Fijn Flessiequote:Op maandag 22 september 2025 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat best prima. Paar uurtjes op bed gelegen. Beetje naar een riviertje, een kerkje en een meertje gelopen, allemaal binnen een paar honderd meter van t kamp. Even rust pakken, beetje bij tanken
Wel het onzinstukjequote:Op maandag 22 september 2025 16:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
huh jij hebt een fins nummer in je ondertitel
Loitumaaquote:Op maandag 22 september 2025 16:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
huh jij hebt een fins nummer in je ondertitel
Gaat de kachel aan?quote:Op maandag 22 september 2025 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat is er om 16.00 uur??
Nog 2quote:
minuten voordat ik stop,quote:
Dan gaat de verwarming hier aanquote:Op maandag 22 september 2025 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat is er om 16.00 uur??
Zit je te klappertanden daar?quote:Op maandag 22 september 2025 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan gaat de verwarming hier aan
Pretty much. Denk dat het een graad of 10 is hier binnen. Enkel glas ook.quote:
Hier draait de warmtepomp al gewoon hoorquote:Op maandag 22 september 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Verwarming aan? Gekkies.
Tis nog geen 1 november
quote:Op maandag 22 september 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Het regent hier, wat is dat nou weer voor een onzin, ik zit midden in de woestijn
En straks wordt het wel aangenaam? Of staat de verwarming op 15 of zo?quote:Op maandag 22 september 2025 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pretty much. Denk dat het een graad of 10 is hier binnen. Enkel glas ook.
De verwarming hoeft nog niet aan maar ik ga er geen datum aan vast prikken hoor.quote:Op maandag 22 september 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Verwarming aan? Gekkies.
Tis nog geen 1 november
Krijg je dan niet allemaal prachtige woestijnbloemen, als het een keer wel regent?quote:Op maandag 22 september 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Het regent hier, wat is dat nou weer voor een onzin, ik zit midden in de woestijn
Hier 19,5 maar het koelt hier wel vaak snel af dus in oktober staat de verwarming zeker wel aan.quote:Op maandag 22 september 2025 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
hier is het nog 20 tot 22 graden in huis
Meestal pas de dag er na, en dan zit ik hier niet meerquote:Op maandag 22 september 2025 17:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijg je dan niet allemaal prachtige woestijnbloemen, als het een keer wel regent?
Ik leef nog onder het regime van mijn vader die ik al 20+ jaar niet gezien heb.quote:Op maandag 22 september 2025 17:03 schreef Ama het volgende:
[..]
De verwarming hoeft nog niet aan maar ik ga er geen datum aan vast prikken hoor.zodra het hier onder de 18 is gaat hij gewoon aan.
Neem even een koffer vol met toffe Halloween decoratie mee.quote:Op maandag 22 september 2025 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal pas de dag er na, en dan zit ik hier niet meer
Nou, lekker getimed dan.quote:Op maandag 22 september 2025 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal pas de dag er na, en dan zit ik hier niet meer
Het regent wel vaker hoor, alleen niet zo heel vaakquote:Op maandag 22 september 2025 17:03 schreef essnhills het volgende:
Het regent iets van eens in de 20 jaar daar en dat is precies die ene dag dat jij daar bent?
Timing is mijn specialiteitquote:
Tot zoquote:Op maandag 22 september 2025 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het schijnt dat ik naar een bos moet
Wellicht was mijn schatting lichtelijk overdrevenquote:Op maandag 22 september 2025 17:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het regent wel vaker hoor, alleen niet zo heel vaak
Geen idee eigenlijk. Ik heb nog geen radiator gevonden in de hele eetzaal hier. Wie weet. Nog maar een biertje. Als ik over moet op de whisky is het niet bestquote:Op maandag 22 september 2025 17:02 schreef Recce het volgende:
[..]
En straks wordt het wel aangenaam? Of staat de verwarming op 15 of zo?
Geheime schuifelmeet met @Bomenverzamelingquote:Op maandag 22 september 2025 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het schijnt dat ik naar een bos moet
Klimaatveranderingquote:Op maandag 22 september 2025 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Ietsjesquote:Op maandag 22 september 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wellicht was mijn schatting lichtelijk overdreven
Dan krijgen we kapitein-Haddock-toestanden.quote:Op maandag 22 september 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik heb nog geen radiator gevonden in de hele eetzaal hier. Wie weet. Nog maar een biertje. Als ik over moet op de whisky is het niet best
Regent het daar niet bijna altijd?quote:Op maandag 22 september 2025 17:09 schreef essnhills het volgende:
Hier regende het net ook even
Komt wel dichtbij zo
komt er een boeiende travelsnek aan?quote:Op maandag 22 september 2025 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Ik heb nog geen radiator gevonden in de hele eetzaal hier. Wie weet. Nog maar een biertje. Als ik over moet op de whisky is het niet best
WEL DUIZEND BLIKSEMBOMMEN EN DONDERGRANATEN!quote:Op maandag 22 september 2025 17:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan krijgen we kapitein-Haddock-toestanden.
Nee dat nietquote:Op maandag 22 september 2025 17:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
komt er een boeiende travelsnek aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |