Geheime schuifelmeet met @Bomenverzamelingquote:Op maandag 22 september 2025 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het schijnt dat ik naar een bos moet
Klimaatveranderingquote:Op maandag 22 september 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Het regent hier, wat is dat nou weer voor een onzin, ik zit midden in de woestijn
Ietsjesquote:Op maandag 22 september 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht was mijn schatting lichtelijk overdreven
Dan krijgen we kapitein-Haddock-toestanden.quote:Op maandag 22 september 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik heb nog geen radiator gevonden in de hele eetzaal hier. Wie weet. Nog maar een biertje. Als ik over moet op de whisky is het niet best
Regent het daar niet bijna altijd?quote:Op maandag 22 september 2025 17:09 schreef essnhills het volgende:
Hier regende het net ook even
Komt wel dichtbij zo
komt er een boeiende travelsnek aan?quote:Op maandag 22 september 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik heb nog geen radiator gevonden in de hele eetzaal hier. Wie weet. Nog maar een biertje. Als ik over moet op de whisky is het niet best
WEL DUIZEND BLIKSEMBOMMEN EN DONDERGRANATEN!quote:Op maandag 22 september 2025 17:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan krijgen we kapitein-Haddock-toestanden.
Nee dat nietquote:Op maandag 22 september 2025 17:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
komt er een boeiende travelsnek aan?
Oh leuk, dat kan ik ook kijken vanuit hier denk ik.quote:Op maandag 22 september 2025 17:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://pers.omroepmax.nl(...)een-jaar-in-de-alpen
@:kwiwi
Dit ga ik denk ik wel volgen.
Lijkt me mooi en Carrie is leuk
Carrie Tefsen?quote:Op maandag 22 september 2025 17:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://pers.omroepmax.nl(...)een-jaar-in-de-alpen
@:kwiwi
Dit ga ik denk ik wel volgen.
Lijkt me mooi en Carrie is leuk
Ik was vanmiddag even bij de buurvrouw, ook een hele reisquote:Op maandag 22 september 2025 17:11 schreef Koen66 het volgende:
Het is wel weer een 'KSC op reis' momentje
Wellicht iets vaker, scheelt niet zo heel veelquote:Op maandag 22 september 2025 17:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Regent het daar niet bijna altijd?
Nicequote:Op maandag 22 september 2025 17:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag even bij de buurvrouw, ook een hele reis
Evert Wie?quote:Op maandag 22 september 2025 17:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Carrie Ten Napel.
Dochter van Evert
Evert Ten Napel. Bekende voetbalcommentator.quote:
ook alweer 15 jaar met pensioen trouwens.quote:Op maandag 22 september 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Evert Ten Napel. Bekende voetbalcommentator.
Wist ik welquote:Op maandag 22 september 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Evert Ten Napel. Bekende voetbalcommentator.
Die dekselse visserszoon uit Katwijk jaquote:Op maandag 22 september 2025 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die Dekselse Evert Tefsen ja
Goed boekje! Mooi uitgegeven ook. Ik moest lachen om de Draupner (je schreef Draupnir) wave of money finding en dat ik nerd genoeg ben om direct te weten wat je bedoelt.quote:Op maandag 22 september 2025 17:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat vond je van het boekje trouwens @:recce ? nog suggesties voor de volgende keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |