Er is geen touw vast te knopen aan je verhaal..quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:05 schreef kree het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar toen was het voor hun ook soort van landje pik hoeveel ze konden krijgen. en deal gemaakt.
Nou vraag het oost berlein maar hoe handig dat dat was he? wtf?
het gaat niet om het stuk lopen. waarom ze het daar doen is trouwens omdat Oekraïne ook zegt van hier en niet verder.,quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er is geen touw vast te knopen aan je verhaal..
Anyway, mischien kun je uitleggen waarom Rusland in Oekraïne compleet stuk loopt, maar je wel verwacht dat de rest van Europa zo onder de voet wordt gelopen door Rusland.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:25 schreef Wantie het volgende:
Er is geen touw vast te knopen aan je verhaal..
Gelukkig hebben we jou om ons allemaal wijzer te maken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:44 schreef kree het volgende:
snap niet dat jullie dat niet inzien. echt.
nouja zeg niet dat ik de wijsheid heb. maar als ik het voor het zeggen had dan was er allang al veel hardere sanctie geweest tegen Rusland.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we jou om ons allemaal wijzer te maken.
Er is nog steeds geen invasie gaande van Rusland in een EU land.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:29 schreef kree het volgende:
[..]
het gaat niet om het stuk lopen. waarom ze het daar doen is trouwens omdat Oekraïne ook zegt van hier en niet verder.,
hele punt van mij was. ze komen in EU grondgebied en dan is de EU of NAVO aan zet en ik hoor nog steeds geen antwoord op mijn vraag?
Ondertussen voert Trump druk uit op landen die olie en gas van Rusland afnemen om daarmee te stoppen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:43 schreef kree het volgende:
praat wel met trump zal ie zeggen en sluiten we deals. hahahaha fucj Europa. want boeit ons niet, eerst onze eigen deals rond. en dan wel kijken of die sukkeltjes in Brussel meekomen... hahahaha zegt ie trump tegen putin.
Poetin loopt stuk in Oekraïne.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:32 schreef kree het volgende:
heel simpel gezegd he. oekaraine is speelveld voor putin. dat nog tot daar aan toe want geen Navo
De NAVO hoeft niet te reageren.quote:Maar oke polen niet he? wat was de reactie nu van NAVO om hier wat aan te doen na de harde woorden van onveranderd rutte? is er wat aan gedaan?
Gelukkig is daar Lospedrosa om ons op te stuwen in de vaart der volkerenquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is ook een ietwat sneu subforum geworden niet?
is dat zo? thanks voor de info AIVD?quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen invasie gaande van Rusland in een EU land.
Dit nogal voorbarig om bij voorbaat al te zeggen dat de EU in zo'n situatie faalt.
Pas maar op straks pakken ze de Baltische Staten nog!!11quote:
nou oke mss wel he.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Poetin loopt stuk in Oekraïne.
[..]
De NAVO hoeft niet te reageren.
Het luchtruim van Polen is geschonden.
En die bepaalt hoe daar op gereageerd wordt. En daarbij kan Polen de hulp van de NAVO inschakelen.
En Polen heeft gekozen voor artikel 4, en daarnaast hebben gevechtsvliegtuigen en dergelijke Polen bijgestaan bij het neerhalen van de drones.
Polen heeft ook de grens met Belarus gesloten, wat voor een verstoring zorgt in de handelsroute van China en Rusland naar Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |