abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218828473
Bijstand is 1200 euro p/m max en dan moet je wel aan heel veel voorwaarden voldoen om dat sowieso te krijgen. De gedachte dat iedereen op zijn reet uitkering zit te trekken komt echt uit de jaren'80 vorige eeuw.
  zondag 21 september 2025 @ 00:54:20 #3
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_218828559
Ik had trouwens nog nooit van die hele "Els Rechts" gehoord, joh. Hoe komen mensen toch bij die figuren terecht?
  zondag 21 september 2025 @ 00:59:09 #4
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218828566
quote:
2s.gif Op zondag 21 september 2025 00:54 schreef Tijn het volgende:
Ik had trouwens nog nooit van die hele "Els Rechts" gehoord, joh. Hoe komen mensen toch bij die figuren terecht?
Social media/fabeltjefuik
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218828567
quote:
Als je eenmaal een bepaalde afslag neemt op social media dan zit je zo in een bubbel
pi_218828605
quote:
Ik ook, maar ik had ook nog nooit van Charlie Kirk gehoord. Van die social media bubbles, die langs elkaar leven denk ik dan.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  zondag 21 september 2025 @ 01:42:20 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218828608
Volgens mij mis je er weinig aan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218828623
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 01:39 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Ik ook, maar ik had ook nog nooit van Charlie Kirk gehoord. Van die social media bubbles, die langs elkaar leven denk ik dan.
Ken alleen Greta Thunberg als milieu-activiste van oa XR, van Kirk ook nog nooit gehoord, laat staan van Els 'nooitvangehoordRechts'.
pi_218828836
Ik vind het wel bijzonder dat extreemrechts hier probeert te doen alsof hooligans een heel andere groep vormen, terwijl toch al heel lang heel duidelijk is in welke politieke hoek je die doorgaans kunt vinden. En dat is ook niet uniek in de wereld of in de geschiedenis; dat is altijd en overal zo.
pi_218828852
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 05:36 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat extreemrechts hier probeert te doen alsof hooligans een heel andere groep vormen, terwijl toch al heel lang heel duidelijk is in welke politieke hoek je die doorgaans kunt vinden. En dat is ook niet uniek in de wereld of in de geschiedenis; dat is altijd en overal zo.
En er dan ook nog 'links' bij framen terwijl daar volgens de politiechef geen aanwijzingen voor zijn. Echt walgelijk.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218828855
quote:

[..]
Generaties die in hun eigen wereld leven vooral.

Paar maanden geleden las ik in een column in NRC over Surrounded, een debatshow op YouTube. Uit sensatiezucht ben ik de aflevering die in de column genoemd wordt gaan kijken en ik deelde de ervaring van de columnist volledig. Ik liet later een fragment waarin iemand zich fascist noemt aan mijn vrouw en dochter zien en toen zei mijn dochter dat ze die serie heel vaak met een vriendin kijkt. En vervolgens liet ze een debat van Charlie Kirk (van wie ik dus ook nog nooit gehoord had) op de universiteit van Cambridge zien. Dat was volgens haar dan grappig omdat zo'n betweterig mannetje afgemaakt werd door Engelse studenten.

De andere kant: diezelfde dochter mag straks voor het eerst stemmen, dus ik vroeg gisteren of ze al een keuze heeft gemaakt, maar ze kent dus geen landelijke politici en weet nauwelijks waar de verschillende partijen voor staan. We hebben thuis twee kranten (en via die abonnementen toegang tot veel meer), maar die leest ze nooit. Niet dat ze geen lezer is, want de hele wereldliteratuur gaat er doorheen (allemaal in het Engels, ook weer zo'n generatieding), maar kranten lezen? Nooit.

Ik denk dat de inhoudelijke 'bubbels' vooral iets zijn van de oudere generatie, maar dat de generatie die nu ergens tussen de 16 en de 25 is onderling wel degelijk dezelfde namen en kanalen kent, maar onderling sterk verschillend daarover oordeelt.
pi_218828872
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 05:52 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
En er dan ook nog 'links' bij framen terwijl daar volgens de politiechef geen aanwijzingen voor zijn. Echt walgelijk.
Ik vind dat vooral heel ongeloofwaardig. Alsof er bij radicaal links twijfel bestaat of PVV-tuig wel in staat zal zijn om zelfstandig te gaan rellen, terwijl er bij vrijwel elke voetbalwedstrijd een leger aan ME paraat moet staan omdat ze anders elkaar al de hersens in slaan.

Dat ze constant zichzelf afzetten tegen het grote antivoorbeeld Extinction Rebellion vind ik wel ironisch. Extinction Rebellion, van die 65+'ers met thermosflessen thee, klassiek muzikanten, een paar beroepsactivisten met dreadlocks en ander buitensportjassen dragend volk. Kun je van alles van vinden, maar op de tuigindex wint zelfs de Tweede Kamerfractie van de PVV het al ruimschoots van ze.
pi_218828904
quote:

[..]
En ouder worden. :+
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_218828906
'Eelco Heinen: ‘Eurobonds? Een groter cadeau kun je Le Pen niet geven’' https://fd.nl/politiek/15(...)p-android&gift=Tuic5 (gratis te lezen)

(Breder interview dan de EU)
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_218828914
quote:
6s.gif Op zondag 21 september 2025 06:45 schreef nostra het volgende:
'Eelco Heinen: ‘Eurobonds? Een groter cadeau kun je Le Pen niet geven’' https://fd.nl/politiek/15(...)p-android&gift=Tuic5 (gratis te lezen)

(Breder interview dan de EU)
Le Pen mag niet eens meer meedoen aan verkiezingen ivm een veroordeling inzake corruptie. :D Maar inderdaad, de fransen moeten eens leren wat begrotingsdiscipline is.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218829075
Ze kunnen beter in brussel gaan demonstreren aangezien landen alleen niets meer te vertellen hebben.
Het plan voor Nederland? Boeren en maakindustrie weg en degraderen tot achterstandswijk van de EU.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_218829113
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 01:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ken alleen Greta Thunberg als milieu-activiste van oa XR, van Kirk ook nog nooit gehoord, laat staan van Els 'nooitvangehoordRechts'.
Dan is je info wat oud, want Greta is tegenwoordig van de pro Palestijnse beweging.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218829114
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 08:25 schreef halfway het volgende:
Ze kunnen beter in brussel gaan demonstreren aangezien landen alleen niets meer te vertellen hebben.
Het plan voor Nederland? Boeren en maakindustrie weg en degraderen tot achterstandswijk van de EU.
Hoe weet je dat? Waar kunnen we dat plan vinden?
  zondag 21 september 2025 @ 08:53:21 #19
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218829170
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 08:25 schreef halfway het volgende:
Heel interessant.
Antifa
  zondag 21 september 2025 @ 08:55:13 #20
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218829176
quote:
Ik ken haar van toen ze overstapte van Els_pvv naar Els_rechts omdat ze fan was van Thierry. Dat was toen twitter nog gewoon te bekijken was en nog iets gemoedelijker.

Edit: https://nos.nl/artikel/23(...)u-zo-ongeloofwaardig hier wordt ze als twitteraar aangehaald (NOS-journalistiek :') ) als steun voor Baudet in een interne fittie bij de FvD.
Er was ook een een-op-eengesprek met Thierry op het FvD-kanaal. Dat was wel het begin van de teloorgang van de FvD, omdat Els_rechts alles behalve intellectueel te noemen is barstte die bubbel opeens.
Al jaren een bron van vermaak dus. Ze zal, met haar mainstream doorbraak, vanaf nu wel professioneel opiniemaker in talkshows worden. Zoekt de supermarkt in Schagen iemand anders om de kaas te snijden.

[ Bericht 19% gewijzigd door VoMy op 21-09-2025 09:40:21 ]
Antifa
pi_218829240
Het is er in ieder geval weer een die het zijn van een domme hufter legitimeert met christelijkheid. Toegegeven: ik ben niet erg Bijbelvast en ik wil me ook niet wagen aan het beoordelen van wie het christen-zijn wel of niet goed uitvoert, maar ik kan me geen uitspraken van Jezus herinneren die aanzetten tot protesteren tegen het opvangen van vluchtelingen. Om van de rest van de PVV-overtuigingen nog maar te zwijgen.
pi_218829244
twitter

twitter

Harry Pettit verdient een lintje.

Over 20 jaar is dat de Cleveringa en Telders van onze tijd.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_218829259
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 06:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Le Pen mag niet eens meer meedoen aan verkiezingen ivm een veroordeling inzake corruptie. :D Maar inderdaad, de fransen moeten eens leren wat begrotingsdiscipline is.
Eelco Heinen ook. De podcast 'Betrouwbare Bronnen' fileert hem genadeloos (met heel veel cadeautjes voor de corrupte BBB en VVD achterban). Terecht.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 21 september 2025 @ 09:11:31 #24
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218829265
Nu zijn het weer de nihilisten die het gedaan hebben blijkbaar.
Antifa
pi_218829269
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 09:08 schreef Klopkoek het volgende:
Harry Pettit verdient een lintje.

Over 20 jaar is dat de Cleveringa en Telders van onze tijd.
Ja.
Friedman on Donahue
pi_218829293
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2025 09:11 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja.
Er zit eerst nog een paar jaren cel tussen vanwege 'Antifa' - verboden met een pennestreek van de minister.

Geheel naar recept van Singapore en Milei.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 21 september 2025 @ 09:14:39 #27
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218829300
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 09:08 schreef Jigzoz het volgende:
Het is er in ieder geval weer een die het zijn van een domme hufter legitimeert met christelijkheid. Toegegeven: ik ben niet erg Bijbelvast en ik wil me ook niet wagen aan het beoordelen van wie het christen-zijn wel of niet goed uitvoert, maar ik kan me geen uitspraken van Jezus herinneren die aanzetten tot protesteren tegen het opvangen van vluchtelingen. Om van de rest van de PVV-overtuigingen nog maar te zwijgen.
quote:
Wie onderwezen wordt, moet al het goede
dat hij bezit met zijn leermeester
delen. Vergis u niet, God laat niet met zich spotten: wat een mens zaait, zal hij ook oogsten.
Wie op de akker van zijn zondige
natuur zaait oogst de dood, maar wie op de akker van de Geest zaait oogst het eeuwige
leven.
'Laten we daarom het goede doen,
zonder op te geven, want als we niet verzwakken zullen we oogsten wanneer de tija daarvoor gekomen is.
Laten we dus, in de tijd
die ons nog rest, voor iedereen het goede doen, vooral voor onze geloofsgenoten.

Galaten 6
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218829437
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 09:13 schreef Klopkoek het volgende:
Er zit eerst nog een paar jaren cel tussen vanwege 'Antifa' - verboden met een pennestreek van de minister.

Geheel naar recept van Singapore en Milei.
Nou nee, Harry Pettit is een volstrekt onbekend figuur die binnen een heel klein X-bubbeltje alleen maar probeert het bloed onder de nagels van mensen te trekken - en het moet gezegd, binnen dat andere bubbeltje lukt dat vrij aardig - maar de man bereikt niets, heeft geen invloed, trekt geen beweging en is een simpele docent. Dat is geen prodigy naar de volgende Telders, die raakt binnenkort gewoon zijn baantje kwijt bij, wat zit-ie Utwente?, en verdwijnt dan in de vergetelheid.
Friedman on Donahue
pi_218829487
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 09:11 schreef VoMy het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik had verwacht dat maffe Wierd vol op het dit is de antifa verhaal was gedoken, dus het valt me erg mee van hem.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218829505
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 09:11 schreef Klopkoek het volgende:
Eelco Heinen ook.
Speciaal voor jou nu op WNL op Zondag te aanschouwen. De PVVD-mediatrein dendert voort!
Friedman on Donahue
pi_218829615
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2025 09:23 schreef nostra het volgende:

[..]
Nou nee, Harry Pettit is een volstrekt onbekend figuur die binnen een heel klein X-bubbeltje alleen maar probeert het bloed onder de nagels van mensen te trekken - en het moet gezegd, binnen dat andere bubbeltje lukt dat vrij aardig - maar de man bereikt niets, heeft geen invloed, trekt geen beweging en is een simpele docent. Dat is geen prodigy naar de volgende Telders, die raakt binnenkort gewoon zijn baantje kwijt bij, wat zit-ie Utwente?, en verdwijnt dan in de vergetelheid.
Haha, alsof Telders en Cleveringa toen zo bekend waren onder de Nederlanders... dat is later zorgvuldig gecultiveerd.

Lekker iemands baantje afpakken omdat je zijn mening niet bevalt... de VVD anno nu. Pure uitbuiters en onderdrukkers, slavendrijvers en graaiers. Racisten.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_218829661
Friedman on Donahue
pi_218829666
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 09:11 schreef VoMy het volgende:
Wierd Duk wil graag dat het een filosofische beweging is, zonder een sterk verlangen naar welk hokje dan ook.

Geen PVV 'AZC-weg ermee' voetbaltuig dat je s' nachts wakker kunt maken voor rellen met de politie voor wat dan ook.
  zondag 21 september 2025 @ 09:48:49 #34
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_218829682
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 09:43 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom gaat ie dat aan de minister vragen terwijl het helemaal geen kabinetsplan is?
Antifa
pi_218829698
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 09:43 schreef nostra het volgende:
[ afbeelding ]
Heel mooi ingekopt.
pi_218829699
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 09:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Wierd Duk wil graag dat het een filosofische beweging is, zonder een sterk verlangen naar welk hokje dan ook.

Geen PVV 'AZC-weg ermee' voetbaltuig dat je s' nachts wakker kunt maken voor rellen met de politie voor wat dan ook.
De NOS doet graag mee:

De depolitisering van extreemrechts geweld ("hooligans")
https://bsky.app/profile/leol.bsky.social/post/3lzbyqyxv7k22

#nosjournaal put zich uit in 't uitleggen dat er een groep vreedzame demonstranten was naast een groep relschoppers die met alcohol op en drugs duidelijk kwaad in de zin had.

Intussen hoor ik drie vreedzame demonstranten zeggen dat zij de acties van dat extreemrechtse tuig wel kunnen begrijpen...

https://bsky.app/profile/elsschot.bsky.social/post/3lzbrjg7lzk22

Onze media is stuk en gekaapt door de rechtse ********.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_218829721
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 06:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Alleen is het nogal ironisch dat Heinen ze daarover de les wil lezen. Toch ruimschoots de slechtste minister van financin van de afgelopen eeuw.
pi_218829746
Wanneer je extreem-rechtse "voetbalsupporters" van ADO uitnodigt voor de "bescherming" van de demonstranten tegen "AntiFa", dan weet je wat je naar je demo haalt en dat deze "beveiligers" en "burgerwachten" niet voor de demonstratie zelf komen.

Dus wat mij betreft is Els (deels) verantwoordelijk. Het OM zou goed naar deze christelijke haatheks moeten kijken.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 21 september 2025 @ 10:07:09 #39
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_218829823
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 09:52 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
De NOS doet graag mee:

De depolitisering van extreemrechts geweld ("hooligans")
https://bsky.app/profile/leol.bsky.social/post/3lzbyqyxv7k22

#nosjournaal put zich uit in 't uitleggen dat er een groep vreedzame demonstranten was naast een groep relschoppers die met alcohol op en drugs duidelijk kwaad in de zin had.

Intussen hoor ik drie vreedzame demonstranten zeggen dat zij de acties van dat extreemrechtse tuig wel kunnen begrijpen...

https://bsky.app/profile/elsschot.bsky.social/post/3lzbrjg7lzk22

Onze media is stuk en gekaapt door de rechtse ********.
En WNL op Zondag bekritiseert Jetten en Timmermans dat zij de rellen "politiek maken".

Je verzint het niet...
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218829836
Die reactie van Heinen bij WNL over de rellen... wat een engerd. Lees/kijk het zelf. Gaat los op de reacties van Jetten en Timmermans. "We moeten het niet politiek maken". Rick Nieman knikt alleen maar. Gaslighting. Victimblaming. Gladjakker uit Laren.

twitter

twitter

P.S. Rick Nieman heeft nota bene zelf ooit de woorden "de kogel kwam van links" in de mond genomen... ook al waren ze geen lid van een linkse partij. Of hoe hij praat over het geval Charlie Kirk.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_218829838
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 09:58 schreef Klopkoek het volgende:
Wanneer je extreem-rechtse "voetbalsupporters" van ADO uitnodigt voor de "bescherming" van de demonstranten tegen "AntiFa", dan weet je wat je naar je demo haalt en dat deze "beveiligers" en "burgerwachten" niet voor de demonstratie zelf komen.

Dus wat mij betreft is Els (deels) verantwoordelijk. Het OM zou goed naar deze christelijke haatheks moeten kijken.
Nog niet zo lang geleden gaf Wilders aan dat hij acties van burgerwachten steunde in persoonlijke controles op migranten. Hij wilde er zelfs nog even langs gaan voor een schouderklopje.

Gelukkig zijn zelfs de meest rechtse Groningers tot nu toe nog wat nuchterder dan deze slopers en ging het allemaal als een nachtkaars uit in die periode.

Maar ik denk dat hij eigenlijk dit soort type burgerwachten wel voor zich zag
pi_218829841
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:07 schreef V. het volgende:

[..]
En WNL op Zondag bekritiseert Jetten en Timmermans dat zij de rellen "politiek maken".

Je verzint het niet...
Hoe zien ze het zelf dan? Els bedoelde met rechts dat ze rechtshandig is of zo?
pi_218829854
Hele fijne zondag allemaal!
twitter
pi_218829856
Ik pleit voor een motie om rechts als terroristisch te bestempelen. Haalt ongetwijfeld een meerderheid dankzij FvD. Gelijke monniken gelijke kappen hoorde ik bij APB.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218829876
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:07 schreef V. het volgende:

[..]

Je verzint het niet...
Haha, ik plaats dit vrijwel tegelijkertijd!

Echt belachelijk en alweer een teken dat de VVD helemaal de radicale kant op is gegaan. Compleet de weg kwijt. Pure Gaslighting en Victimblaming.

MAGA in de polder.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_218829950
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:10 schreef PieterDeRijcke het volgende:
Hele fijne zondag allemaal!
[ x ]
"Een belangrijk deel van de ondervraagden heeft niet het debat gevolgd, maar de rapportage erover in de media gezien."

Voor deze media is alles wat er gebeurt in het debat na circa 5 uur s'middags of 8 uur s'avonds minder interessant.

Tot dan toe waren alleen Yesilgz en Wilders aan het woord geweest. Rechtse dominantie in de beeldvorming dus. Wilders zet de toon en domineert uit hoofde van zijn functie de eerste uurtjes.

Daarbij: het is charlatan en manipulator Maurice de Hond, met zijn vervuilde steekproef en willekeurig mensen uit de steekproef gooien.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_218829970
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 10:20 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
"Een belangrijk deel van de ondervraagden heeft niet het debat gevolgd, maar de rapportage erover in de media gezien."

Voor deze media is alles wat er gebeurt in het debat na circa 5 uur s'middags of 8 uur s'avonds minder interessant.

Tot dan toe waren alleen Yesilgz en Wilders aan het woord geweest. Rechtse dominantie in de beeldvorming dus. Wilders zet de toon en domineert uit hoofde van zijn functie de eerste uurtjes.

Daarbij: het is charlatan en manipulator Maurice de Hond, met zijn vervuilde steekproef en willekeurig mensen uit de steekproef gooien.
Die tekst ook er onder.
"Stephan van Baerle kon niet goed gemeten worden". 🤣
pi_218830016
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2025 10:23 schreef PieterDeRijcke het volgende:

[..]
Die tekst ook er onder.
"Stephan van Baerle kon niet goed gemeten worden". 🤣
Van Baarle had dus een hoge score. Of de groep stemmers was niet representatief genoeg over de volle politieke breedte.
  zondag 21 september 2025 @ 10:32:22 #49
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218830050
quote:
1s.gif Op zondag 21 september 2025 10:08 schreef Klopkoek het volgende:
Die reactie van Heinen bij WNL over de rellen... wat een engerd. Lees/kijk het zelf. Gaat los op de reacties van Jetten en Timmermans. "We moeten het niet politiek maken". Rick Nieman knikt alleen maar. Gaslighting. Victimblaming. Gladjakker uit Laren.

[ x ]
[ x ]

P.S. Rick Nieman heeft nota bene zelf ooit de woorden "de kogel kwam van links" in de mond genomen... ook al waren ze geen lid van een linkse partij. Of hoe hij praat over het geval Charlie Kirk.
"Echte PvdA'er" Sjak Monasch: PVV, CDA, D66, VVD keuren het geweld van de demonstratie af, PvdA niet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 21 september 2025 @ 10:35:47 #50
12221 Tijn