haha dat snap ik. doe het er wel beetje om.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb er alles aan gedaan om het niveau omhoog te krikken hier en de mensen te verheffen.
Maar hier kan ik niet tegen op.
Dit is hoe een X aantal users jou ervaren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:40 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb er alles aan gedaan om het niveau omhoog te krikken hier en de mensen te verheffen.
Maar hier kan ik niet tegen op.
Kennelijk zit je dat nogal hoogquote:Op zaterdag 20 september 2025 12:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Pas maar op straks pakken ze de Baltische Staten nog!!11
Neequote:
Ook nietquote:op EU grondgebied.
Nope.quote:dat is wat het is.
Neequote:en laten we dat even voorop stellen.
Het gaat om Pools grondgebied.quote:Naja aanval, dan moet je ze eruit gooien en zsm en niet bulshit verhalen van dit land vind dit en dat en blabla. daar is artikel 5 voor,. aangevallen dus.
Niet in deze hoeveelheid en frequentie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit soort schendingen zijn ook niet nieuw.
Wat is jouw tijdshorizon bij het woordje toekomst?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kennelijk zit je dat nogal hoog![]()
Wat je vergeet is dat de huidige staat van Rusland niet in graniet is gehouwen.
In de toekomst is het helaas wèl reëel dat Rusland een poging gaat wagen.
En ongeacht of dat zal slagen of niet, de gevolgen voor de betreffende landen is enorm.
Dus kun je dat maar beter voor zijn.
Niemand wil zo'n oorlog. Wij niet en Poetin niet. Therefore, it's not gonna happen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kennelijk zit je dat nogal hoog![]()
Wat je vergeet is dat de huidige staat van Rusland niet in graniet is gehouwen.
In de toekomst is het helaas wèl reëel dat Rusland een poging gaat wagen.
En ongeacht of dat zal slagen of niet, de gevolgen voor de betreffende landen is enorm.
Dus kun je dat maar beter voor zijn.
Heel goed en verstandig dus om kalmte te blijven bewaren bij dit soort situaties.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ook niet
[..]
Nope.
[..]
Nee
[..]
Het gaat om Pools grondgebied.
Polen bepaalt de reactie.
Jij lijkt te popelen om dit te escaleren.
Gelukkig is Polen niet zo dom en de EU/NAVO ook niet.
En sta jij te popelen om binnen enkele maanden naar het front te worden gestuurd?
Paniekvoetbal; gaat het nooit worden.quote:
EU is nu al te sterkquote:Op zaterdag 20 september 2025 13:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat is jouw tijdshorizon bij het woordje toekomst?
Als ze iets in de baltics willen doen ze dat binnen nu en 2 jaar. Die gaan niet wachten dat de EU op krachten komt.
Dan kan het toch zo zijn dat de recente acties van de Russen het begin is?quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als ze iets in de baltics willen doen ze dat binnen nu en 2 jaar. Die gaan niet wachten dat de EU op krachten komt.
Als Rusland geen nukes had hadden we allang militair ingegrepen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nouja, ik zou eerder te stellen dat Rusland vooral te zwak is(in before "oh no, nukes!!")
Ze moeten zelf op krachten komen hè.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij niet nee.quote:Op zaterdag 20 september 2025 13:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Niemand wil zo'n oorlog. Wij niet en Poetin niet. Therefore, it's not gonna happen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |