Daar zo7u de regering eens iets aan moeten doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]Er spelen zich hier elke dag wel koffiedrama's af. Gisteren was de koffie van @:moeraskat op.
Ja heel leuk hoor Kreequote:Op zaterdag 20 september 2025 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
tis leuk en zal er nu over ophouden, maar als ik enthousiast over een soort van bordspel wordt dan zegt t wel wat
Jij weet niet hoe erg het is voor een man om je zwak te voelen terwijl je je normaal zo sterk en machtig voelt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Manflu is omdat mannen <vaak> zo pieperig zijn en doen alsof ze half dood gaan als ze niet lekker zijn.
Je bent niet pas ziek als je amper op je enen kan staan, het gaat voornamelijk om het 'gezeur en geklaag' van de zieke man in kwestie.
Ja, precies, dan gaat het eens over de echte problemen in de samenleving. Wat heb je aan een huis als je niet eens een kopje koffie hebt 's ochtends.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zo7u de regering eens iets aan moeten doen.
Voor een man niet nee. Voor een vrouw wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe erg het is voor een man om je zwak te voelen terwijl je je normaal zo sterk en machtig voelt.
Of mag hij meerijden in een van de vrachtwagens van de Ooievaarsrun?quote:
Ja, en net als racisme en discriminatie en tegenwoordig zelfs genocide is er vrij weinig van de oorspronkelijke definitie over als het te pas en te onpas gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Manflu is omdat mannen <vaak> zo pieperig zijn en doen alsof ze half dood gaan als ze niet lekker zijn.
Je bent niet pas ziek als je amper op je enen kan staan, het gaat voornamelijk om het 'gezeur en geklaag' van de zieke man in kwestie.
hmms waar zoek je dan wel naar Moeras?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja heel leuk hoor Kreemaar ik ben niet opzoek naar een bordspel nu. Daar heb ik al heel veel kasten vol van.
![]()
![]()
Een game op steam om ff te spelen. Strategie of een management game of zo.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:12 schreef kree het volgende:
[..]
hmms waar zoek je dan wel naar Moeras?
Niet kunnen sporten vernietigt je zelfvertrouwenquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe erg het is voor een man om je zwak te voelen terwijl je je normaal zo sterk en machtig voelt.
LOL had een wat sexyer antwoord verwachtquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een game op steam om ff te spelen. Strategie of een management game of zo.
Degenen die normaal gesproken op de koffieplantages werkten zijn nu op zoek naar een huis in Nederland.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies, dan gaat het eens over de echte problemen in de samenleving. Wat heb je aan een huis als je niet eens een kopje koffie hebt 's ochtends.
Wat denk je van mensen zomaar lukraak bestempelen als narcist?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, en net als racisme en discriminatie en tegenwoordig zelfs genocide is er vrij weinig van de oorspronkelijke definitie over als het te pas en te onpas gebruikt wordt.
Wat is een sexy antwoord dan qua gamen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
LOL had een wat sexyer antwoord verwacht
Naja dat moet je ff aan andere vragen. Ik game niet echt zo eigenlijk
Daar merk ik dan weer vrij weinig van.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat denk je van mensen zomaar lukraak bestempelen als narcist?
Dat zie ik ook overal gebeuren. Maar échte narcisten kan men amper herkennen.
Voor vrouwen is het verschil gewoon een stuk kleiner. En jullie oefenen dat maandelijks ook.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Voor een man niet nee. Voor een vrouw wel.
Sowquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het verschil gewoon een stuk kleiner. En jullie oefenen dat maandelijks ook.
Dat is moderne vrouwtjeshysterie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat denk je van mensen zomaar lukraak bestempelen als narcist?
Dat zie ik ook overal gebeuren. Maar échte narcisten kan men amper herkennen.
na niks. lol. hmmms zal ik er nog wat over zeggen.... nah mss beter maar niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is een sexy antwoord dan qua gamen?
Typischquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar merk ik dan weer vrij weinig van.
Oké deze wending kan je idd beter overslaan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:15 schreef kree het volgende:
[..]
na niks. lol. hmmms zal ik er nog wat over zeggen.... nah mss beter maar niet.
Hebben weer ergens een woord opgepikt maar weten weer precies niks.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is moderne vrouwtjeshysterie.
haha nouja t was niet eens onwijze wending want denk tis niet eens raar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké deze wending kan je idd beter overslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |