SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
doe dat maar even snel!quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog even de eettafel en salontafel leeghalen.
Morgenochtend komt mijn vader de nieuwe brengen en in elkaar zetten.
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dat maar even snel!
anders moet je je morgen weer haasten
trustequote:Op vrijdag 19 september 2025 22:04 schreef Nizno het volgende:
Ik ga nog even QI kijken en dan naar boven.
Laptop uit.
Gute Nacht Freunde
Jawel, met jou minder denk ik?quote:
ach het gaat wel, nog een halve dag dan kan het weer richting normaalquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, met jou minder denk ik?
is dat je enige vriezer, of had je al een kleintje?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen wordt mijn nieuwe vriezer gebracht. Kan ik mooi zondag of na het weekend wat vriesspul inslaan.
Ik heb nu alleen zo'n standaardvriesvakje in de koelkast. Ik wilde eerst zorgen dat alle verhuisdozen e.d. leeg waren zodat alles wel een beetje een plek had. En dat is nu wel het geval. Tenminste alles staat in kasten e.d. Maar wel door elkaar, Daar moet nog orde en structuur in komen. Maar voor een vriezer is nu wel gewoon ruimte en ook de begeleiding heeft groen licht gegeven, al was dat niet echt nodig voor mij om tot die aanschaf over te gaan, maar wel fijn dat hun het er wel mee eens zijn, dat ik die 1 zou gaan kopen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat je enige vriezer, of had je al een kleintje?
hoe dan ook een verbetering..
ik wil eigenlijk een beetje compacte vrieskist idee hebben (dus geen lades enzo, maar gewoon vanaf bovenkant volladen
kater en kitten zonder eten naar bed morgenquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
Koop ik speciaal frisdrank voor Kater en Kitten, en voor mezelf vier blikjes van iets. Drie keer raden wat ze alweer zitten op te zuipen terwijl de boodschappen nog amper 3u in huis zijn.
En o weeeeee wanneer ik iets van hun favoriete drinken pak.
das fijnquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen zo'n standaardvriesvakje in de koelkast. Ik wilde eerst zorgen dat alle verhuisdozen e.d. leeg waren zodat alles wel een beetje een plek had. En dat is nu wel het geval. Tenminste alles staat in kasten e.d. Maar wel door elkaar, Daar moet nog orde en structuur in komen. Maar voor een vriezer is nu wel gewoon ruimte en ook de begeleiding heeft groen licht gegeven, al was dat niet echt nodig voor mij om tot die aanschaf over te gaan, maar wel fijn dat hun het er wel mee eens zijn, dat ik die 1 zou gaan kopen.
je hebt een doodswens?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinder is in slaap gevallen
dat PIK ik dus niet.
ff wakker maken
gek he, maar ze wordt altijd super mad als ik haar wakker maak.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft wel een dodenlijst
Is de uitvaart geweest?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het gaat wel, nog een halve dag dan kan het weer richting normaal
nee, die is dus morgenochtend 9:30, vandaar dat ik zei nog een half dagje :-)quote:
owje ik zie dat je tegelijkertijd in NWS en POL aan het posten bentquote:
yep, zij die gaan sterven enz.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owje ik zie dat je tegelijkertijd in NWS en POL aan het posten bent
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat houdt die lijst dan in??
Sterkte Koen en gecondoleerd.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, die is dus morgenochtend 9:30, vandaar dat ik zei nog een half dagje :-)
slaapse kerelmquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik maar ga slapen. Is het beste voor heel de wereld.
Thanksquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Sterkte Koen en gecondoleerd.
Dementie is vreselijk, heb het met mijn paps meegemaakt
morgen komt de traagheid weer terugquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:07 schreef Flory- het volgende:
Vandaag over van de 13 Pro Max naar de 16 Pro Max, eindelijk alles weer overgezet en ingesteld![]()
Wat gaat het de eerste dag altijd heerlijk snel
Meestal lijkt dat wel zo jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen komt de traagheid weer terug
m'n S21 loopt ook richting einde, eens kijken war het nu wordtquote:
in tuinen zitten vlindersquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was net ff in de tuin, was best lekker nog
Echt vernieuwend zijn de nieuwe phones niet meerquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n S21 loopt ook richting einde, eens kijken war het nu wordt
Hier ook nog 21 graden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was net ff in de tuin, was best lekker nog
Pak ze!quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
in tuinen zitten vlinders
meteen zin
Oh sorryquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, die is dus morgenochtend 9:30, vandaar dat ik zei nog een half dagje :-)
komt goed, morgen is het weer back to normalquote:
Hopelijk wordt het een waardige uitvaartquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
komt goed, morgen is het weer back to normal
had m'n moedertje ook gewild
Te warm hèquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het een waardige uitvaartsterkte morgen!
quote:
Ah ja al een tijdje niet gezien iddquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:10 schreef mschol het volgende:
en net nog vooe ik ga slapen:
hoe zou het met @:karzai zijn?
ik zie vooral zwart nog naar buiten. LOLquote:Op zaterdag 20 september 2025 05:12 schreef LTVDK het volgende:
Altijd fijn om in een caldera te zijn![]()
[ afbeelding ]
Ik zit er klaar voorquote:Op zaterdag 20 september 2025 05:26 schreef kree het volgende:
blij zijn dat je huis heb mag je tegenwoordig. Ik ben btw niet ontevreden. laat dat ff duidelijk zijn.
Naja zonsopgang kijken allemaal
skatties.
hmmms nou wil eigenlijk geen drama maken.quote:
Zonsopgang kijken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 06:06 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms nou wil eigenlijk geen drama maken.
wat vroeg jij je af even over dit vorige?
ik zie hem niet hier trouwens LOL. beetje nadeel van in het westen land wonen.quote:
hier in katwijk iig niks. was wel brand hier eind straat ff. maar spanningsdipje dan ff?quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:25 schreef Haags het volgende:
En toen was er weer stroom
Jullie ook last van gehad? @:liesje1979 @:airwin
brandje in spanningsstation in den haag ofzo wat ik zo lasquote:Op zaterdag 20 september 2025 08:33 schreef kree het volgende:
[..]
hier in katwijk iig niks. was wel brand hier eind straat ff. maar spanningsdipje dan ff?
Je weet ik als elektromonteur hoor daar graag over
owh niks ernstigs dus, zo opgelost.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:39 schreef mschol het volgende:
[..]
brandje in spanningsstation in den haag ofzo wat ik zo las
Weet ik het.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:33 schreef kree het volgende:
[..]
hier in katwijk iig niks. was wel brand hier eind straat ff. maar spanningsdipje dan ff?
Je weet ik als elektromonteur hoor daar graag over
Morguh mscholquote:
toch 32000 aansluitingen die erlast van haddenquote:Op zaterdag 20 september 2025 08:41 schreef kree het volgende:
[..]
owh niks ernstigs dus, zo opgelost.
nouja altijd beetje benieuwd, dingen gebeuren he, goed kikken me eentje herrinneren die heel ZH plat legde enzo. maargoed is ook 10 jaar meer ofzo terug. langer al denk.quote:
hmms benieuwd of pompstation daar ook door getroffen is? ik heb geen storingsdienst. maar zal eens kijken of er melding van is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:42 schreef mschol het volgende:
[..]
toch 32000 aansluitingen die erlast van hadden
https://regio15.nl/nieuws(...)atenstraat-den-haag/
pompstation?quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:44 schreef kree het volgende:
[..]
hmms benieuwd of pompstation daar ook door getroffen is? ik heb geen storingsdienst. maar zal eens kijken of er melding van is.
gister was t ook lekker, geniet er maar van want denk dat dit de laatste zonnige dagen zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik doe de deur van mijn slaapkamer open, gelijk volle bak zon in mijn bakkes.
Morguh Stigquote:
Dat is toch heerlijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De zon is hier verdwenen achter een dikke laag bewolking. Volgens mij gaat het hier helemaal niet zulk lekker weer worden vandaag als voorspeld.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hard blazen wie weet gaat de bewolking dan wel wegquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
De zon is hier verdwenen achter een dikke laag bewolking. Volgens mij gaat het hier helemaal niet zulk lekker weer worden vandaag als voorspeld.
Ja, waarschijnlijk vandaag wel de laatste dag met korte broek dit jaar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:01 schreef kree het volgende:
[..]
gister was t ook lekker, geniet er maar van want denk dat dit de laatste zonnige dagen zijn.
tot winterweer met zon enzo. ook fan van.
Dotjequote:
quote:
*klep open zet*quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hard blazen wie weet gaat de bewolking dan wel weg
Kijk nou toch uit! Je weet dat een caldera ontstaan is door het instorten van de magmakamer van een vulkaan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 05:12 schreef LTVDK het volgende:
Altijd fijn om in een caldera te zijn![]()
[ afbeelding ]
Ah, dat is dat ding dat in m'n ogen brandt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, dat is dat ding dat in m'n ogen brandt.
Ik meld mij af voor vt3. Ik ben dan nog in de sportschool.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, dat is dat ding dat in m'n ogen brandt.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik meld mij af voor vt3. Ik ben dan nog in de sportschool.
quote:
Ik kwam net aan een 6/10. @Wereldgozer vond het beter geloof ik.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Haags
ik vond Rob Scheepers deze week wat tegenvallen.
Hoe is die daar?quote:
ik hoop nog in de balkan wel over paar weekjes.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk vandaag wel de laatste dag met korte broek dit jaar.
MKquote:
Die sport zelf maar, de luiwammesquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet ook gaan voor @:bitterbal
quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik meld mij af voor vt3. Ik ben dan nog in de sportschool.
Straks werken en nu twijfelen of ik borderlands 4 moet kopen of niet.quote:
Doe het ook meteen voor mij, ik heb mijn twee keer deze week geskipt omdat ik druk was met oorlog voeren tegen een virus.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je 1 t/m 3 al gespeeld?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Straks werken en nu twijfelen of ik borderlands 4 moet kopen of niet.
O ja, jij werkt op zaterdag. Wat is Borderlands 4 een spel?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Straks werken en nu twijfelen of ik borderlands 4 moet kopen of niet.
Heb je een glorieuze overwinning geboekt?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe het ook meteen voor mij, ik heb mijn twee keer deze week geskipt omdat ik druk was met oorlog voeren tegen een virus.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, jij werkt op zaterdag. Wat is Borderlands 4 een spel?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je een glorieuze overwinning geboekt?
Na zo'n manflu kun je alles en iedereen aan!quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er moet nog wel een beetje puin geklaard worden, maar het was zeker een glorieuze overwinning. Net op tijd voor m'n eerste wedstrijd van het seizoen.
O. Nou dan maar niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]Maar goed, ik las dat 4 nog heel buggy is en slecht draait.
Daar kan ik je geen advies in geven, heb niets met games, maar als jij graag wil, gewoon doenquote:
quote:
Ik heb exact hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]Ik weet het ook niet! Ik heb 100+ spellen die ik kan spelen en ik zit maar wat rond te klikken.
Het kost gewoon discipline om echt aan een spel te beginnen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde probleem.
ik heb in alleen steam al 393 games, en nergens echt zin in.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kost gewoon discipline om echt aan een spel te beginnen.
Ik ben vandaag in jouw stadquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
De zon is hier verdwenen achter een dikke laag bewolking. Volgens mij gaat het hier helemaal niet zulk lekker weer worden vandaag als voorspeld.
Weet ik, dat roep je al sinds dat familieweekendquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:52 schreef kree het volgende:
als je bord spel wil doen trouwens in t echt met familie ofzo, ik raad dat micro macro aan.
Ik ga maar naar buiten vandaag.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb in alleen steam al 393 games, en nergens echt zin in.
Lekker.quote:
Misschien helpt het een spelletje te spelen dat je vroeger leuk vond? Ik was laatst met een vriend Starcraft en Red Alert en zo gaan spelen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker.
Ik wilde m'n ochtend spenderen met gamen, maar lukt niet. Straks werken
leukquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien helpt het een spelletje te spelen dat je vroeger leuk vond? Ik was laatst met een vriend Starcraft en Red Alert en zo gaan spelen.
Vind manflu altijd zo denigrerend overkomen, alsof je pas ziek bent als je amper meer op je benen kan staan. Het is die instelling waarom we in Nederland altijd eigenwijs toch gaan werken, waardoor het halve bedrijf wordt aangestokenquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Na zo'n manflu kun je alles en iedereen aan!
Ik denk dat je dit even met @UitStraling moet uitvechten. Die zou nog met etterende builenpest naar z'n werk gaan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind manflu altijd zo denigrerend overkomen, alsof je pas ziek bent als je amper meer op je benen kan staan. Het is die instelling waarom we in Nederland altijd eigenwijs toch gaan werken, waardoor het halve bedrijf wordt aangestoken
klopt ik vond het ook echt leuk. en ben heeeeeele kritisch op al die kut spelletjes want hou er niet van en doe mee voor de gezelligheid. Maargoed deze vond ik zelfs leuk... TIP.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ik, dat roep je al sinds dat familieweekend
Ontzettend!quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:25 schreef Haags het volgende:
En toen was er weer stroom
Jullie ook last van gehad? @:liesje1979 @:airwin
Ik maak me er net zo goed schuldig aan hoor. Heb geen dag thuis gezeten deze week en ben zelfs naar het zwembad gegaan maandag. Al ben ik daar wel vrij snel uitgevallen toen ik door kreeg dat het niet tussen de oren zatquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit even met @:uitstraling moet uitvechten. Die zou nog met etterende builenpest naar z'n werk gaan.
Manflu is omdat mannen <vaak> zo pieperig zijn en doen alsof ze half dood gaan als ze niet lekker zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind manflu altijd zo denigrerend overkomen, alsof je pas ziek bent als je amper meer op je benen kan staan. Het is die instelling waarom we in Nederland altijd eigenwijs toch gaan werken, waardoor het halve bedrijf wordt aangestoken
Ga je naar Elsfest?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in jouw stad
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:07 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ik vond het ook echt leuk. en ben heeeeeele kritisch op al die kut spelletjes want hou er niet van en doe mee voor de gezelligheid. Maargoed deze vond ik zelfs leuk... TIP.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ontzettend!Ik kon geen koffie zetten nadat ik was opgestaan. Drama!
Malieveld?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in jouw stad
Is ook de koffie slow chatquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]Er spelen zich hier elke dag wel koffiedrama's af. Gisteren was de koffie van @:moeraskat op.
tis leuk en zal er nu over ophouden, maar als ik enthousiast over een soort van bordspel wordt dan zegt t wel watquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ontzettend!Ik kon geen koffie zetten nadat ik was opgestaan. Drama!
Daar zo7u de regering eens iets aan moeten doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]Er spelen zich hier elke dag wel koffiedrama's af. Gisteren was de koffie van @:moeraskat op.
Ja heel leuk hoor Kreequote:Op zaterdag 20 september 2025 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
tis leuk en zal er nu over ophouden, maar als ik enthousiast over een soort van bordspel wordt dan zegt t wel wat
Jij weet niet hoe erg het is voor een man om je zwak te voelen terwijl je je normaal zo sterk en machtig voelt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Manflu is omdat mannen <vaak> zo pieperig zijn en doen alsof ze half dood gaan als ze niet lekker zijn.
Je bent niet pas ziek als je amper op je enen kan staan, het gaat voornamelijk om het 'gezeur en geklaag' van de zieke man in kwestie.
Ja, precies, dan gaat het eens over de echte problemen in de samenleving. Wat heb je aan een huis als je niet eens een kopje koffie hebt 's ochtends.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zo7u de regering eens iets aan moeten doen.
Voor een man niet nee. Voor een vrouw wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe erg het is voor een man om je zwak te voelen terwijl je je normaal zo sterk en machtig voelt.
Of mag hij meerijden in een van de vrachtwagens van de Ooievaarsrun?quote:
Ja, en net als racisme en discriminatie en tegenwoordig zelfs genocide is er vrij weinig van de oorspronkelijke definitie over als het te pas en te onpas gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Manflu is omdat mannen <vaak> zo pieperig zijn en doen alsof ze half dood gaan als ze niet lekker zijn.
Je bent niet pas ziek als je amper op je enen kan staan, het gaat voornamelijk om het 'gezeur en geklaag' van de zieke man in kwestie.
hmms waar zoek je dan wel naar Moeras?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja heel leuk hoor Kreemaar ik ben niet opzoek naar een bordspel nu. Daar heb ik al heel veel kasten vol van.
![]()
![]()
Een game op steam om ff te spelen. Strategie of een management game of zo.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:12 schreef kree het volgende:
[..]
hmms waar zoek je dan wel naar Moeras?
Niet kunnen sporten vernietigt je zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe erg het is voor een man om je zwak te voelen terwijl je je normaal zo sterk en machtig voelt.
LOL had een wat sexyer antwoord verwachtquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een game op steam om ff te spelen. Strategie of een management game of zo.
Degenen die normaal gesproken op de koffieplantages werkten zijn nu op zoek naar een huis in Nederland.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies, dan gaat het eens over de echte problemen in de samenleving. Wat heb je aan een huis als je niet eens een kopje koffie hebt 's ochtends.
Wat denk je van mensen zomaar lukraak bestempelen als narcist?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, en net als racisme en discriminatie en tegenwoordig zelfs genocide is er vrij weinig van de oorspronkelijke definitie over als het te pas en te onpas gebruikt wordt.
Wat is een sexy antwoord dan qua gamen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
LOL had een wat sexyer antwoord verwacht
Naja dat moet je ff aan andere vragen. Ik game niet echt zo eigenlijk
Daar merk ik dan weer vrij weinig van.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat denk je van mensen zomaar lukraak bestempelen als narcist?
Dat zie ik ook overal gebeuren. Maar échte narcisten kan men amper herkennen.
Voor vrouwen is het verschil gewoon een stuk kleiner. En jullie oefenen dat maandelijks ook.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor een man niet nee. Voor een vrouw wel.
Sowquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het verschil gewoon een stuk kleiner. En jullie oefenen dat maandelijks ook.
Dat is moderne vrouwtjeshysterie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
na niks. lol. hmmms zal ik er nog wat over zeggen.... nah mss beter maar niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is een sexy antwoord dan qua gamen?
Typischquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar merk ik dan weer vrij weinig van.
Oké deze wending kan je idd beter overslaan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:15 schreef kree het volgende:
[..]
na niks. lol. hmmms zal ik er nog wat over zeggen.... nah mss beter maar niet.
Hebben weer ergens een woord opgepikt maar weten weer precies niks.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is moderne vrouwtjeshysterie.
haha nouja t was niet eens onwijze wending want denk tis niet eens raar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké deze wending kan je idd beter overslaan.
Dit lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké deze wending kan je idd beter overslaan.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Betekent toch niet dat ik de narcist ben?
ja vandaag ga ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je zit alweer volop in Yoda-modus en het is pas half elf.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:16 schreef kree het volgende:
[..]
haha nouja t was niet eens onwijze wending want denk tis niet eens raar.
Maarja krijgen we weer een andere discussie he
btw ik heb niks gezegd he, maargoed je eigen slechte gedachten hebben het er bij gedacht
Terwijl dat laatste wel belangrijk is om vroegtijdig door te hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, anders heb ik nog geen tip namelijkquote:
Zeker jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Terwijl dat laatste wel belangrijk is om vroegtijdig door te hebben.
Goed planquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nog maar een kopje koffie maken
welnee ik haak straks af en hebben jullie avond nog om door te kletsen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zit alweer volop in Yoda-modus en het is pas half elf.
Ik had Australische koffiebonen, smerige bende zeg, ik ben nu al een uur mijn machine aan het doorspoelen, de koffie smaakte naar goedkope chocolade (Kwatta) en naar de zoete uitwerpselen van een onbekende grazer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, het is weer een goede dag in huize Buda zo te zien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Of psychopaten. Ook verschrikkelijk.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had Australische koffiebonen, smerige bende zeg, ik ben nu al een uur mijn machine aan het doorspoelen, de koffie smaakte naar goedkope chocolade (Kwatta) en naar de zoete uitwerpselen van een onbekende grazer.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zit alweer volop in Yoda-modus en het is pas half elf.
Of borderliners.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of psychopaten. Ook verschrikkelijk.
Ik heb geen kitten om te commanderenquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil ook koffie, maar geen zin om op te staan. Even kitten vragen om het te doen.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen kitten om te commanderen
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, het is weer een goede dag in huize Buda zo te zien.
Die behoort nog niet tot de duistere 4, maar kan wat mij betreft wel aansluiten als 5e.quote:
Doorspoelen met dikke bleek.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben in staat om een nieuwe koffiemachine te gaan kopen
We hebben aan 4E wel voldoende.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die behoort nog niet tot de duistere 4, maar kan wat mij betreft wel aansluiten als 5e.
Neequote:
Mijn stiefmoeder koopt zo'n beetje elke maand een nieuwe koffiemachine. Als er een lampje knippert, koopt ze gewoon een nieuwe.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben in staat om een nieuwe koffiemachine te gaan kopen
Narcisme, psychopathie, sadisme, machiavellisme en 4Equote:Op zaterdag 20 september 2025 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben aan 4E wel voldoende.
Dure hobby.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder koopt zo'n beetje elke maand een nieuwe koffiemachine. Als er een lampje knippert, koopt ze gewoon een nieuwe.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee
- wil je zo koffie maken voor me?
''Ja hoor''
Ik denk het niet als mijn enkels me lief zijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Narcisme, psychopathie, sadisme, machiavellisme en 4E
Zeg je dat echt?
''Maar je hoeft alleen maar ..''quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder koopt zo'n beetje elke maand een nieuwe koffiemachine. Als er een lampje knippert, koopt ze gewoon een nieuwe.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien spuugt ze er wel in?
Of ze laat haar bruine viltstift even weken in warm water en noemt dat koffie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien spuugt ze er wel in?
Ik denk dat ze je aanknaagt tot je knieën.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk het niet als mijn enkels me lief zijn
Beetje margarine in de onderkant van de koffiemok.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of ze laat haar bruine viltstift even weken in warm water en noemt dat koffie.
Daar komt het bijna wel op neer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''Maar je hoeft alleen maar ..''
NEE NIKS MEE TE MAKEN *koopt nieuwe koffiemachine online*
''..water bij te vullen''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4E en haar American bully caafs.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je aanknaagt tot je knieën.
kitten is geen 4 meerquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje margarine in de onderkant van de koffiemok.
"Kijk mammie, lief van mij he?"
Duurt niet lang meer, neequote:Op zaterdag 20 september 2025 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor je het weet rijdt ze op haar brommer weg.
Maak daar maar fatbike van.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor je het weet rijdt ze op haar brommer weg.
Hopelijk is er over een paar jaar een verbod op Fatbikes voor minderjarigen..quote:
Liefst ook voor meerderjarigen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hopelijk is er over een paar jaar een verbod op Fatbikes voor minderjarigen..
Als die helmplicht er echt komt, is het ook snel afgelopen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hopelijk is er over een paar jaar een verbod op Fatbikes voor minderjarigen..
Mee eens hoor, maar ik denk dat dat proces veel langer gaat duren..quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liefst ook voor meerderjarigen.
Haha, ja, van die sneue mannen van 50 op een fatbike is nog erger dan kinderen op zo'n ding.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liefst ook voor meerderjarigen.
Witte?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Puntmutsuurtje begonnen, Uitstraling??
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit een enthousiaste gezellige zwaai of een aandachtstrekkende?
Ze heeft een hekel aan fatbikes.quote:
Ha Lenie, hoe is het met de kater?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Loopt binnen
Leest een paar post
Draait zich weer om
moet ik dat idee hebben ?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]Heb je wel eens het idee dat je aandacht trekt?
Goed opgevoed.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze heeft een hekel aan fatbikes.
Goed opgevoed.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze heeft een hekel aan fatbikes.
quote:
GMTAquote:
Precies.quote:
Oh is dat vandaag. Leuk leuk!quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of mag hij meerijden in een van de vrachtwagens van de Ooievaarsrun?
Eensquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ja, van die sneue mannen van 50 op een fatbike is nog erger dan kinderen op zo'n ding.
quote:
Heb je zo'n espressoapparaat?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies.
En als het op koffie aankomt, kan ze waarschijnlijk beter koffie zetten dan de meeste mensen hier. Aangezien ze al diverse keren naar een barista cursus geweest is.
Oh die zie ik niet. Anders TR zetten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond een post van Uitstraling wel een racistisch tintje hebben, maar dat zal wel aan mij liggen.
Hij is met de puntmuts op geboren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond een post van Uitstraling wel een racistisch tintje hebben, maar dat zal wel aan mij liggen.
Zie je wel eens blanke mensen op een fatbike dan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze kan het ook met de hand. Opgieten in een filter en latte art maken.quote:
Kijk, dat is pas opvoedenquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies.
En als het op koffie aankomt, kan ze waarschijnlijk beter koffie zetten dan de meeste mensen hier. Aangezien ze al diverse keren naar een barista cursus geweest is.
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je wel eens blanke mensen op een fatbike dan?
Mijn oude buren.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze kan het ook met de hand. Opgieten in een filter en latte art maken.
Denk je dat je buiten durft te komen?quote:
Dankquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk, dat is pas opvoeden
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk je dat je buiten durft te komen?
Ja, minimaal 3/4 is blankquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeer regelmatig, van jong t/m oudquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je krijgt een lijk van de vieze man.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk je dat je buiten durft te komen?
oje dit is weer andere discussie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
Zeer regelmatig, van jong t/m oud
100 maar?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]Ik weet het ook niet! Ik heb 100+ spellen die ik kan spelen en ik zit maar wat rond te klikken.
https://www.instagram.com/p/DNf1jxWJq4B/quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Kan nu niet meer
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |