit al de hele ochtend P2000 te F5'en.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:35 schreef Barbusse het volgende:
Niks meer van @:Q. gehoord. Zou hij door de politie geboeid afgevoerd zijn terwijl een arme schoonmaakster al het bloed en tanden aan het opruimen is?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit al de hele ochtend P2000 te F5'en.
Geeft zo'n bende.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 08:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is going postal voor uitgevonden.
Ik was okay.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 11:35 schreef Barbusse het volgende:
Niks meer van @:Q. gehoord. Zou hij door de politie geboeid afgevoerd zijn terwijl een arme schoonmaakster al het bloed en tanden aan het opruimen is?
Relatief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |