quote:Aangaande minuut 20 waar Klomp minachtend spreekt over mijn werk: wie consumeert uw smut precies? Hautaine houding maar behoort tot een uitstervend soort journalistiek. Wie loopt wie precies voor de voeten? Als u door mijn beeld loopt verstoort u meer kijkers dan andersom.
Dank hiervoor! Mooie beeldkwaliteitquote:Op zondag 21 september 2025 13:43 schreef dikkedaniel het volgende:
Hierbij alle extra meuk van de laatste tijd:
Jans Reviews - Brie - 31-08-2025
RP Extra - #249 - 04-09-2025
Jans Reviews - Klene - 07-09-2025
RP Extra - #250 - 11-09-2025
Jans Reviews - Nescafe - 14-09-2025
Albufeira (afl. 1) - 15-09-2025
RP Extra - #251 - 18-09-2025
Tis een toeristenspot voor tieners.quote:Op dinsdag 23 september 2025 18:45 schreef Discombobulate het volgende:
Albufeira wat een teringzooi. Ik hoef daar dus echt nooit heen. Vieze warmte en een gore steppe daar, niets meer.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Jan Roos en Dennis Schouten hebben beet: Ze hebben beelden ontvangen van Wilfred Genee met een jonge meid in een café. Zijn vrouw Lili is op de hoogte gebracht en gaat in de pyjama erna toe om in te grijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaadquote:Op donderdag 25 september 2025 08:48 schreef J83 het volgende:
Dat stuk over Genee sloeg werkelijk nergens op. Laat het los mannen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Albufeira aflevering 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door dikkedaniel op 26-09-2025 12:28:39 ]"Zou Je Haar Geven?? :P"
Wilfred is toch de meest grote huichelaar die er bestaat? na die zwarte piet rel bij VI dat hij Johan een mes in zijn rug stak is die gast sowieso door de mand gevallen.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:22 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hebben ze Wilfred tot vijand van de show verklaard? Ik dacht dat Dennis bij Wilfred kerst had gevierd en kipwraps had gegeten..
Is begonnen toen Genee verklapte dat Dennis deel zou nemen aan Expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:22 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hebben ze Wilfred tot vijand van de show verklaard? Ik dacht dat Dennis bij Wilfred kerst had gevierd en kipwraps had gegeten..
Bekijk deze YouTube-videoquote:Jan Roos en Dennis Schouten hebben vandaag Dutch Travel Maniac te gast.
Alexia en Antoon hebben nu een relatie, daarvan zijn beelden uitgelekt.
De familie van Jerryson is boos na de uitzending van vorige week.
Deze was echt hilarisch hoor, Jan is een heldquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:36 schreef dikkedaniel het volgende:
Albufeira numero 3:
https://odysee.com/RP-Albufeira-(2025)---Deel-3-(29-09-2025):c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |