Is begonnen toen Genee verklapte dat Dennis deel zou nemen aan Expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 27 september 2025 18:22 schreef DrDentz het volgende:
Waarom hebben ze Wilfred tot vijand van de show verklaard? Ik dacht dat Dennis bij Wilfred kerst had gevierd en kipwraps had gegeten..
Bekijk deze YouTube-videoquote:Jan Roos en Dennis Schouten hebben vandaag Dutch Travel Maniac te gast.
Alexia en Antoon hebben nu een relatie, daarvan zijn beelden uitgelekt.
De familie van Jerryson is boos na de uitzending van vorige week.
Deze was echt hilarisch hoor, Jan is een heldquote:Op dinsdag 30 september 2025 19:36 schreef dikkedaniel het volgende:
Albufeira numero 3:
https://odysee.com/RP-Albufeira-(2025)---Deel-3-(29-09-2025):c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:42 schreef Zipportal het volgende:
Hij is er afgehaald door Dennis... Dan maar op Telegram kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPA Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Zou Je Haar Geven?? :P"
Constant dat vriend, vriend vriend. Schop in de reet hebben.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Toch wel leuke gast.
Nu HalperNL nog.
Ik gaan ook kijkenquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:25 schreef Discombobulate het volgende:
Dennis knock out vanavond?
Ondanks dat ik het niks vind ben ik toch wel benieuwd naar zijn wedstrijd en de main.
Normaal kijk ik dit soort dingen nooit, maar het is toch wel grappig.quote:
Vorige bokswedstrijd was ook laggequote:Op zondag 5 oktober 2025 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Normaal kijk ik dit soort dingen nooit, maar het is toch wel grappig.
Wat is nou verder het programma dan? Wanneer komt Dennis?quote:
2105 uurquote:Op zondag 5 oktober 2025 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat is nou verder het programma dan? Wanneer komt Dennis?
Hoezo slechter dan verwacht. Heb je hem niet gezien tegen Jan?quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:55 schreef ISVV het volgende:
Terecht verloren van die autist. Die probeerde nog te boksen. Dennis leek echt nergens op. Natuurlijk lag de lat al laag, maar dit was nog vier keer slechter dan ik had verwacht. Mijn nichtje zou beter vechten.
Die spektietjes ook
Zeker welquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoezo slechter dan verwacht. Heb je hem niet gezien tegen Jan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |