Bender heeft ruzie met extreemlinkse Chris Klomp die van de geënsceneerde aanval met die steen bij hem thuis
quote:
Aangaande minuut 20 waar Klomp minachtend spreekt over mijn werk: wie consumeert uw smut precies? Hautaine houding maar behoort tot een uitstervend soort journalistiek. Wie loopt wie precies voor de voeten? Als u door mijn beeld loopt verstoort u meer kijkers dan andersom.
https://x.com/OmeBender/status/1969721026238873960Chris: Nou, ongeveer 60.000 volgers meer dan jij, ventje.
Bender: Nou, op een platform dat ik nauwelijks gebruik, fossiel.
Is X trouwens niet van een vriendje van Trump? Waarom blijft u hier delen in plaats van verplaatsen naar een ander platform? Oh ja, omdat u weet dat u niet opnieuw volgers zult weten te vergaren. Nog al gênant. #Hypocriet
Chris: Och, zelfs op BlueCry heb ik meer volgers dan jij, jochie. En die 'oude journalistiek' heeft meer bereik in een dag dan jij in twee jaar hebt. Dus wellicht ff wat bescheidener eerst je meters maken, ventje.
Bender: Ik heb geen BlueSky dus dat verbaast mij dan weer niks, dat u daar meer volgers op heeft 😂
Opa, even serieus, bent u nou echt onder de impressie dat uw werk meer bekeken wordt dan het mijne?
Of is dit gewoon een stoer gezicht opzetten voor de bune?
Chris: Gast, je bent een klassieke lolcow. Mensen kijken naar je om ff te lachen. Zoals miljoenen mensen naar schattige kattenfilmpjes kijken. Ff wat minder naast je schoenen gaan lopen.
Bender: eheel onverwachts, blijkt dat uw zoomer-internetlingo niet op peil is.
Een lolcow is iemand die vermakelijk is omdat 'ie rare uitbarstingen heeft of makkelijk op de kast te krijgen is. Daarom is het leuk om diegene te trollen.
U bent letterlijk uw eigen punchline😂