Hew je ok erebaie baie?quote:
ess en ik zijn geboren tussen de bloemkolequote:
Ik heb een douche yoquote:Op maandag 22 september 2025 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ess en ik zijn geboren tussen de bloemkole
jij bent een vieze stedeling
Hoe is je bijkomdagje tot nu toe?quote:Op maandag 22 september 2025 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer even een uurtje op bed gekegen. Nu weer even fok!ken in de eetzaal met een biertje.
We vernikkelen hier van de kou momenteel maar dat is omdat er overdag niemand is. Vanaf vier uur gaat er weer gestookt worden.
Ik ben der ien van Steltenpōol en ik kom uit De Streekquote:Op maandag 22 september 2025 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ess en ik zijn geboren tussen de bloemkole
jij bent een vieze stedeling
quote:Op maandag 22 september 2025 16:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt daar je naam vandaan??![]()
Ben getrouwd. Met import.quote:
quote:
ik vind oos joos niet geweldigquote:Op maandag 22 september 2025 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben der ien van Steltenpōol en ik kom uit De Streek
En we komen dan ook echt De Streek
Gaat best prima. Paar uurtjes op bed gelegen. Beetje naar een riviertje, een kerkje en een meertje gelopen, allemaal binnen een paar honderd meter van t kamp. Even rust pakken, beetje bij tankenquote:Op maandag 22 september 2025 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe is je bijkomdagje tot nu toe?
Ik vind een paar wel grappig af en toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hmmmquote:Op maandag 22 september 2025 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen grap, ik ben in Noord-Alky opgegroeid en hij eerst in centrum Alky en daarna richting C'cum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |