SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
blijkbaar vertrekt hij nu niet nog een keer voor weken, maanden, jarenquote:
vroeger kwam ik hier om stuart te pestenquote:Op maandag 22 september 2025 14:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar vertrekt hij nu niet nog een keer voor weken, maanden, jaren
de voedsel afdeling bij de xenos vind ik wel altijd het interessantst.quote:Op maandag 22 september 2025 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
D&K wat meer gericht op "rondom voedsel", SG wat meer een luxere Xenos. Wel vergelijkbare vibes imo.
Oh ik dacht dat je daar ook terecht kon voor hippe handzeepjes enz. Ja die eerste bedoel ik dan he.quote:Op maandag 22 september 2025 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
D&K wat meer gericht op "rondom voedsel", SG wat meer een luxere Xenos. Wel vergelijkbare vibes imo.
Daarvoor moet je even wat vaker in NWS en POL komen denk ik.quote:
quote:
Handzeep hoort ook in de keuken.quote:Op maandag 22 september 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar ook terecht kon voor hippe handzeepjes enz. Ja die eerste bedoel ik dan he.
Herkenbaar bij de Kruidvat.quote:Op maandag 22 september 2025 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de voedsel afdeling bij de xenos vind ik wel altijd het interessantst.
Ja dat ook, maar met name dingen rondom voedsel iddquote:Op maandag 22 september 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je daar ook terecht kon voor hippe handzeepjes enz. Ja die eerste bedoel ik dan he.
Ik zei enz.quote:Op maandag 22 september 2025 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Handzeep hoort ook in de keuken.![]()
Maar niet gezegd dat dat het enige is he.
Ik hoef er niets voor te hebbenquote:Op maandag 22 september 2025 14:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat valt nog best mee. Zal er even over nadenken.
Nee sorry,quote:
kruidvat vind ik een heel vervelende winkelquote:Op maandag 22 september 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Herkenbaar bij de Kruidvat.
@:cherrylips is het hier mee eens.
Dat is lief.quote:Op maandag 22 september 2025 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoef er niets voor te hebben
Oh is het weer zoverquote:Op maandag 22 september 2025 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarvoor moet je even wat vaker in NWS en POL komen denk ik.
ze hebben van die zalm in bladerdeeg met spinazie en een cremesausjequote:Op maandag 22 september 2025 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik even naar de LIDL (ook omdat er een pakketje in de DHL automaat zit/ligt/staat). Iemand tips voor lekkere dingen voor in de vriezer. En dan geen vis of dierenvoeding graag. Ik moet het wel zelf kunnen eten.
Ben geen blauwe roiger meer hequote:Op maandag 22 september 2025 15:01 schreef essnhills het volgende:
@:tjacka blauwe reigers willen geen gekleurde mensen?
Ja dat kan ik wel begrijpen want ik vind altijd een beetje krap. Je moet niet afhankelijk zijn van een scootmobiel om daar te kunnen kijken in ieder geval.quote:Op maandag 22 september 2025 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kruidvat vind ik een heel vervelende winkel
je hebt over de woordjes geen vis heen gelezen zeker?quote:Op maandag 22 september 2025 15:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben van die zalm in bladerdeeg met spinazie en een cremesausje
geen idee of je dat lust
Krapvatquote:Op maandag 22 september 2025 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel begrijpen want ik vind altijd een beetje krap. Je moet niet afhankelijk zijn van een scootmobiel om daar te kunnen kijken in ieder geval.![]()
Maar ja ik hou nou eenmaal van snacks en de Kruidvat heeft daar wel heel vaak goede aanbiedingen mee.En het zit hier recht tegenover de ingang van de Jumbo dus wandel ook snel naar binnen als ik daar toch ben.
Ohquote:
Ja ik begrijp dat toch niet helemaal want ik vind het niet echt een hele vriendelijke winkel voor mensen die slecht te been zijn.quote:
ja ik zag in die zin dierenvoeding dus ging er vanuit dat dat ook iemand met dieren van doen zou hebben in die zinquote:Op maandag 22 september 2025 15:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
je hebt over de woordjes geen vis heen gelezen zeker?![]()
Ik vind het al krap als ik er normaal moet lopen. Dus eens.quote:Op maandag 22 september 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat toch niet helemaal want ik vind het niet echt een hele vriendelijke winkel voor mensen die slecht te been zijn.
Er zit in het winkelcentrum even verderop sinds kort ook sen kruidvat, in het voormalige Blokker pand.quote:Op maandag 22 september 2025 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat kan ik wel begrijpen want ik vind altijd een beetje krap. Je moet niet afhankelijk zijn van een scootmobiel om daar te kunnen kijken in ieder geval.![]()
Maar ja ik hou nou eenmaal van snacks en de Kruidvat heeft daar wel heel vaak goede aanbiedingen mee.En het zit hier recht tegenover de ingang van de Jumbo dus wandel ook snel naar binnen als ik daar toch ben.
Nee. ik bedoelde dus echt dingen als zalm/haring/tonijn. Dat vind ik echt vies. Maar ik snap de verwarringquote:Op maandag 22 september 2025 15:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zag in die zin dierenvoeding dus ging er vanuit dat dat ook iemand met dieren van doen zou hebben in die zin
ik ben dan wel dik, maar ik hoef niet in een walmart scootmobiel door een winkel te tuffenquote:Op maandag 22 september 2025 15:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier hebben ze wel poortjes. Ofja, van die melders.quote:Op maandag 22 september 2025 15:09 schreef Koen66 het volgende:
Dat Kruidvat niet volledig wordt leeggejat, enige toko nog die zelfscan doet zonder poortjes
Niet dat ik er überhaupt over na heb gedacht ooit om te jatten daar maar er staat hier volgens mij vaak wel iemand vlakbij die alsnog de boel beetje controleert.quote:Op maandag 22 september 2025 15:09 schreef Koen66 het volgende:
Dat Kruidvat niet volledig wordt leeggejat, enige toko nog die zelfscan doet zonder poortjes
Ahjaquote:
Hier staat zelfs bij de grote kruidvat in het centrum alleen een slaperige beveiligerquote:Op maandag 22 september 2025 15:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier hebben ze wel poortjes. Ofja, van die melders.
voor niet in de vriesdiep... ze hebben er nu Alpen Festquote:Op maandag 22 september 2025 15:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. ik bedoelde dus echt dingen als zalm/haring/tonijn. Dat vind ik echt vies. Maar ik snap de verwarring
Nee ik ook niet maar voor mensen die wel slecht te been zijn is het wel een rotwinkel.quote:Op maandag 22 september 2025 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben dan wel dik, maar ik hoef niet in een walmart scootmobiel door een winkel te tuffen
Ahwquote:Op maandag 22 september 2025 15:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hier staat zelfs bij de grote kruidvat in het centrum alleen een slaperige beveiliger
Nu kun je de snackafdeling daar ook leeg kopen.quote:Op maandag 22 september 2025 15:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zit in het winkelcentrum even verderop sinds kort ook sen kruidvat, in het voormalige Blokker pand.
Kruidvat zat anders helemaal in de stad maar dat was te ver dus daar kwam ik nooit
ik zou als school ook panda's verbiedenquote:Op maandag 22 september 2025 15:10 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nieuwsblad.be(...)gezien/91903488.html
Paywall maar ik las de kop al fout, ik las school verbiedt pandas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |