Het is ook een compleet onzin verhaal van deze meneer/mevrouw Rajeswari/Jet van der Gaagquote:Op donderdag 18 december 2025 13:28 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.mediacourant.(...)er-woest-gevangenis/
Lol.
Als je op haar naam zoekt kom je o.a. dit artikel tegen, wat minstens net zo vaag is als het verhaal met Dirk:
https://www.gva.be/sport/(...)erland/34589576.html
Edit: deze is wat uitgebreider:
https://www.nieuwsblad.be(...)t-niet/62107181.html
Zoiets vermoed ik ook idd. Aangezien hij zelf een soortgelijk iets heeft meegemaakt nogal bijzonder triest.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:01 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Het is ook een compleet onzin verhaal van deze meneer/mevrouw Rajeswari/Jet van der GaagEn als het al gebeurd heeft, heeft ze hem gewoon afgetrokken omdat ze het zelf wilde.
Ik snap niet dat Dennis dit in het programma laat komen en deze vrouw aandacht schenkt. Een normaal denkend mens gelooft het niet of had even gegoogeld op de naam van de persoon.
Dus weer een nieuw iemand? Of blijft die Dirk?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:00 schreef Zipportal het volgende:
Ze zoeken een nieuwe editor.
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP @:paul
Een nieuwe.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dus weer een nieuw iemand? Of blijft die Dirk?
Niet veel. En Jan schreewt alles bij elkaar.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:36 schreef coinchantal het volgende:
Nou hij zegt lekker veel de kerstman zeg
Saaie gast.quote:Op woensdag 24 december 2025 20:36 schreef coinchantal het volgende:
Nou hij zegt lekker veel de kerstman zeg
Nee dirk stopt ermeequote:Op woensdag 24 december 2025 19:13 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dus weer een nieuw iemand? Of blijft die Dirk?
Jammer, vraag me af waarom. Dennis niet zo fijn als baas? Geld moet ie genoeg verdienen namelijk met al die donaties. Bovendien gaan ze van dat geld naar Pattaya en de VS.quote:
Ik denk niet dat hij op basis van donaties betaald krijgt, maar gewoon een vast bedrag.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jammer, vraag me af waarom. Dennis niet zo fijn als baas? Geld moet ie genoeg verdienen namelijk met al die donaties. Bovendien gaan ze van dat geld naar Pattaya en de VS.
Zal alsnog best wat zijn lijkt me. Maar misschien ook niet, dan moet ie idd snel een andere baan zoeken.quote:Op donderdag 25 december 2025 13:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij op basis van donaties betaald krijgt, maar gewoon een vast bedrag.
Bovendien zijn de reizen die ze maken gesponsord.
Bij de intro van de extra werd al gehint op een ruzie/conflict tussen Dirkie en Dennis, dus daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 25 december 2025 12:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jammer, vraag me af waarom. Dennis niet zo fijn als baas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
Hij is zeer matig bekend, heeft bericht gestuurd op insta, fb en mail of ie te gast mocht zijn en Dennis en Jan hadden uit armoede geen keus meer dus hebben ze hem maar gedaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |