SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
blijkbaar vertrekt hij nu niet nog een keer voor weken, maanden, jarenquote:
vroeger kwam ik hier om stuart te pestenquote:Op maandag 22 september 2025 14:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar vertrekt hij nu niet nog een keer voor weken, maanden, jaren
de voedsel afdeling bij de xenos vind ik wel altijd het interessantst.quote:Op maandag 22 september 2025 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
D&K wat meer gericht op "rondom voedsel", SG wat meer een luxere Xenos. Wel vergelijkbare vibes imo.
Oh ik dacht dat je daar ook terecht kon voor hippe handzeepjes enz. Ja die eerste bedoel ik dan he.quote:Op maandag 22 september 2025 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
D&K wat meer gericht op "rondom voedsel", SG wat meer een luxere Xenos. Wel vergelijkbare vibes imo.
Daarvoor moet je even wat vaker in NWS en POL komen denk ik.quote:
quote:
Handzeep hoort ook in de keuken.quote:Op maandag 22 september 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar ook terecht kon voor hippe handzeepjes enz. Ja die eerste bedoel ik dan he.
Herkenbaar bij de Kruidvat.quote:Op maandag 22 september 2025 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de voedsel afdeling bij de xenos vind ik wel altijd het interessantst.
Ja dat ook, maar met name dingen rondom voedsel iddquote:Op maandag 22 september 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar ook terecht kon voor hippe handzeepjes enz. Ja die eerste bedoel ik dan he.
Ik zei enz.quote:Op maandag 22 september 2025 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Handzeep hoort ook in de keuken.![]()
Maar niet gezegd dat dat het enige is he.
Ik hoef er niets voor te hebbenquote:Op maandag 22 september 2025 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat valt nog best mee. Zal er even over nadenken.
Nee sorry,quote:
kruidvat vind ik een heel vervelende winkelquote:Op maandag 22 september 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Herkenbaar bij de Kruidvat.
@:cherrylips is het hier mee eens.
Dat is lief.quote:Op maandag 22 september 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoef er niets voor te hebben
Oh is het weer zoverquote:Op maandag 22 september 2025 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarvoor moet je even wat vaker in NWS en POL komen denk ik.
ze hebben van die zalm in bladerdeeg met spinazie en een cremesausjequote:Op maandag 22 september 2025 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik even naar de LIDL (ook omdat er een pakketje in de DHL automaat zit/ligt/staat). Iemand tips voor lekkere dingen voor in de vriezer. En dan geen vis of dierenvoeding graag. Ik moet het wel zelf kunnen eten.
Ben geen blauwe roiger meer hequote:Op maandag 22 september 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
@:tjacka blauwe reigers willen geen gekleurde mensen?
Ja dat kan ik wel begrijpen want ik vind altijd een beetje krap. Je moet niet afhankelijk zijn van een scootmobiel om daar te kunnen kijken in ieder geval.quote:Op maandag 22 september 2025 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kruidvat vind ik een heel vervelende winkel
je hebt over de woordjes geen vis heen gelezen zeker?quote:Op maandag 22 september 2025 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben van die zalm in bladerdeeg met spinazie en een cremesausje
geen idee of je dat lust
Krapvatquote:Op maandag 22 september 2025 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel begrijpen want ik vind altijd een beetje krap. Je moet niet afhankelijk zijn van een scootmobiel om daar te kunnen kijken in ieder geval.![]()
Maar ja ik hou nou eenmaal van snacks en de Kruidvat heeft daar wel heel vaak goede aanbiedingen mee.En het zit hier recht tegenover de ingang van de Jumbo dus wandel ook snel naar binnen als ik daar toch ben.
Ohquote:
Ja ik begrijp dat toch niet helemaal want ik vind het niet echt een hele vriendelijke winkel voor mensen die slecht te been zijn.quote:
ja ik zag in die zin dierenvoeding dus ging er vanuit dat dat ook iemand met dieren van doen zou hebben in die zinquote:Op maandag 22 september 2025 15:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
je hebt over de woordjes geen vis heen gelezen zeker?![]()
Ik vind het al krap als ik er normaal moet lopen. Dus eens.quote:Op maandag 22 september 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat toch niet helemaal want ik vind het niet echt een hele vriendelijke winkel voor mensen die slecht te been zijn.
Er zit in het winkelcentrum even verderop sinds kort ook sen kruidvat, in het voormalige Blokker pand.quote:Op maandag 22 september 2025 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel begrijpen want ik vind altijd een beetje krap. Je moet niet afhankelijk zijn van een scootmobiel om daar te kunnen kijken in ieder geval.![]()
Maar ja ik hou nou eenmaal van snacks en de Kruidvat heeft daar wel heel vaak goede aanbiedingen mee.En het zit hier recht tegenover de ingang van de Jumbo dus wandel ook snel naar binnen als ik daar toch ben.
Nee. ik bedoelde dus echt dingen als zalm/haring/tonijn. Dat vind ik echt vies. Maar ik snap de verwarringquote:Op maandag 22 september 2025 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zag in die zin dierenvoeding dus ging er vanuit dat dat ook iemand met dieren van doen zou hebben in die zin
ik ben dan wel dik, maar ik hoef niet in een walmart scootmobiel door een winkel te tuffenquote:Op maandag 22 september 2025 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier hebben ze wel poortjes. Ofja, van die melders.quote:Op maandag 22 september 2025 15:09 schreef Koen66 het volgende:
Dat Kruidvat niet volledig wordt leeggejat, enige toko nog die zelfscan doet zonder poortjes
Niet dat ik er überhaupt over na heb gedacht ooit om te jatten daar maar er staat hier volgens mij vaak wel iemand vlakbij die alsnog de boel beetje controleert.quote:Op maandag 22 september 2025 15:09 schreef Koen66 het volgende:
Dat Kruidvat niet volledig wordt leeggejat, enige toko nog die zelfscan doet zonder poortjes
Ahjaquote:
Hier staat zelfs bij de grote kruidvat in het centrum alleen een slaperige beveiligerquote:Op maandag 22 september 2025 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier hebben ze wel poortjes. Ofja, van die melders.
voor niet in de vriesdiep... ze hebben er nu Alpen Festquote:Op maandag 22 september 2025 15:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik bedoelde dus echt dingen als zalm/haring/tonijn. Dat vind ik echt vies. Maar ik snap de verwarring
Nee ik ook niet maar voor mensen die wel slecht te been zijn is het wel een rotwinkel.quote:Op maandag 22 september 2025 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben dan wel dik, maar ik hoef niet in een walmart scootmobiel door een winkel te tuffen
Ahwquote:Op maandag 22 september 2025 15:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier staat zelfs bij de grote kruidvat in het centrum alleen een slaperige beveiliger
Nu kun je de snackafdeling daar ook leeg kopen.quote:Op maandag 22 september 2025 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit in het winkelcentrum even verderop sinds kort ook sen kruidvat, in het voormalige Blokker pand.
Kruidvat zat anders helemaal in de stad maar dat was te ver dus daar kwam ik nooit
ik zou als school ook panda's verbiedenquote:Op maandag 22 september 2025 15:10 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nieuwsblad.be(...)gezien/91903488.html
Paywall maar ik las de kop al fout, ik las school verbiedt pandas
Dat hij daar veel post? Ja.quote:
Al die random rekken enz ook of stapels met iets anders in de gangpaden. Laatst nog voor een oudere dame van alles opgeruimd omdat er bijna geen ruimte was dus er viel van alles.quote:Op maandag 22 september 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het al krap als ik er normaal moet lopen. Dus eens.
Deed ze expres omdat ze jou wou zien werkenquote:Op maandag 22 september 2025 15:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Al die random rekken enz ook of stapels met iets anders in de gangpaden. Laatst nog voor een oudere dame van alles opgeruimd omdat er bijna geen ruimte was dus er viel van alles.
is je gebroken hart zo erg?quote:Op maandag 22 september 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
Het voelt toch wel wat gek dat ik mijn liefde voor kleuren weer terug heb gevonden en straks allemaal LEGO heb wat ik kan bouwen maar dat ik er eerst even niks mee kan na 2 oktober.
Maar misschien is het voor mijn herstel wel een goede motivatie.
jaja, behalve op dagen die op ag eindigen zeker.quote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
SCHIET EENS OP MET MIJN PAKKETJE GVD.
Normaal vloek ik nooit
quote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
ik heb al maanden een ongeopend lego doos thuis staan. mijn zelfbeheersing is ongekend.
Dat heet lui.quote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
ik heb al maanden een ongeopend lego doos thuis staan. mijn zelfbeheersing is ongekend.
Ongekende luiheid.quote:
oke Nattekatquote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Normaal vloek ik nooit
quote:
PostNL bus staat hier voor de deurquote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Normaal vloek ik nooit
quote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
Amateur.quote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
Dat heeft er niks mee te maken maar wat er wel is heb ik ook geen zin in om over te praten want iedereen hier weet het wel verder en ik ben er liever niet zo mee bezig.quote:
oke sorry lieverdquote:Op maandag 22 september 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken maar wat er wel is heb ik ook geen zin in om over te praten want iedereen hier weet het wel verder en ik ben er liever niet zo mee bezig.
Ik heb nog steeds een papegaai van LEGO in een doos. Ooit zet ik hem wel in elkaar maar de roze was ook lastiger te krijgen. Maar het is zo random.quote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
Hee vriendquote:Op maandag 22 september 2025 15:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb deze week mijn laatste week bij dit bedrijf
Ik zit te wachten op GOFO. Serieus. Zo heten ze.quote:Op maandag 22 september 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
PostNL bus staat hier voor de deur
Ja, dat wel.quote:
Er is zelfs een website voor dat specifieke aantal: 40-45.nlquote:
Ik vond dat best een leuke musicalquote:Op maandag 22 september 2025 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er is zelfs een website voor dat specifieke aantal: 40-45.nl
Nog nooit van gehoord. Zijn die een beetje goed?quote:Op maandag 22 september 2025 15:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op GOFO. Serieus. Zo heten ze.
Ken ik ook niet.quote:Op maandag 22 september 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn pakketje wordt bezorgd door Dragonfly. Nog nooit van gehoord
Dat ga ik nu ervaren. Want dit is de eerste keer dat ze wat komen leveren. Zijn al sinds half 12 onderwegquote:Op maandag 22 september 2025 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Zijn die een beetje goed?
Nou met PostNL en DHL heb ik weinig te klagen.quote:Op maandag 22 september 2025 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ken ik ook niet.
Ik wilde vragen wat er mis is met de normale, maar ja, dat weten we allemaal wel.
quote:Op maandag 22 september 2025 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ga ik nu ervaren. Want dit is de eerste keer dat ze wat komen leveren. Zijn al sinds half 12 onderweg
quote:GoFo Express (De slechtste bezorgdienst) : r/shipping
Reddit ˇ r/shipping
90+ reacties ˇ 6 maanden geleden
GoFo Express, net als Uniuni, is een oplichterij met ingehuurde dieven die valse leveringen faken. Ik heb de bezorger betrapt op het stelen en ...
Nou lekker dan.quote:
Ik heb een kleurplaat voor luie mensen gemaakt.quote:Op maandag 22 september 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
Ik weet nog niet of ik vandaag een kleurplaat ga inkleuren.![]()
Eerst even nu Tonnano kijken, spinoff van de serie Mocro Maffia. Ik hoop dat het net zo goed is want Mocro Maffia was wel een erg vette serie.
Dat klinkt echt heel vet. Alsof er een vliegende draak dat pakketje komt bezorgen.quote:Op maandag 22 september 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn pakketje wordt bezorgd door Dragonfly. Nog nooit van gehoord
tis wel reddit dus als je zoute pretzels hebt kun je die nemenquote:
PostNL flikkert het tegenwoordig al voor de deur voor je er überhaupt kan zijn als ze aanbellen, hoe snel je ook heen loopt.quote:Op maandag 22 september 2025 16:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou met PostNL en DHL heb ik weinig te klagen.
Ik een kleurplaat van een sneeuwstorm.quote:Op maandag 22 september 2025 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb een kleurplaat voor luie mensen gemaakt.
Vol met zebra's en pinguīns.
Godverquote:Op maandag 22 september 2025 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
True.quote:Op maandag 22 september 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis wel reddit dus als je zoute pretzels hebt kun je die nemen
Hier niet maar deze buurt is anders denk ikquote:Op maandag 22 september 2025 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
PostNL flikkert het tegenwoordig al voor de deur voor je er überhaupt kan zijn als ze aanbellen, hoe snel je ook heen loopt.
quote:Op maandag 22 september 2025 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik krijg alles netjes binnen van ze tot op heden.quote:Op maandag 22 september 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
Ik vind tegenwoordig DHL net iets beter denk ik.
Vooral intelligenter personeel volgens mij. Ze brengen de pakketjes in mijn schuurtjequote:Op maandag 22 september 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
Ik vind tegenwoordig DHL net iets beter denk ik.
Ik met PostNL en DHL ook wel maar goed ik laat hier ook van alles voor de deur neerleggen, kan gewoon en ook geen gezeik met dat het pakketje ineens ergens anders is.quote:Op maandag 22 september 2025 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik krijg alles netjes binnen van ze tot op heden.
Ja kijk het ligt niet aan mij.quote:Op maandag 22 september 2025 16:09 schreef gianni61 het volgende:
DHL is de laatste tijd wel de best mogelijke bezorgdienst geloof ik
Opmerkelijkquote:Op maandag 22 september 2025 16:10 schreef Ama het volgende:
Maar goed UPS wist de vorige keer tien kilo kattenvoer kwijt te raken, dat vond ik nog best netjes eigenlijk. Heb er uiteindelijk ook niet voor hoeven te betalen dus dat scheelt.
Die rennen iig niet meteen na het aanbellen al weg. Tijdje geleden dat ik een pakketjes bezorger van PostNL volgens mij in het echt heb gezien die voor mij kwam.quote:Op maandag 22 september 2025 16:09 schreef gianni61 het volgende:
DHL is de laatste tijd wel de best mogelijke bezorgdienst geloof ik
Hier doen de buren ook niet moeilijk.quote:Op maandag 22 september 2025 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik met PostNL en DHL ook wel maar goed ik laat hier ook van alles voor de deur neerleggen, kan gewoon en ook geen gezeik met dat het pakketje ineens ergens anders is.
Zelf opgegeten.quote:
Echt een lieve hondquote:Op maandag 22 september 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En heel fijn er zitten ook handschoenen voor mij bij dit badjasje. Ik gok om de hond ook af te drogen
Ik ga denk ik na het eten beginnen aan Scheurbek/Buckbeak en ik heb nog een aantal ongeopende dozen hier staan.quote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd wat ik zaterdag van mijn vrienden krijg.quote:Op maandag 22 september 2025 16:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga denk ik na het eten beginnen aan Scheurbek/Buckbeak en ik heb nog een aantal ongeopende dozen hier staan.
Snap ik.quote:Op maandag 22 september 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben echt zo benieuwd wat ik zaterdag van mijn vrienden krijg.
Heb dat normaal niet zo maar ik verwacht alleen maar LEGO (of een bijdrage voor LEGO) maar goed welke ze precies kopen van het lijstje is maar de vraag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb toch zeker al 5 minuten gekeken.quote:Op maandag 22 september 2025 16:20 schreef Tjacka het volgende:
Ik dacht dat Ama een serie ging kijken
Vast weer zo'n stomme boomer?quote:Op maandag 22 september 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
Buurvrouw even geholpen. Ze zei dat haar videodeurbel het niet meer deed, en ik heb dezelfde. Dus of ik iets wist
"Is de accu niet leeg?” "zit er een accu in?”
Dus even laten zien hoe je de accu eruit moet halen en meegekeken of ze de juiste lader had liggen
Hehequote:Op maandag 22 september 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
Buurvrouw even geholpen. Ze zei dat haar videodeurbel het niet meer deed, en ik heb dezelfde. Dus of ik iets wist
"Is de accu niet leeg?” "zit er een accu in?”
Dus even laten zien hoe je de accu eruit moet halen en meegekeken of ze de juiste lader had liggen
Laat ons ook eens lachen. Post pic.quote:Op maandag 22 september 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij ziet er echt ubercute uit in de zijn dino badjasje
Ze is 75 volgens mijquote:
Daar heb ik nooit gewoondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 22 september 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ons ook eens lachen. Post pic.
quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze is 75 volgens mij
Maar ze is heel aardig verder. En Surinaams.
En ik krijg af en toe Surinaams eten van haar
[..]
Daar heb ik nooit gewoondAch wat een geluksvogel ben jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Barra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op maandag 22 september 2025 16:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach wat een geluksvogel ben je![]()
Barra
Ik heb een huis van de woningbouw gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barra
Roti
Saoto
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Moet je die dan ook terug verkopen aan die woningbouw als je daar weggaat??quote:Op maandag 22 september 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een huis van de woningbouw gekocht
Echt godenetenquote:Op maandag 22 september 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een huis van de woningbouw gekocht
Barra
Roti
Saoto
Nopequote:Op maandag 22 september 2025 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet je die dan ook terug verkopen aan die woningbouw als je daar weggaat??
Ik HAAT de mondhygiënistequote:Op maandag 22 september 2025 16:34 schreef Ama het volgende:
Het voelt wel alsof ik allemaal gaatjes in mijn gebit heb ofzo maar komt vast door de mondhygiëniste. Ik spuugde ook veel bloed uit, wtf.
Tandarts vroeg ook nog (die doet niet het schoonmaken) of ik met tanden poetsen last heb van bloedend tandvlees. Ik zo nou nee alleen hier ligt de boel steeds open.
WFquote:
Vroeger dacht ik dat Amsterdam het paradijs was. Nu weet ik dat WF dat is.quote:
weero preciesquote:Op maandag 22 september 2025 16:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja ik ben randje, maar wel ten noorden van de omringdijk.
Ik niet. Ik heb een hele lieve en ze ziet er ook nog goed uitquote:
mijn tandarts is echt een lekkerdingquote:Op maandag 22 september 2025 16:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb een hele lieve en ze ziet er ook nog goed uit![]()
![]()
Ik heb daar ook nog een hoop roots liggen trouwensquote:Op maandag 22 september 2025 16:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vroeger dacht ik dat Amsterdam het paradijs was. Nu weet ik dat WF dat is.
Echt een godengebied
Hėl an de are kantquote:
quote:
't is altijd lente in de ogen van de mondhygiënistequote:Op maandag 22 september 2025 16:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb een hele lieve en ze ziet er ook nog goed uit![]()
![]()
Hew je ok erebaie baie?quote:
ess en ik zijn geboren tussen de bloemkolequote:
Ik heb een douche yoquote:Op maandag 22 september 2025 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ess en ik zijn geboren tussen de bloemkole
jij bent een vieze stedeling
Hoe is je bijkomdagje tot nu toe?quote:Op maandag 22 september 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer even een uurtje op bed gekegen. Nu weer even fok!ken in de eetzaal met een biertje.
We vernikkelen hier van de kou momenteel maar dat is omdat er overdag niemand is. Vanaf vier uur gaat er weer gestookt worden.
Ik ben der ien van Steltenpōol en ik kom uit De Streekquote:Op maandag 22 september 2025 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ess en ik zijn geboren tussen de bloemkole
jij bent een vieze stedeling
quote:Op maandag 22 september 2025 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt daar je naam vandaan??![]()
Ben getrouwd. Met import.quote:
quote:
ik vind oos joos niet geweldigquote:Op maandag 22 september 2025 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben der ien van Steltenpōol en ik kom uit De Streek
En we komen dan ook echt De Streek
Gaat best prima. Paar uurtjes op bed gelegen. Beetje naar een riviertje, een kerkje en een meertje gelopen, allemaal binnen een paar honderd meter van t kamp. Even rust pakken, beetje bij tankenquote:Op maandag 22 september 2025 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe is je bijkomdagje tot nu toe?
Ik vind een paar wel grappig af en toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hmmmquote:Op maandag 22 september 2025 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen grap, ik ben in Noord-Alky opgegroeid en hij eerst in centrum Alky en daarna richting C'cum.
Fijn Flessiequote:Op maandag 22 september 2025 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat best prima. Paar uurtjes op bed gelegen. Beetje naar een riviertje, een kerkje en een meertje gelopen, allemaal binnen een paar honderd meter van t kamp. Even rust pakken, beetje bij tanken
Wel het onzinstukjequote:Op maandag 22 september 2025 16:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
huh jij hebt een fins nummer in je ondertitel
Loitumaaquote:Op maandag 22 september 2025 16:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
huh jij hebt een fins nummer in je ondertitel
Gaat de kachel aan?quote:Op maandag 22 september 2025 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat is er om 16.00 uur??
Nog 2quote:
minuten voordat ik stop,quote:
Dan gaat de verwarming hier aanquote:Op maandag 22 september 2025 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat is er om 16.00 uur??
Zit je te klappertanden daar?quote:Op maandag 22 september 2025 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan gaat de verwarming hier aan
Pretty much. Denk dat het een graad of 10 is hier binnen. Enkel glas ook.quote:
Hier draait de warmtepomp al gewoon hoorquote:Op maandag 22 september 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Verwarming aan? Gekkies.
Tis nog geen 1 november
quote:Op maandag 22 september 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Het regent hier, wat is dat nou weer voor een onzin, ik zit midden in de woestijn
En straks wordt het wel aangenaam? Of staat de verwarming op 15 of zo?quote:Op maandag 22 september 2025 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pretty much. Denk dat het een graad of 10 is hier binnen. Enkel glas ook.
De verwarming hoeft nog niet aan maar ik ga er geen datum aan vast prikken hoor.quote:Op maandag 22 september 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Verwarming aan? Gekkies.
Tis nog geen 1 november
Krijg je dan niet allemaal prachtige woestijnbloemen, als het een keer wel regent?quote:Op maandag 22 september 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Het regent hier, wat is dat nou weer voor een onzin, ik zit midden in de woestijn
Hier 19,5 maar het koelt hier wel vaak snel af dus in oktober staat de verwarming zeker wel aan.quote:Op maandag 22 september 2025 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
hier is het nog 20 tot 22 graden in huis
Meestal pas de dag er na, en dan zit ik hier niet meerquote:Op maandag 22 september 2025 17:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijg je dan niet allemaal prachtige woestijnbloemen, als het een keer wel regent?
Ik leef nog onder het regime van mijn vader die ik al 20+ jaar niet gezien heb.quote:Op maandag 22 september 2025 17:03 schreef Ama het volgende:
[..]
De verwarming hoeft nog niet aan maar ik ga er geen datum aan vast prikken hoor.zodra het hier onder de 18 is gaat hij gewoon aan.
Neem even een koffer vol met toffe Halloween decoratie mee.quote:Op maandag 22 september 2025 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal pas de dag er na, en dan zit ik hier niet meer
Nou, lekker getimed dan.quote:Op maandag 22 september 2025 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal pas de dag er na, en dan zit ik hier niet meer
Het regent wel vaker hoor, alleen niet zo heel vaakquote:Op maandag 22 september 2025 17:03 schreef essnhills het volgende:
Het regent iets van eens in de 20 jaar daar en dat is precies die ene dag dat jij daar bent?
Timing is mijn specialiteitquote:
Tot zoquote:Op maandag 22 september 2025 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het schijnt dat ik naar een bos moet
Wellicht was mijn schatting lichtelijk overdrevenquote:Op maandag 22 september 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het regent wel vaker hoor, alleen niet zo heel vaak
Geen idee eigenlijk. Ik heb nog geen radiator gevonden in de hele eetzaal hier. Wie weet. Nog maar een biertje. Als ik over moet op de whisky is het niet bestquote:Op maandag 22 september 2025 17:02 schreef Recce het volgende:
[..]
En straks wordt het wel aangenaam? Of staat de verwarming op 15 of zo?
Geheime schuifelmeet met @Bomenverzamelingquote:Op maandag 22 september 2025 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het schijnt dat ik naar een bos moet
Klimaatveranderingquote:Op maandag 22 september 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Ietsjesquote:Op maandag 22 september 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht was mijn schatting lichtelijk overdreven
Dan krijgen we kapitein-Haddock-toestanden.quote:Op maandag 22 september 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik heb nog geen radiator gevonden in de hele eetzaal hier. Wie weet. Nog maar een biertje. Als ik over moet op de whisky is het niet best
Regent het daar niet bijna altijd?quote:Op maandag 22 september 2025 17:09 schreef essnhills het volgende:
Hier regende het net ook even
Komt wel dichtbij zo
komt er een boeiende travelsnek aan?quote:Op maandag 22 september 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik heb nog geen radiator gevonden in de hele eetzaal hier. Wie weet. Nog maar een biertje. Als ik over moet op de whisky is het niet best
WEL DUIZEND BLIKSEMBOMMEN EN DONDERGRANATEN!quote:Op maandag 22 september 2025 17:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan krijgen we kapitein-Haddock-toestanden.
Nee dat nietquote:Op maandag 22 september 2025 17:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
komt er een boeiende travelsnek aan?
Oh leuk, dat kan ik ook kijken vanuit hier denk ik.quote:Op maandag 22 september 2025 17:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://pers.omroepmax.nl(...)een-jaar-in-de-alpen
@:kwiwi
Dit ga ik denk ik wel volgen.
Lijkt me mooi en Carrie is leuk
Carrie Tefsen?quote:Op maandag 22 september 2025 17:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://pers.omroepmax.nl(...)een-jaar-in-de-alpen
@:kwiwi
Dit ga ik denk ik wel volgen.
Lijkt me mooi en Carrie is leuk
Ik was vanmiddag even bij de buurvrouw, ook een hele reisquote:Op maandag 22 september 2025 17:11 schreef Koen66 het volgende:
Het is wel weer een 'KSC op reis' momentje
Wellicht iets vaker, scheelt niet zo heel veelquote:Op maandag 22 september 2025 17:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Regent het daar niet bijna altijd?
Nicequote:Op maandag 22 september 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag even bij de buurvrouw, ook een hele reis
Evert Wie?quote:Op maandag 22 september 2025 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Carrie Ten Napel.
Dochter van Evert
Evert Ten Napel. Bekende voetbalcommentator.quote:
ook alweer 15 jaar met pensioen trouwens.quote:Op maandag 22 september 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Evert Ten Napel. Bekende voetbalcommentator.
Wist ik welquote:Op maandag 22 september 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die dekselse visserszoon uit Katwijk jaquote:Op maandag 22 september 2025 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die Dekselse Evert Tefsen ja
Goed boekje! Mooi uitgegeven ook. Ik moest lachen om de Draupner (je schreef Draupnir) wave of money finding en dat ik nerd genoeg ben om direct te weten wat je bedoelt.quote:Op maandag 22 september 2025 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat vond je van het boekje trouwens @:recce ? nog suggesties voor de volgende keer?
Bestaat dat nog? Iedereen is dood toch inmiddels? Behalve Erik van Muiswinkel en Hans Böhm?quote:Op maandag 22 september 2025 17:21 schreef Nizno het volgende:
ff gelezen of ik "ook dat nog" moet gaan terug kijken. De tendens in TV is negatief dus ik sla over
Ik heb het gisteren ook niet aangedurfd.quote:Op maandag 22 september 2025 17:21 schreef Nizno het volgende:
ff gelezen of ik "ook dat nog" moet gaan terug kijken. De tendens in TV is negatief dus ik sla over
Mijn vader kan hem niet uitstaanquote:Op maandag 22 september 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
rebootquote:Op maandag 22 september 2025 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Iedereen is dood toch inmiddels? Behalve Erik van Muiswinkel en Hans Böhm?
Is het niet Draupnir dan??! Mag minstens allebei.quote:Op maandag 22 september 2025 17:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed boekje! Mooi uitgegeven ook. Ik moest lachen om de Draupner (je schreef Draupnir) wave of money finding en dat ik nerd genoeg ben om direct te weten wat je bedoelt.Ik ga nadenken over suggesties.
NIeuw leven ingeblazen. Nu presenteert Herman de Scherman het en zit Sinterkees Flodder in het panequote:Op maandag 22 september 2025 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? Iedereen is dood toch inmiddels? Behalve Erik van Muiswinkel en Hans Böhm?
dat idee had ik ook en bedacht.. in TV zitten fanatieke TVkijkers dus dan is er vast wel een mening of 10.. en idd die zijn erquote:Op maandag 22 september 2025 17:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren ook niet aangedurfd.Ik ben gewoon bang dat het vroeger niet gaat over treffen..
Komt allemaal door Jomanda.quote:Op maandag 22 september 2025 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herman de Schermman is een grote baasquote:Op maandag 22 september 2025 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
NIeuw leven ingeblazen. Nu presenteert Herman de Scherman het en zit Sinterkees Flodder in het pane
ja maar in zn eentje blijkt hij het programma niet te kunnen trekkenquote:Op maandag 22 september 2025 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herman de Schermman is een grote baas
Sylvia wel ja. Die kerels waren gewoon echt heel oud.quote:
Bavo Galema is ook nog niet doodquote:Op maandag 22 september 2025 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Behalve Erik van Muiswinkel en Hans Böhm
Ja dat is dan niet zijn schuld natuurlijk. Dan moet je daar leuke mensen naast zetten. Tom Egbers of zo. Kujjelachetochquote:Op maandag 22 september 2025 17:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar in zn eentje blijkt hij het programma niet te kunnen trekken
Ik heb hem ook niet heel hoog zitten, maar altijd nog beter dan Frank Snoeks. Die vond ik pas echt verschrikkelijk...quote:Op maandag 22 september 2025 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader kan hem niet uitstaan
en goede grappenschrijvers zoals destijds.quote:Op maandag 22 september 2025 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is dan niet zijn schuld natuurlijk. Dan moet je daar leuke mensen naast zetten. Tom Egbers of zo. Kujjelachetoch
Flodder wordt een aanfluiting van heb ik jou daar.quote:Op maandag 22 september 2025 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
NIeuw leven ingeblazen. Nu presenteert Herman de Scherman het en zit Sinterkees Flodder in het pane
Ik vond Hugo Walker niks.quote:Op maandag 22 september 2025 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet heel hoog zitten, maar altijd nog beter dan Frank Snoeks. Die vond ik pas echt verschrikkelijk...
ah daar vliegt even een hak over een takquote:Op maandag 22 september 2025 17:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Flodder wordt een aanfluiting van heb ik jou daar.
Ohja die vindt hij ook 3x niksquote:Op maandag 22 september 2025 17:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hem ook niet heel hoog zitten, maar altijd nog beter dan Frank Snoeks. Die vond ik pas echt verschrikkelijk...
en Mart Smeets dan?quote:Op maandag 22 september 2025 17:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja die vindt hij ook 3x niks
Ik dacht dat dat een algemeen gegeven was, dat iedereen hem niet moetquote:
mag je dat zeggen?quote:Op maandag 22 september 2025 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een algemeen gegeven was, dat iedereen hem niet moet
Dat mag ik zeggenquote:
quote:Op maandag 22 september 2025 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb warmte nodig. En wat liefde zou ook fijn zijn.
Is dit zo'n gevalletje van in Nederland is de aangegeven snelheid het maximum, en daar is het een uitdaging?quote:Op maandag 22 september 2025 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Gisteren eoa smal weggetje. Single file with passing places, en ook nog heel veel scherp op en neer, blind summits, En schitterend uitzicht. Dus iedereen die er reed reed max 20 mph maar zoals overal MAG je buiten de bebouwde kom gewoon 60 mph.
Ineens die navigatie "DEZE FILE DUURT ONGEVEER ACHT MINUTEN DENK AAN DE HULPDIENSTEN"![]()
Nou ja 60 mph is hier volstrekt onmogelijk op sommige weggetjes.quote:Op maandag 22 september 2025 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dit zo'n gevalletje van in Nederland is de aangegeven snelheid het maximum, en daar is het een uitdaging?
Is in Ierland ook zo. 80 kmh wegen, maar wel maar 1 auto breed en slingerend tussen de heuvels, schapen, bergen e.d.quote:Op maandag 22 september 2025 17:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja 60 mph is hier volstrekt onmogelijk op sommige weggetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |