Heb je zo'n espressoapparaat?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies.
En als het op koffie aankomt, kan ze waarschijnlijk beter koffie zetten dan de meeste mensen hier. Aangezien ze al diverse keren naar een barista cursus geweest is.
Oh die zie ik niet. Anders TR zetten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond een post van Uitstraling wel een racistisch tintje hebben, maar dat zal wel aan mij liggen.
Hij is met de puntmuts op geboren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vond een post van Uitstraling wel een racistisch tintje hebben, maar dat zal wel aan mij liggen.
Zie je wel eens blanke mensen op een fatbike dan?quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze kan het ook met de hand. Opgieten in een filter en latte art maken.quote:
Kijk, dat is pas opvoedenquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies.
En als het op koffie aankomt, kan ze waarschijnlijk beter koffie zetten dan de meeste mensen hier. Aangezien ze al diverse keren naar een barista cursus geweest is.
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je wel eens blanke mensen op een fatbike dan?
Mijn oude buren.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze kan het ook met de hand. Opgieten in een filter en latte art maken.
Denk je dat je buiten durft te komen?quote:
Dankquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kijk, dat is pas opvoeden
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk je dat je buiten durft te komen?
Ja, minimaal 3/4 is blankquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeer regelmatig, van jong t/m oudquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je krijgt een lijk van de vieze man.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Denk je dat je buiten durft te komen?
oje dit is weer andere discussie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
Zeer regelmatig, van jong t/m oud
100 maar?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]Ik weet het ook niet! Ik heb 100+ spellen die ik kan spelen en ik zit maar wat rond te klikken.
https://www.instagram.com/p/DNf1jxWJq4B/quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Kan nu niet meer
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |