Dit lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké deze wending kan je idd beter overslaan.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Betekent toch niet dat ik de narcist ben?
ja vandaag ga ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet ook gaan voor @:bitterbal
Je zit alweer volop in Yoda-modus en het is pas half elf.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:16 schreef kree het volgende:
[..]
haha nouja t was niet eens onwijze wending want denk tis niet eens raar.
Maarja krijgen we weer een andere discussie he
btw ik heb niks gezegd he, maargoed je eigen slechte gedachten hebben het er bij gedacht
Terwijl dat laatste wel belangrijk is om vroegtijdig door te hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat denk je van mensen zomaar lukraak bestempelen als narcist?
Dat zie ik ook overal gebeuren. Maar échte narcisten kan men amper herkennen.
Ja, anders heb ik nog geen tip namelijkquote:
Zeker jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Terwijl dat laatste wel belangrijk is om vroegtijdig door te hebben.
Goed planquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nog maar een kopje koffie maken
welnee ik haak straks af en hebben jullie avond nog om door te kletsen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zit alweer volop in Yoda-modus en het is pas half elf.
Ik had Australische koffiebonen, smerige bende zeg, ik ben nu al een uur mijn machine aan het doorspoelen, de koffie smaakte naar goedkope chocolade (Kwatta) en naar de zoete uitwerpselen van een onbekende grazer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, het is weer een goede dag in huize Buda zo te zien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Of psychopaten. Ook verschrikkelijk.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had Australische koffiebonen, smerige bende zeg, ik ben nu al een uur mijn machine aan het doorspoelen, de koffie smaakte naar goedkope chocolade (Kwatta) en naar de zoete uitwerpselen van een onbekende grazer.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zit alweer volop in Yoda-modus en het is pas half elf.
Of borderliners.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of psychopaten. Ook verschrikkelijk.
Ik heb geen kitten om te commanderenquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil ook koffie, maar geen zin om op te staan. Even kitten vragen om het te doen.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen kitten om te commanderen
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, het is weer een goede dag in huize Buda zo te zien.
Die behoort nog niet tot de duistere 4, maar kan wat mij betreft wel aansluiten als 5e.quote:
Doorspoelen met dikke bleek.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben in staat om een nieuwe koffiemachine te gaan kopen
We hebben aan 4E wel voldoende.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die behoort nog niet tot de duistere 4, maar kan wat mij betreft wel aansluiten als 5e.
Neequote:
Mijn stiefmoeder koopt zo'n beetje elke maand een nieuwe koffiemachine. Als er een lampje knippert, koopt ze gewoon een nieuwe.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben in staat om een nieuwe koffiemachine te gaan kopen
Narcisme, psychopathie, sadisme, machiavellisme en 4Equote:Op zaterdag 20 september 2025 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben aan 4E wel voldoende.
Dure hobby.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder koopt zo'n beetje elke maand een nieuwe koffiemachine. Als er een lampje knippert, koopt ze gewoon een nieuwe.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee
- wil je zo koffie maken voor me?
''Ja hoor''
Ik denk het niet als mijn enkels me lief zijnquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Narcisme, psychopathie, sadisme, machiavellisme en 4E
Zeg je dat echt?
''Maar je hoeft alleen maar ..''quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder koopt zo'n beetje elke maand een nieuwe koffiemachine. Als er een lampje knippert, koopt ze gewoon een nieuwe.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien spuugt ze er wel in?
Of ze laat haar bruine viltstift even weken in warm water en noemt dat koffie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien spuugt ze er wel in?
Ik denk dat ze je aanknaagt tot je knieën.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk het niet als mijn enkels me lief zijn
Beetje margarine in de onderkant van de koffiemok.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of ze laat haar bruine viltstift even weken in warm water en noemt dat koffie.
Daar komt het bijna wel op neer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''Maar je hoeft alleen maar ..''
NEE NIKS MEE TE MAKEN *koopt nieuwe koffiemachine online*
''..water bij te vullen''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4E en haar American bully caafs.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je aanknaagt tot je knieën.
kitten is geen 4 meerquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje margarine in de onderkant van de koffiemok.
"Kijk mammie, lief van mij he?"
Duurt niet lang meer, neequote:Op zaterdag 20 september 2025 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor je het weet rijdt ze op haar brommer weg.
Maak daar maar fatbike van.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor je het weet rijdt ze op haar brommer weg.
Hopelijk is er over een paar jaar een verbod op Fatbikes voor minderjarigen..quote:
Liefst ook voor meerderjarigen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hopelijk is er over een paar jaar een verbod op Fatbikes voor minderjarigen..
Als die helmplicht er echt komt, is het ook snel afgelopen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hopelijk is er over een paar jaar een verbod op Fatbikes voor minderjarigen..
Mee eens hoor, maar ik denk dat dat proces veel langer gaat duren..quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liefst ook voor meerderjarigen.
Haha, ja, van die sneue mannen van 50 op een fatbike is nog erger dan kinderen op zo'n ding.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liefst ook voor meerderjarigen.
Witte?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Puntmutsuurtje begonnen, Uitstraling??
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit een enthousiaste gezellige zwaai of een aandachtstrekkende?
Ze heeft een hekel aan fatbikes.quote:
Ha Lenie, hoe is het met de kater?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Loopt binnen
Leest een paar post
Draait zich weer om
moet ik dat idee hebben ?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]Heb je wel eens het idee dat je aandacht trekt?
Goed opgevoed.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze heeft een hekel aan fatbikes.
Goed opgevoed.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze heeft een hekel aan fatbikes.
quote:
GMTAquote:
Precies.quote:
Oh is dat vandaag. Leuk leuk!quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of mag hij meerijden in een van de vrachtwagens van de Ooievaarsrun?
Eensquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ja, van die sneue mannen van 50 op een fatbike is nog erger dan kinderen op zo'n ding.
quote:
Heb je zo'n espressoapparaat?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies.
En als het op koffie aankomt, kan ze waarschijnlijk beter koffie zetten dan de meeste mensen hier. Aangezien ze al diverse keren naar een barista cursus geweest is.
Oh die zie ik niet. Anders TR zetten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond een post van Uitstraling wel een racistisch tintje hebben, maar dat zal wel aan mij liggen.
Hij is met de puntmuts op geboren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond een post van Uitstraling wel een racistisch tintje hebben, maar dat zal wel aan mij liggen.
Zie je wel eens blanke mensen op een fatbike dan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze kan het ook met de hand. Opgieten in een filter en latte art maken.quote:
Kijk, dat is pas opvoedenquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies.
En als het op koffie aankomt, kan ze waarschijnlijk beter koffie zetten dan de meeste mensen hier. Aangezien ze al diverse keren naar een barista cursus geweest is.
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je wel eens blanke mensen op een fatbike dan?
Mijn oude buren.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze kan het ook met de hand. Opgieten in een filter en latte art maken.
Denk je dat je buiten durft te komen?quote:
Dankquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk, dat is pas opvoeden
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk je dat je buiten durft te komen?
Ja, minimaal 3/4 is blankquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeer regelmatig, van jong t/m oudquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je krijgt een lijk van de vieze man.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk je dat je buiten durft te komen?
oje dit is weer andere discussie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
Zeer regelmatig, van jong t/m oud
100 maar?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]Ik weet het ook niet! Ik heb 100+ spellen die ik kan spelen en ik zit maar wat rond te klikken.
https://www.instagram.com/p/DNf1jxWJq4B/quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Kan nu niet meer
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |