Echt een lieve hondquote:Op maandag 22 september 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
En heel fijn er zitten ook handschoenen voor mij bij dit badjasje. Ik gok om de hond ook af te drogen
Ik ga denk ik na het eten beginnen aan Scheurbek/Buckbeak en ik heb nog een aantal ongeopende dozen hier staan.quote:Op maandag 22 september 2025 15:24 schreef gianni61 het volgende:
ik heb al maanden een ongeopend lego doos thuis staan. mijn zelfbeheersing is ongekend.
Ik ben echt zo benieuwd wat ik zaterdag van mijn vrienden krijg.quote:Op maandag 22 september 2025 16:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga denk ik na het eten beginnen aan Scheurbek/Buckbeak en ik heb nog een aantal ongeopende dozen hier staan.
Snap ik.quote:Op maandag 22 september 2025 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben echt zo benieuwd wat ik zaterdag van mijn vrienden krijg.
Heb dat normaal niet zo maar ik verwacht alleen maar LEGO (of een bijdrage voor LEGO) maar goed welke ze precies kopen van het lijstje is maar de vraag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb toch zeker al 5 minuten gekeken.quote:Op maandag 22 september 2025 16:20 schreef Tjacka het volgende:
Ik dacht dat Ama een serie ging kijken
Vast weer zo'n stomme boomer?quote:Op maandag 22 september 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
Buurvrouw even geholpen. Ze zei dat haar videodeurbel het niet meer deed, en ik heb dezelfde. Dus of ik iets wist
"Is de accu niet leeg?” "zit er een accu in?”
Dus even laten zien hoe je de accu eruit moet halen en meegekeken of ze de juiste lader had liggen
Hehequote:Op maandag 22 september 2025 16:21 schreef essnhills het volgende:
Buurvrouw even geholpen. Ze zei dat haar videodeurbel het niet meer deed, en ik heb dezelfde. Dus of ik iets wist
"Is de accu niet leeg?” "zit er een accu in?”
Dus even laten zien hoe je de accu eruit moet halen en meegekeken of ze de juiste lader had liggen
Laat ons ook eens lachen. Post pic.quote:Op maandag 22 september 2025 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij ziet er echt ubercute uit in de zijn dino badjasje
Ze is 75 volgens mijquote:
Daar heb ik nooit gewoondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 22 september 2025 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ons ook eens lachen. Post pic.
quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze is 75 volgens mij
Maar ze is heel aardig verder. En Surinaams.
En ik krijg af en toe Surinaams eten van haar
[..]
Daar heb ik nooit gewoondAch wat een geluksvogel ben jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Barra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |