Op een driewieler zekerquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:01 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Jezus wat een aandachtsgeile tokkie. Ik zie hem meerdere keren per week hier in Arnhem. Zijn hele leven bestaat volgens mij alleen maar uit rondjes fietsen door de stad en tiktokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOP.
Compilaties van Jelle over dat onderwerp al bekeken?quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:09 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind die verhalen die Dennis altijd heeft over z'n familie het leukst.
quote:Op donderdag 16 oktober 2025 19:22 schreef Zipportal het volgende:
waterdicht systeemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOP.
Gaat hij nu Dennis na-apen? Het is wel een enorme aandachtshoer he die Tukkie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:16 schreef Paul het volgende:
Tukkertje schrijft op Instagram dat hij euthanasie wil 😪
Sterkte tukkertje
Top idee, Tukkertje. Zou dat voor het eerst zijn dat die een goed idee heeft?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:16 schreef Paul het volgende:
Sterkte tukkertje
Alweer?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:16 schreef Paul het volgende:
Sterkte tukkertje
Tukkertje is een goed voorbeeld van slechte begeleiding.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 09:16 schreef Paul het volgende:
Sterkte tukkertje
Eerder van gewoon niet meer te helpenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tukkertje is een goed voorbeeld van slechte begeleiding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YOUTUBEEEEEEEEEEEEEE
Meen je dat nou? Ik ben het vaak met je eens, maar nu niet. Rare man, gesprekken liepen ook totaal niet.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |