haha dat snap ik. doe het er wel beetje om.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb er alles aan gedaan om het niveau omhoog te krikken hier en de mensen te verheffen.
Maar hier kan ik niet tegen op.
Dit is hoe een X aantal users jou ervaren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb er alles aan gedaan om het niveau omhoog te krikken hier en de mensen te verheffen.
Maar hier kan ik niet tegen op.
Kennelijk zit je dat nogal hoogquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Pas maar op straks pakken ze de Baltische Staten nog!!11
Neequote:
Ook nietquote:op EU grondgebied.
Nope.quote:dat is wat het is.
Neequote:en laten we dat even voorop stellen.
Het gaat om Pools grondgebied.quote:Naja aanval, dan moet je ze eruit gooien en zsm en niet bulshit verhalen van dit land vind dit en dat en blabla. daar is artikel 5 voor,. aangevallen dus.
Niet in deze hoeveelheid en frequentie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit soort schendingen zijn ook niet nieuw.
Wat is jouw tijdshorizon bij het woordje toekomst?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kennelijk zit je dat nogal hoog![]()
Wat je vergeet is dat de huidige staat van Rusland niet in graniet is gehouwen.
In de toekomst is het helaas wèl reëel dat Rusland een poging gaat wagen.
En ongeacht of dat zal slagen of niet, de gevolgen voor de betreffende landen is enorm.
Dus kun je dat maar beter voor zijn.
Niemand wil zo'n oorlog. Wij niet en Poetin niet. Therefore, it's not gonna happen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kennelijk zit je dat nogal hoog![]()
Wat je vergeet is dat de huidige staat van Rusland niet in graniet is gehouwen.
In de toekomst is het helaas wèl reëel dat Rusland een poging gaat wagen.
En ongeacht of dat zal slagen of niet, de gevolgen voor de betreffende landen is enorm.
Dus kun je dat maar beter voor zijn.
Heel goed en verstandig dus om kalmte te blijven bewaren bij dit soort situaties.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ook niet
[..]
Nope.
[..]
Nee
[..]
Het gaat om Pools grondgebied.
Polen bepaalt de reactie.
Jij lijkt te popelen om dit te escaleren.
Gelukkig is Polen niet zo dom en de EU/NAVO ook niet.
En sta jij te popelen om binnen enkele maanden naar het front te worden gestuurd?
Paniekvoetbal; gaat het nooit worden.quote:
EU is nu al te sterkquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is jouw tijdshorizon bij het woordje toekomst?
Als ze iets in de baltics willen doen ze dat binnen nu en 2 jaar. Die gaan niet wachten dat de EU op krachten komt.
Dan kan het toch zo zijn dat de recente acties van de Russen het begin is?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ze iets in de baltics willen doen ze dat binnen nu en 2 jaar. Die gaan niet wachten dat de EU op krachten komt.
Als Rusland geen nukes had hadden we allang militair ingegrepen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nouja, ik zou eerder te stellen dat Rusland vooral te zwak is(in before "oh no, nukes!!")
Ze moeten zelf op krachten komen hè.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij niet nee.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niemand wil zo'n oorlog. Wij niet en Poetin niet. Therefore, it's not gonna happen.
Achja VSquote:BREAKING: Pentagon informs European diplomats the US will partially halt military assistance to Baltic nations and NATO states bordering Russia - Reuters
Poetin ook niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wij niet nee.
Poetin laat in Oekraïne zien dat het hem weinig uit maakt.
Het enige struikelblok voor Rusland is dat de Russische bevolking in grote lijn hun normale leven moeten kunnen voortzetten.
Dat verzin jij.quote:
Moeten we het ook maar doen. Gewoon een paar F-35's met steath maatregelen aangezet (of alles wat de positie kan weggeven uitgezet, kniesoor) even een paar rondjes boven Petersburg laten vliegen. Kijken wat hun luchtafweer kan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is helemaal niet ongewoon dat er eens een russsich jachtvliegtuig Europees luchtruim in komt.
Dat doen ze al decennia.
Het gepaniekeer is het grootste probleem
iedereen is te zwak behalve de VS en Chinaquote:Op zaterdag 20 september 2025 14:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nouja, ik zou eerder te stellen dat Rusland vooral te zwak is(in before "oh no, nukes!!")
Wat wint putin ermee om het westen te testen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat verzin jij.
Ondertussen is Poetin de NAVO aan het testen...
Neem aan dat dat ook gebeurtquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Moeten we het ook maar doen. Gewoon een paar F-35's met steath maatregelen aangezet (of alles wat de positie kan weggeven uitgezet, kniesoor) even een paar rondjes boven Petersburg laten vliegen. Kijken wat hun luchtafweer kan.
Rusland zal dat wel snappen.
Alles.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:41 schreef oheng het volgende:
[..]
Wat wint putin ermee om het westen te testen?
Ik denk dat putin allang weet hoe wij reageren. Dat is zo voorspelbaar als wat.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alles.
Hij leert hoe het westen reageert op intimidatie.
En hij creëert angst, verwarring en verdeeldheid in Europa.
Zijn eigen volk begint te morren over de ellende die steeds groter word in Rusland.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:41 schreef oheng het volgende:
Wat wint putin ermee om het westen te testen?
Potsierlijke onzin.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zijn eigen volk begint te morren over de ellende die steeds groter word in Rusland.
Zulk soort protest kan je stoppen door het vijandbeeld maar groot genoeg te krijgen.
Een beetje wat de tactiek in Noord-Korea al decennialang is.
Daar faalt hij jammerlijk in. De oorloog was altijd al merkbaar voor de gemiddelde Rus en dat is de laatste tijd in rap tempo erger aan het worden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Potsierlijke onzin.
Poetin behoudt draagvlak door de sancties te omzeilen en de oorlog zo onzichtbaar mogelijk te houden.
Dat wordt al bijna 4 jaar verkondigd. De welvaart in Rusland blijft op peil zo lijkt het.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Daar faalt hij jammerlijk in. De oorloog was altijd al merkbaar voor de gemiddelde Rus en dat is de laatste tijd in rap tempo erger aan het worden.
Tenzij je wil tanken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat wordt al bijna 4 jaar verkondigd. De welvaart in Rusland blijft op peil zo lijkt het.
Fijn, een lekkere omsingeling.quote:The situation is getting worse for Russians
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lzbpqdmu722c
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:51 schreef phpmystyle het volgende:
De welvaart in Rusland blijft op peil zo lijkt het.
GDP groeit gewoon hoor.quote:
neem maar aan van nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neem aan dat dat ook gebeurt
En welk strategisch voordeel in de strijd tegen Oekraïne zit er in het sturen van decoy drones naar Polen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:33 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik denk dat putin allang weet hoe wij reageren. Dat is zo voorspelbaar als wat.
En als je angst en verwarring wil zaaien, dan doe je dat met bijv ICBM testen. Totnutoe zie ik weinig verwarring en verdeeldheid.
De echte redenen zijn denk ik meer van strategische aard ivm de oorlog in Oekraine.
Klopt, Trump legt nog net geen rode loper neer voor Poetin.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is wel een signaal dat Trump Putin de vrije hand geeft daar. Dat wordt link.
Om vervolgens wel uit te breiden in Polen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 18:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is wel een signaal dat Trump Putin de vrije hand geeft daar. Dat wordt link.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |