Al die random rekken enz ook of stapels met iets anders in de gangpaden. Laatst nog voor een oudere dame van alles opgeruimd omdat er bijna geen ruimte was dus er viel van alles.quote:Op maandag 22 september 2025 15:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind het al krap als ik er normaal moet lopen. Dus eens.
Deed ze expres omdat ze jou wou zien werkenquote:Op maandag 22 september 2025 15:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Al die random rekken enz ook of stapels met iets anders in de gangpaden. Laatst nog voor een oudere dame van alles opgeruimd omdat er bijna geen ruimte was dus er viel van alles.
is je gebroken hart zo erg?quote:Op maandag 22 september 2025 15:18 schreef Ama het volgende:
Het voelt toch wel wat gek dat ik mijn liefde voor kleuren weer terug heb gevonden en straks allemaal LEGO heb wat ik kan bouwen maar dat ik er eerst even niks mee kan na 2 oktober.
Maar misschien is het voor mijn herstel wel een goede motivatie.
jaja, behalve op dagen die op ag eindigen zeker.quote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
SCHIET EENS OP MET MIJN PAKKETJE GVD.
Normaal vloek ik nooit
quote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
ik heb al maanden een ongeopend lego doos thuis staan. mijn zelfbeheersing is ongekend.
Dat heet lui.quote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
ik heb al maanden een ongeopend lego doos thuis staan. mijn zelfbeheersing is ongekend.
Ongekende luiheid.quote:
oke Nattekatquote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Normaal vloek ik nooit
quote:
PostNL bus staat hier voor de deurquote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Normaal vloek ik nooit
quote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
Amateur.quote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
Dat heeft er niks mee te maken maar wat er wel is heb ik ook geen zin in om over te praten want iedereen hier weet het wel verder en ik ben er liever niet zo mee bezig.quote:
oke sorry lieverdquote:Op maandag 22 september 2025 15:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken maar wat er wel is heb ik ook geen zin in om over te praten want iedereen hier weet het wel verder en ik ben er liever niet zo mee bezig.
Ik heb nog steeds een papegaai van LEGO in een doos. Ooit zet ik hem wel in elkaar maar de roze was ook lastiger te krijgen. Maar het is zo random.quote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
Hee vriendquote:Op maandag 22 september 2025 15:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb deze week mijn laatste week bij dit bedrijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |