Dit lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké deze wending kan je idd beter overslaan.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Betekent toch niet dat ik de narcist ben?
ja vandaag ga ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet ook gaan voor @:bitterbal
Je zit alweer volop in Yoda-modus en het is pas half elf.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:16 schreef kree het volgende:
[..]
haha nouja t was niet eens onwijze wending want denk tis niet eens raar.
Maarja krijgen we weer een andere discussie he
btw ik heb niks gezegd he, maargoed je eigen slechte gedachten hebben het er bij gedacht
Terwijl dat laatste wel belangrijk is om vroegtijdig door te hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat denk je van mensen zomaar lukraak bestempelen als narcist?
Dat zie ik ook overal gebeuren. Maar échte narcisten kan men amper herkennen.
Ja, anders heb ik nog geen tip namelijkquote:
Zeker jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Terwijl dat laatste wel belangrijk is om vroegtijdig door te hebben.
Goed planquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nog maar een kopje koffie maken
welnee ik haak straks af en hebben jullie avond nog om door te kletsen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zit alweer volop in Yoda-modus en het is pas half elf.
Ik had Australische koffiebonen, smerige bende zeg, ik ben nu al een uur mijn machine aan het doorspoelen, de koffie smaakte naar goedkope chocolade (Kwatta) en naar de zoete uitwerpselen van een onbekende grazer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, het is weer een goede dag in huize Buda zo te zien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Of psychopaten. Ook verschrikkelijk.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had Australische koffiebonen, smerige bende zeg, ik ben nu al een uur mijn machine aan het doorspoelen, de koffie smaakte naar goedkope chocolade (Kwatta) en naar de zoete uitwerpselen van een onbekende grazer.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zit alweer volop in Yoda-modus en het is pas half elf.
Of borderliners.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of psychopaten. Ook verschrikkelijk.
Ik heb geen kitten om te commanderenquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil ook koffie, maar geen zin om op te staan. Even kitten vragen om het te doen.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen kitten om te commanderen
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, het is weer een goede dag in huize Buda zo te zien.
Die behoort nog niet tot de duistere 4, maar kan wat mij betreft wel aansluiten als 5e.quote:
Doorspoelen met dikke bleek.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben in staat om een nieuwe koffiemachine te gaan kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |