quote:Aangaande minuut 20 waar Klomp minachtend spreekt over mijn werk: wie consumeert uw smut precies? Hautaine houding maar behoort tot een uitstervend soort journalistiek. Wie loopt wie precies voor de voeten? Als u door mijn beeld loopt verstoort u meer kijkers dan andersom.
Dank hiervoor! Mooie beeldkwaliteitquote:Op zondag 21 september 2025 13:43 schreef dikkedaniel het volgende:
Hierbij alle extra meuk van de laatste tijd:
Jans Reviews - Brie - 31-08-2025
RP Extra - #249 - 04-09-2025
Jans Reviews - Klene - 07-09-2025
RP Extra - #250 - 11-09-2025
Jans Reviews - Nescafe - 14-09-2025
Albufeira (afl. 1) - 15-09-2025
RP Extra - #251 - 18-09-2025
Tis een toeristenspot voor tieners.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:45 schreef Discombobulate het volgende:
Albufeira wat een teringzooi. Ik hoef daar dus echt nooit heen. Vieze warmte en een gore steppe daar, niets meer.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Jan Roos en Dennis Schouten hebben beet: Ze hebben beelden ontvangen van Wilfred Genee met een jonge meid in een café. Zijn vrouw Lili is op de hoogte gebracht en gaat in de pyjama erna toe om in te grijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2025 08:48 schreef J83 het volgende:
Dat stuk over Genee sloeg werkelijk nergens op. Laat het los mannen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Albufeira aflevering 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door dikkedaniel op 26-09-2025 12:28:39 ]"Zou Je Haar Geven?? :P"
Wilfred is toch de meest grote huichelaar die er bestaat? na die zwarte piet rel bij VI dat hij Johan een mes in zijn rug stak is die gast sowieso door de mand gevallen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:22 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hebben ze Wilfred tot vijand van de show verklaard? Ik dacht dat Dennis bij Wilfred kerst had gevierd en kipwraps had gegeten..
Is begonnen toen Genee verklapte dat Dennis deel zou nemen aan Expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:22 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hebben ze Wilfred tot vijand van de show verklaard? Ik dacht dat Dennis bij Wilfred kerst had gevierd en kipwraps had gegeten..
Bekijk deze YouTube-videoquote:Jan Roos en Dennis Schouten hebben vandaag Dutch Travel Maniac te gast.
Alexia en Antoon hebben nu een relatie, daarvan zijn beelden uitgelekt.
De familie van Jerryson is boos na de uitzending van vorige week.
Deze was echt hilarisch hoor, Jan is een heldquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:36 schreef dikkedaniel het volgende:
Albufeira numero 3:
https://odysee.com/RP-Albufeira-(2025)---Deel-3-(29-09-2025):c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:42 schreef Zipportal het volgende:
Hij is er afgehaald door Dennis... Dan maar op Telegram kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPA Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
Constant dat vriend, vriend vriend. Schop in de reet hebben.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Toch wel leuke gast.
Nu HalperNL nog.
Ik gaan ook kijkenquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:25 schreef Discombobulate het volgende:
Dennis knock out vanavond?
Ondanks dat ik het niks vind ben ik toch wel benieuwd naar zijn wedstrijd en de main.
Normaal kijk ik dit soort dingen nooit, maar het is toch wel grappig.quote:
Vorige bokswedstrijd was ook laggequote:Op zondag 5 oktober 2025 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Normaal kijk ik dit soort dingen nooit, maar het is toch wel grappig.
Wat is nou verder het programma dan? Wanneer komt Dennis?quote:
2105 uurquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is nou verder het programma dan? Wanneer komt Dennis?
Hoezo slechter dan verwacht. Heb je hem niet gezien tegen Jan?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:55 schreef ISVV het volgende:
Terecht verloren van die autist. Die probeerde nog te boksen. Dennis leek echt nergens op. Natuurlijk lag de lat al laag, maar dit was nog vier keer slechter dan ik had verwacht. Mijn nichtje zou beter vechten.
Die spektietjes ook
Zeker welquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoezo slechter dan verwacht. Heb je hem niet gezien tegen Jan?
Als vervanger vriend van de show Bender.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:50 schreef Oliver23 het volgende:
Geen Jans Review vandaag???
Ik wil mijn backme.org geld terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De aflevering daarover gemist?quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:22 schreef DrDentz het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:50 schreef Oliver23 het volgende:
Geen Jans Review vandaag???
Ik wil mijn backme.org geld terug
Vind het wat tegenvallenquote:Op maandag 6 oktober 2025 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk meer uit naar de vakantiereeks dat is ook vandaag toch? Heerlijk om Jan en Dennis te zien reageren op gekke dronken figuren op die stip.
Mee eens, niet zo slecht als Mallorca en het kijkt aardig weg maar daar is ook alles mee gezegd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind er overigens zelf ook niet veel aan. Ik zet ze wel eens op maar kijk ze nooit helemaal af
"Zou Je Haar Geven?? :P"
In de laatste aflevering zit een heerlijke Braziliaansequote:Op maandag 6 oktober 2025 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk meer uit naar de vakantiereeks dat is ook vandaag toch? Heerlijk om Jan en Dennis te zien reageren op gekke dronken figuren op die stip.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:55 schreef dikkedaniel het volgende:
Hier de laatste Albufeira aflevering van TRPX discordKijk ze wel af. Maar ze hadden er denk ik meer uit kunnen halen. Btw die ondertiteling gemaakt door een bot ofzo was wel nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind er overigens zelf ook niet veel aan. Ik zet ze wel eens op maar kijk ze nooit helemaal afWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Laatste was echt saai.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 08:55 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik vind er overigens zelf ook niet veel aan. Ik zet ze wel eens op maar kijk ze nooit helemaal af
Ja was verder geen ander onderwerp idd 🙈quote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:50 schreef dikkedaniel het volgende:
Alleen maar over Dennis z'n boxwedstrijd deze aflevering van Roddelpraat
Na 10 minuten lachen van Jan had ik t wel gezien.
Hopen op de extra snel.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja was verder geen ander onderwerp idd 🙈
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPIEGELBEELD SCOOOOOOOOOOOOOOOOOP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen spiegelbeeld SCOOOOPPNee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
Klopt ja, tukkertje was live op tiktok toen dat gebeurde. Hij mag ook weleens hard aan zichzelf gaan werken. Alles en iedereen de schuld geven van je eigen falen. Daarnaast vandaag is het dit en morgen weer 360 graden gedraaid.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
Voor de mensen die trouwens de hints niet snappen waarom er niet over Tukkertje gepraat mag worden van Jan, en later dat verhaal met de politie:
Die bolle stond hun op te wachten voor hun pand waar ze ze opnemen, omdat hij Dennis wou slaan. Maar hun liepen gewoon naar binnen zonder dus aandacht aan te geven.
https://streamable.com/pqg3w0
Genetisch afval, meer niet. Wat een mislukking.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:48 schreef coinchantal het volgende:
[..]
Klopt ja, tukkertje was live op tiktok toen dat gebeurde. Hij mag ook weleens hard aan zichzelf gaan werken. Alles en iedereen de schuld geven van je eigen falen. Daarnaast vandaag is het dit en morgen weer 360 graden gedraaid.
Daar valt niets meer aan te werken. Gewoon in de inrichting houden zo'n figuur.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:48 schreef coinchantal het volgende:
[..]
Klopt ja, tukkertje was live op tiktok toen dat gebeurde. Hij mag ook weleens hard aan zichzelf gaan werken. Alles en iedereen de schuld geven van je eigen falen. Daarnaast vandaag is het dit en morgen weer 360 graden gedraaid.
Jezus wat een aandachtsgeile tokkie. Ik zie hem meerdere keren per week hier in Arnhem. Zijn hele leven bestaat volgens mij alleen maar uit rondjes fietsen door de stad en tiktokkenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
Voor de mensen die trouwens de hints niet snappen waarom er niet over Tukkertje gepraat mag worden van Jan, en later dat verhaal met de politie:
Die bolle stond hun op te wachten voor hun pand waar ze ze opnemen, omdat hij Dennis wou slaan. Maar hun liepen gewoon naar binnen zonder dus aandacht aan te geven.
https://streamable.com/pqg3w0
Op een driewieler zekerquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:01 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Jezus wat een aandachtsgeile tokkie. Ik zie hem meerdere keren per week hier in Arnhem. Zijn hele leven bestaat volgens mij alleen maar uit rondjes fietsen door de stad en tiktokken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |