SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Of ze blijven gewoon úit het luchtruim van een ander land? Als je hiervoor een internationale crisis wilt riskeren door met je militaire vliegtuig binnen de grenzen van een ander land te vliegen ben je of niet goed bij je hoofd, óf je wil heel graag dat het uit de hand escaleert.quote:Op zondag 21 september 2025 16:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Eens. Nogmaals, hier hebben we het dus over: [ afbeelding ]
Als je hiervoor een internationale crisis wil riskeren door een vliegtuig met te schieten dan ben je of niet goed bij je hoofd, óf je wil heel graag dat het uit de hand escaleert.
Heb je het plaatje wel goed gezien of snap je wel wat er op staat?quote:Op zondag 21 september 2025 21:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Of ze blijven gewoon úit het luchtruim van een ander land? Als je hiervoor een internationale crisis wilt riskeren door met je militaire vliegtuig binnen de grenzen van een ander land te vliegen ben je of niet goed bij je hoofd, óf je wil heel graag dat het uit de hand escaleert.
Maar dit soort dingen gebeurd al tientallen jaren.quote:Op zondag 21 september 2025 21:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Of ze blijven gewoon úit het luchtruim van een ander land? Als je hiervoor een internationale crisis wilt riskeren door met je militaire vliegtuig binnen de grenzen van een ander land te vliegen ben je of niet goed bij je hoofd, óf je wil heel graag dat het uit de hand escaleert.
https://theins.ru/news/285133?quote:There are casualties in the drone strike on the Foros sanatorium in southern Crimea, its "head" Aksyonov writes.
The Telegram channel "Krymsky Veter" reports that there were "important guests" at the sanatorium, and its website states that the restaurant is closed for special service today.
Ik zie Russische militaire vliegtuigen die door Ests luchtruim zijn gevlogen. Mis ik iets?quote:Op zondag 21 september 2025 21:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heb je het plaatje wel goed gezien of snap je wel wat er op staat?
Ok, maar hoe vaak doen de Russen het bij een NAVO land en hoe vaak doet een NAVO land het bij Rusland?quote:Op zondag 21 september 2025 21:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dit soort dingen gebeurd al tientallen jaren.
Een besloten FSB feestje?quote:Op zondag 21 september 2025 23:26 schreef oheng het volgende:
WTF heeft Oekraine geraakt daar op de Krim? Het regent nieuwsberichten. Slechts 2 doden totnutoe.
Beetje opvallend zo. Normaal heeft een drone aanval of een treinontsporing 1 tot 3 nieuwsberichten, maar dit keer zit RIA al op bijna 20 nieuwsberichten over alleen deze aanval.quote:
Blijkbaar een paar belangrijke lui bij betrokken.quote:Op zondag 21 september 2025 23:44 schreef oheng het volgende:
[..]
Beetje opvallend zo. Normaal heeft een drone aanval of een treinontsporing 1 tot 3 nieuwsberichten, maar dit keer zit RIA al op bijna 20 nieuwsberichten over alleen deze aanval.
Volgens Poetin is hij in oorlog met de NAVO. Dus dan moet ie niet raar opkijken als z'n vliegtuigen uit de lucht worden geschoten boven NAVO gebied. Of mis ik iets?quote:Op zondag 21 september 2025 21:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dit soort dingen gebeurd al tientallen jaren.
Poetin wil dat Polen in oorlog komt met Wit Rusland , maar die Wit-Russen hebben helemaal geen trek in een oorlog voor die gestoorde Poetinquote:Op zondag 21 september 2025 23:48 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Volgens Poetin is hij in oorlog met de NAVO. Dus dan moet ie niet raar opkijken als z'n vliegtuigen uit de lucht worden geschoten boven NAVO gebied. Of mis ik iets?
Van mij hoeft het niet per se meteen hoor. Eerst een waarschuwing. En dan nog een. Maar hij kan niet bezig blijven en dat weet hij zelf ook.
En er komt echt geen oorlog vanwege een vliegtuig
quote:The largest Toloka is just one of a family of underwater drones: TLK-200, TLK-400, TLK-1000, - Defense Express
The drone is equipped with systems for planning and conducting autonomous missions. Drone has "four integrated neural networks - optical, thermal, acoustic and inertial".
"Ja maar hij...!!!quote:Op zondag 21 september 2025 22:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ok, maar hoe vaak doen de Russen het bij een NAVO land en hoe vaak doet een NAVO land het bij Rusland?
Niet "Ja maar hij". Ik hoor het namelijk nooit andersom, kan ook de bias zijn. Maar wijs me graag op nieuwsartikelen waar staat dat een westers/NAVO land het luchtruim van Rusland binnenkomt.quote:Op maandag 22 september 2025 09:16 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
"Ja maar hij...!!!"
Daar gaat het niet om.
Was niet eens NAVO en ook geen jager. maar een 747 KAL007 die uit koers was in 1983.quote:Op maandag 22 september 2025 09:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Niet "Ja maar hij". Ik hoor het namelijk nooit andersom, kan ook de bias zijn. Maar wijs me graag op nieuwsartikelen waar staat dat een westers/NAVO land het luchtruim van Rusland binnenkomt.
Wat bedoel je met 'slechts'?quote:Op zondag 21 september 2025 23:26 schreef oheng het volgende:
WTF heeft Oekraine geraakt daar op de Krim? Het regent nieuwsberichten. Slechts 2 doden totnutoe.
Dat "we" hopen dat wanneer er een groep hoge piefs (commandanten, generalen, andere officieren) in zo'n hotel zitten, dat er meer van zijn omgekomen.quote:
Dat laatste is helaas met alle oorlogen het geval. Denk maar aan de teruggekeerde Amerikaanse soldaten uit de Irakoorlog.quote:Op maandag 22 september 2025 11:55 schreef LethalNinja het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ben benieuwd hoe lang Oekraïne Kupjans kan vast houden. Dit filmpje is in elk geval een analyse van de gebieden eromheen waar weer het nodige gebeurd is. Wordt onder ingegaan dat het steetje stuivertje wisselen is bij bijvoorbeeld het gebied erboven. Dan is het weer van Oekraïne daarna weer van Rusland etc.
Een filmpje dat wat langer ingaat op alle getraumatiseerde soldaten die terugkomen in Rusland en de uitdagingen (ellende/ drama die dat creert).
quote:Rusland waarschuwt voor meer spanning door luchtruimbeschuldiging
Rusland heeft gewaarschuwd dat beschuldigingen over Russische schendingen van het NAVO-luchtruim tot meer spanning kunnen leiden.
Het Kremlin reageerde daarmee op de gebeurtenissen in Estland.
Dat land stelt dat Russische gevechtsvliegtuigen vorige week minutenlang zonder toestemming rondvlogen in het Estse luchtruim.
Woordvoerder Dmitri Peskov zei dat NAVO-lid Estland nog niet met overtuigend bewijs is gekomen.
Hij verweet de Baltische staat "een sfeer van confrontatie uit te lokken".
Volgens Peskov houdt de Russische krijgsmacht zich aan internationale wetgeving, ook in het luchtruim.
Vermeende Russische luchtruimschendingen zorgden de afgelopen tijd herhaaldelijk voor onrust.
Polen meldde eerder deze maand een schending van het luchtruim door Russische drones.
Afgelopen vrijdag stuurde de NAVO opnieuw straaljagers de lucht in nadat de Russische gevechtsvliegtuigen waren waargenomen boven Estland.
De VN-Veiligheidsraad en de NAVO bespreken dat de komende dagen.
quote:Op maandag 22 september 2025 11:55 schreef LethalNinja het volgende:
Ben benieuwd hoe lang Oekraïne Kupjans kan vast houden. Dit filmpje is in elk geval een analyse van de gebieden eromheen waar weer het nodige gebeurd is. Wordt onder ingegaan dat het steetje stuivertje wisselen is bij bijvoorbeeld het gebied erboven. Dan is het weer van Oekraïne daarna weer van Rusland etc.
Een filmpje dat wat langer ingaat op alle getraumatiseerde soldaten die terugkomen in Rusland en de uitdagingen (ellende/ drama die dat creert).
aangezien Rusland ontkent dat het hun materieel is (Drones, vliegtuigen etc), maakt het ook niet uit als het de lucht wordt uitgeschoten......quote:Op maandag 22 september 2025 14:47 schreef michaelmoore het volgende:
Polen gaat Russische straaljagers neerhalen die boven Polen vliegen
[..]
Afgezien dat ik hoop op zoveel mogelijk dode russische bezetters cq criminelen cq oorlogsmisdadigers....quote:
Ja in Nederland hebben we er ook een vertaling voor. Na Sebernicia etc hebben we ook een aantal soldaten terug in Nederland gekregen die er voor de rest van hun leven last van lijken te hebben. In Rusland is het alleen een stuk erger omdat er daar ook veel soldaten zo uit de gevangenissen mochten komen, "even" mee vechten om vervolgens met een combinatie van een crimineel oorlogsverleden en wat extra trauma's van het front terug te gaan naar het burgerlijk leven. Wat kan er mis gaan?quote:Op maandag 22 september 2025 14:11 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat laatste is helaas met alle oorlogen het geval. Denk maar aan de teruggekeerde Amerikaanse soldaten uit de Irakoorlog.
Oekraïne gaat na de oorlog ook nog een onrustige periode tegemoet. Denk aan de tegenstelling tussen de nu vechtende soldaten aan het front en straks terugkerende Oekraïense 'ballingen' in de rest van Europa.
Rustig aan boys. @michaelmoore heeft ooit een Wit-Rus gesproken in een all-inclusive vreetschuur, dus Polen en Belarus laten elkaar met rust.quote:Op zondag 21 september 2025 23:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Poetin wil dat Polen in oorlog komt met Wit Rusland , maar die Wit-Russen hebben helemaal geen trek in een oorlog voor die gestoorde Poetin
Ik heb er in Egypte een paar gesproken en die Wit-Russen die sympathiseren met Oekraïne
Dan kan ie zeggen dat NATO het buurland Wit-Rusland heeft aangevallen
Het is algemeen bekend dat de Wit Russen een diep nationaal trauma hebben van de gigantische verliezen in de 2e Wereld Oorlog, en daarom -meer dan de meeste andere landen- wars zijn van oorlog.quote:Op maandag 22 september 2025 16:24 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Rustig aan boys. @:michaelmoore heeft ooit een Wit-Rus gesproken in een all-inclusive vreetschuur, dus Polen en Belarus laten elkaar met rust.
nou nee die , zijn gewone burgers ,maar dat geeft wel aan hoe men tegenover de russen staat en er geen trek is om mee te doen met de oorlog hoe graag poetin dat ook zou willenquote:Op maandag 22 september 2025 16:24 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Rustig aan boys. @:michaelmoore heeft ooit een Wit-Rus gesproken in een all-inclusive vreetschuur, dus Polen en Belarus laten elkaar met rust.
En wanneer trekt Polen Belarus binnen?quote:Op maandag 22 september 2025 16:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou nee die , zijn gewone burgers ,maar dat geeft wel aan hoe men tegenover de russen staat en er geen trek is om mee te doen met de oorlog hoe graag poetin dat ook zou willen
niet , dat zou erg dom zijnquote:Op maandag 22 september 2025 17:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En wanneer trekt Polen Belarus binnen?
?quote:Op maandag 22 september 2025 17:37 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
[..]
oorlogsmisdaad na oorlogsmisdaad
Oké, en wat is dan de relevantie voor jou om dat steeds weer te voorspellen?quote:Op maandag 22 september 2025 17:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
niet , dat zou erg dom zijn
dan heeft Poetin zijn zin
Nou, ik stel een vraag en jij quote mij. Vandaar.quote:
Posten wel meer mensen hier waarvan ik me afvraag wat de relevantie van hun posts is.quote:Op maandag 22 september 2025 17:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké, en wat is dan de relevantie voor jou om dat steeds weer te voorspellen?
Je doet jezelf nu echt tekort.quote:Op maandag 22 september 2025 17:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Posten wel meer mensen hier waarvan ik me afvraag wat de relevantie van hun posts is.
ohhh geen idee hoe die quote er in kwam wtfquote:Op maandag 22 september 2025 17:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nou, ik stel een vraag en jij quote mij. Vandaar.
quote:Artikel door Shane Croucher • 1 m •Rusland wil meepraten over veiligheidsgaranties
De Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergey Lavrov zei dat Moskou betrokken moet zijn bij beslissingen over veiligheidsgaranties voor Oekraïne, en noemde het een "weg die nergens toe leidt" zonder deelname en instemming van Rusland.
Lavrov, die woensdag 20 augustus in Moskou met verslaggevers sprak, zei dat Rusland het steunt dat het VK, Frankrijk en Duitsland collectieve veiligheidsgaranties ontwikkelen, "mits deze echt betrouwbaar zijn."
De Europese bondgenoten van Oekraïne werken, met steun van de VS, aan plannen om de toekomstige veiligheid van het land te garanderen en Russische agressie af te schrikken. Een van de opties die wordt besproken is een collectief defensieverdrag, vergelijkbaar met NAVO's Artikel 5.
De toekomst van de Oekraïense veiligheid en het territoriale gezag zijn de twee centrale kwesties in het opkomende vredesproces onder leiding van de Amerikaanse president Donald Trump. Het oplossen van deze uitdagingen zal de oorlog beëindigen, maar Oekraïne en Rusland staan momenteel nog ver van elkaar af op beide punten.
Lavrov verwees naar de mislukte poging in 2022 in Istanboel om tot een akkoord te komen dat een einde aan de oorlog zou maken. Hij beweerde dat Rusland destijds had ingestemd met Oekraïense voorstellen, maar dat het initiatief instortte voordat het kon worden ondertekend.
"Daarom kunnen wij het niet eens zijn met het idee dat kwesties van veiligheid, van collectieve veiligheid, nu zonder deelname van Rusland kunnen worden beslist," zei Lavrov, oorspronkelijk in het Russisch.
"Het zal gewoon niet werken [...] En ik ben ervan overtuigd dat men in het Westen, en vooral in de Verenigde Staten, heel goed begrijpt dat het serieus bespreken van veiligheidskwesties zonder de Russische Federatie een utopie is. Het is een weg die nergens toe leidt."
Het Russische ministerie van Buitenlandse Zaken had eerder gezegd dat Moskou geen NAVO-troepen op Oekraïens grondgebied kan accepteren onder een veiligheidsgarantie, een van de voorstellen die wordt besproken door de "Coalition of the Willing", een groep Europese bondgenoten van Kyiv.
TCE/Newsweek
Hopelijk nooit, maar anders liever vandaag dan morgen.quote:Op maandag 22 september 2025 17:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En wanneer trekt Polen Belarus binnen?
Dat er wel spanning op staat daar bij Polen en Estoniaquote:Op maandag 22 september 2025 17:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oké, en wat is dan de relevantie voor jou om dat steeds weer te voorspellen?
Dat begrijp ik. Maar ik heb je nu een aantal keren zien posten dat Polen (wellicht) voornemens is om Wit-Rusland binnen te vallen. Ik zie zelf het motief niet dus vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 22 september 2025 17:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat er wel spanning op staat daar bij Polen en Estonia
ik hoop niet dat NATO zich gek laat maken door die drones en luchtruim schendingen
Die soloslof heeft het iedere keer erover dat NATO rusland wil aanvallen ,het zou heel erg zijn als dat inderdaad gebeurde
Rusland zoekt het maar uit.quote:Op maandag 22 september 2025 17:49 schreef Scjvb het volgende:
Lavrov, Moskou:
Lavrov noemt de belangrijkste voorwaarde van Rusland voor een veiligheidsgarantie voor Oekraïne
© https://www.msn.com/nl-nl(...)%C3%AFne/ar-AA1KSUxT
Tja, wat hiervan denken?
De Russen beweren zo hun eigen theroriën en maatstaven op tafel te mogen leggen. En welbeschouwd zou ieder verhaal twee kanten moeten hebben. In gesprek blijven en pogen te de-escaleren, al lijkt voor velen dat woord bij de russen nog steeds n.v.t., is altijd de betere weg.
Veilheidsgaranties zijn te allen tijde welkom, maar uit de mond van de russen klinkt het een en ander toch best wat twijfelachtig, wat niet wegneemt dat hier best allereerst naar geluisterd mag worden.
Het in overweging nemen van voorwaarden door beide kampen (oost en west) kan wmb best plaatsvinden.
[..]
Vrede is moeilijk als de agressor geen vrede wil. Hoe moet ze anders Oekraïne de kop kunnen indrukken? Wie o wie heeft het antwoord.quote:Op maandag 22 september 2025 17:49 schreef Scjvb het volgende:
Lavrov, Moskou:
Lavrov noemt de belangrijkste voorwaarde van Rusland voor een veiligheidsgarantie voor Oekraïne
© https://www.msn.com/nl-nl(...)%C3%AFne/ar-AA1KSUxT
Tja, wat hiervan denken?
De Russen beweren zo hun eigen theroriën en maatstaven op tafel te mogen leggen. En welbeschouwd zou ieder verhaal twee kanten moeten hebben. In gesprek blijven en pogen te de-escaleren, al lijkt voor velen dat woord bij de russen nog steeds n.v.t., is altijd de betere weg.
Veilheidsgaranties zijn te allen tijde welkom, maar uit de mond van de russen klinkt het een en ander toch best wat twijfelachtig, wat niet wegneemt dat hier best allereerst naar geluisterd mag worden.
Het in overweging nemen van voorwaarden door beide kampen (oost en west) kan wmb best plaatsvinden.
[..]
Rusland wil dat Oekraïne terug in hun invloedssfeer komt. Voor Oekraïne is dat onacceptabel. Rusland wil dat de veiligheidsgaranties dusdanig worden vormgegeven dat de oorlog op een later moment kan worden voortgezet.quote:Op maandag 22 september 2025 18:10 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Vrede is moeilijk als de agressor geen vrede wil. Hoe moet ze anders Oekraïne de kop kunnen indrukken? Wie o wie heeft het antwoord.
Uitvechten en maar zien wat er gaat gebeuren. Dat is het enige wat nog overblijft.quote:Op maandag 22 september 2025 18:10 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Vrede is moeilijk als de agressor geen vrede wil. Hoe moet ze anders Oekraïne de kop kunnen indrukken? Wie o wie heeft het antwoord.
Waar hebben ze dat precies gezegd? Zie trouwens de russen er wel voor aan dat ze dat een willekeurige ivan de grens over laten vliegen om het te testen.quote:Op maandag 22 september 2025 19:20 schreef Haags het volgende:
Polen is wel goed bezig nu. Even signaal afgeven van niet binnendringen luchtruim anders neerschieten.
Hop hop gas erop! 💪
quote:Op maandag 22 september 2025 19:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waar hebben ze dat precies gezegd? Zie trouwens de russen er wel voor aan dat ze dat een willekeurige ivan de grens over laten vliegen om het te testen.
Ah mooi, logisch ook. Te idioot voor woorden ook wanneer je bijvoorbeeld hoort dat die Roemenen een target lock hebben op drones maar niet schieten om dat ze bij draaien richting Oekraïne.quote:
Zeggen ze hé, afschrikking, maar of ze het echt gaan doen is nog maar de vraag.quote:
Het is ze in ieder geval niet ondubbelzinnig duidelijk gemaakt.quote:Op maandag 22 september 2025 20:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zeggen ze hé, afschrikking, maar of ze het echt gaan doen is nog maar de vraag.
Dat zeker, maar dat lijkt me ook logisch. Je kan natuurlijk niet niks zeggen.quote:Op maandag 22 september 2025 20:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is ze in ieder geval niet ondubbelzinnig duidelijk gemaakt.
Dat zou dan al winst zijn. Want dan hoeven al die landen gewoon dit kunstje te herhalen.quote:Op maandag 22 september 2025 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
Rusland gaat gewoon verder naar een volgend NAVO land om het spelletje te spelen ipv Polen. Roemenie bijv tot nu toe redelijk slappe hap dus die kunnen de volgende schending van hun luchtruim verwachten.
Dan moeten ze ook de daad bij het woord voegen anders staan ze mokerhard voor lul.quote:Op maandag 22 september 2025 20:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is ze in ieder geval niet ondubbelzinnig duidelijk gemaakt.
Er wordt niet eens met een kernoorlog gedreigd. Of is Medvedev een dagje vrij vandaag?quote:Op maandag 22 september 2025 21:09 schreef oheng het volgende:
RIA: The Polish Foreign Ministry issued a bold threat against Russia.
"Ashamed of nothing, offended by everything"
Terug escalerenquote:Op maandag 22 september 2025 21:55 schreef havanagila het volgende:
NAVO loopt weer te escaleren zeker
Denemarken en Noorwegen dit keer.quote:Op maandag 22 september 2025 20:59 schreef 3rr0r het volgende:
Rusland gaat gewoon verder naar een volgend NAVO land om het spelletje te spelen ipv Polen. Roemenie bijv tot nu toe redelijk slappe hap dus die kunnen de volgende schending van hun luchtruim verwachten.
🤔quote:Op maandag 22 september 2025 22:24 schreef Mortaxx het volgende:
Er is maar 1 manier om Rusland te stoppen
Dat was in Noorwegen toch?quote:Op maandag 22 september 2025 23:10 schreef oheng het volgende:
2 inwoners van Singapore aangehouden in Denemarken.
Ja in Noorwegenquote:Op maandag 22 september 2025 23:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat was in Noorwegen toch?
In Denemarken is het nog steeds gaande en berichten dat het vliegveld tot 05:00 dicht blijft? Blijkbaar kun je met een paar drones een heel land platleggen.
Mocht het zo ver komen dat er echt oorlog komt en dat van jullie dan inzet verwacht wordt, dan staan uitgerekend jullie het hardste te huilen met je stoere praatjes hier. Stelletje toetsenbordhelden.quote:Op maandag 22 september 2025 19:20 schreef Haags het volgende:
Polen is wel goed bezig nu. Even signaal afgeven van niet binnendringen luchtruim anders neerschieten.
Hop hop gas erop! 💪
Weet niet, misschien is er een kabel geraakt (ik heb niet gezocht), of er is iets aan de hand met de verzekering.quote:
Mooi.quote:
Mooie foto van een Ukrains vliegtuig.quote:Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[ x ]
Maar de sancties werken niet!
Torpedo of 4. Boemiedieboemboemboem.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:28 schreef Perrin het volgende:
Misschien het 'drone-vliegdekschip':
[ x ]
Nou, dan laten we Putin lekker zijn gang gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mocht het zo ver komen dat er echt oorlog komt en dat van jullie dan inzet verwacht wordt, dan staan uitgerekend jullie het hardste te huilen met je stoere praatjes hier. Stelletje toetsenbordhelden.
Dat laten jullie ook, want met jullie stoere praatjes op Fok schrikken jullie hem heus niet af.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, dan laten we Putin lekker zijn gang gaan.
Hahaquote:Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[ x ]
Maar de sancties werken niet!
Doen ze zelf ook niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Haha![]()
Rusland dat het over het schenden van mensenrechten heeft![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat laten jullie ook, want met jullie stoere praatjes op Fok schrikken jullie hem heus niet af.
quote:The Swedish Defense Minister stated that the country is prepared to shoot down Russian fighter jets violating Swedish airspace: "Sweden has the right to defend its airspace, using force if necessary," - Expressen
Niemand hoopt dat het zo ver komt, dat snap jij ook wel. Maar ik ben het wel met Rob van Wijk eens dat als Rusland doorgaat met dit geprovoceer, er vanzelf een keer een toestel wordt neergeschoten omdat dat noodzakelijk is om de afschrikking te herstellen. Of liet jij je vroeger op school ook gewillig voor je bek slaan omdat je bang was voor de pestkop?quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat laten jullie ook, want met jullie stoere praatjes op Fok schrikken jullie hem heus niet af.
Oh god niet dit weer.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Turkije heeft het 1x moeten doen en toen was het gedaan met de pret. De softe aanpak van ons werkt tot nu behoorlijk averechts.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mocht het zo ver komen dat er echt oorlog komt en dat van jullie dan inzet verwacht wordt, dan staan uitgerekend jullie het hardste te huilen met je stoere praatjes hier. Stelletje toetsenbordhelden.
Toen was het idd gedaan met de pret voor Turkije.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Turkije heeft het 1x moeten doen en toen was het gedaan met de pret.
Nu weet ik dat jij graag van alles verzint maar ik trapte er toch weer in dat ik begon te twijfelen aan mijn eigen verhaal.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:46 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Toen was het idd gedaan met de pret voor Turkije.
Een miljardenverlies, onderzoek naar diegene die hem hadden neergeschoten en Erdogan met excuses naar Moskou.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |