🤔quote:Op maandag 22 september 2025 22:24 schreef Mortaxx het volgende:
Er is maar 1 manier om Rusland te stoppen
Dat was in Noorwegen toch?quote:Op maandag 22 september 2025 23:10 schreef oheng het volgende:
2 inwoners van Singapore aangehouden in Denemarken.
Ja in Noorwegenquote:Op maandag 22 september 2025 23:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat was in Noorwegen toch?
In Denemarken is het nog steeds gaande en berichten dat het vliegveld tot 05:00 dicht blijft? Blijkbaar kun je met een paar drones een heel land platleggen.
Mocht het zo ver komen dat er echt oorlog komt en dat van jullie dan inzet verwacht wordt, dan staan uitgerekend jullie het hardste te huilen met je stoere praatjes hier. Stelletje toetsenbordhelden.quote:Op maandag 22 september 2025 19:20 schreef Haags het volgende:
Polen is wel goed bezig nu. Even signaal afgeven van niet binnendringen luchtruim anders neerschieten.
Hop hop gas erop! 💪
Weet niet, misschien is er een kabel geraakt (ik heb niet gezocht), of er is iets aan de hand met de verzekering.quote:
Mooi.quote:
Mooie foto van een Ukrains vliegtuig.quote:Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[ x ]
Maar de sancties werken niet!
Torpedo of 4. Boemiedieboemboemboem.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:28 schreef Perrin het volgende:
Misschien het 'drone-vliegdekschip':
[ x ]
Nou, dan laten we Putin lekker zijn gang gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mocht het zo ver komen dat er echt oorlog komt en dat van jullie dan inzet verwacht wordt, dan staan uitgerekend jullie het hardste te huilen met je stoere praatjes hier. Stelletje toetsenbordhelden.
Dat laten jullie ook, want met jullie stoere praatjes op Fok schrikken jullie hem heus niet af.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou, dan laten we Putin lekker zijn gang gaan.
Hahaquote:Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[ x ]
Maar de sancties werken niet!
Doen ze zelf ook niet.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Haha![]()
Rusland dat het over het schenden van mensenrechten heeft![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat laten jullie ook, want met jullie stoere praatjes op Fok schrikken jullie hem heus niet af.
quote:The Swedish Defense Minister stated that the country is prepared to shoot down Russian fighter jets violating Swedish airspace: "Sweden has the right to defend its airspace, using force if necessary," - Expressen
Niemand hoopt dat het zo ver komt, dat snap jij ook wel. Maar ik ben het wel met Rob van Wijk eens dat als Rusland doorgaat met dit geprovoceer, er vanzelf een keer een toestel wordt neergeschoten omdat dat noodzakelijk is om de afschrikking te herstellen. Of liet jij je vroeger op school ook gewillig voor je bek slaan omdat je bang was voor de pestkop?quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat laten jullie ook, want met jullie stoere praatjes op Fok schrikken jullie hem heus niet af.
Oh god niet dit weer.quote:Op dinsdag 23 september 2025 01:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Turkije heeft het 1x moeten doen en toen was het gedaan met de pret. De softe aanpak van ons werkt tot nu behoorlijk averechts.quote:Op dinsdag 23 september 2025 00:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mocht het zo ver komen dat er echt oorlog komt en dat van jullie dan inzet verwacht wordt, dan staan uitgerekend jullie het hardste te huilen met je stoere praatjes hier. Stelletje toetsenbordhelden.
Toen was het idd gedaan met de pret voor Turkije.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Turkije heeft het 1x moeten doen en toen was het gedaan met de pret.
Nu weet ik dat jij graag van alles verzint maar ik trapte er toch weer in dat ik begon te twijfelen aan mijn eigen verhaal.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:46 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Toen was het idd gedaan met de pret voor Turkije.
Een miljardenverlies, onderzoek naar diegene die hem hadden neergeschoten en Erdogan met excuses naar Moskou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |