quote:
Ik heb exact hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]Ik weet het ook niet! Ik heb 100+ spellen die ik kan spelen en ik zit maar wat rond te klikken.
Het kost gewoon discipline om echt aan een spel te beginnen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb exact hetzelfde probleem.
ik heb in alleen steam al 393 games, en nergens echt zin in.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kost gewoon discipline om echt aan een spel te beginnen.
Ik ben vandaag in jouw stadquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:14 schreef Haags het volgende:
[..]
De zon is hier verdwenen achter een dikke laag bewolking. Volgens mij gaat het hier helemaal niet zulk lekker weer worden vandaag als voorspeld.
Weet ik, dat roep je al sinds dat familieweekendquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:52 schreef kree het volgende:
als je bord spel wil doen trouwens in t echt met familie ofzo, ik raad dat micro macro aan.
Ik ga maar naar buiten vandaag.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb in alleen steam al 393 games, en nergens echt zin in.
Lekker.quote:
Misschien helpt het een spelletje te spelen dat je vroeger leuk vond? Ik was laatst met een vriend Starcraft en Red Alert en zo gaan spelen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Lekker.
Ik wilde m'n ochtend spenderen met gamen, maar lukt niet. Straks werken
leukquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien helpt het een spelletje te spelen dat je vroeger leuk vond? Ik was laatst met een vriend Starcraft en Red Alert en zo gaan spelen.
Vind manflu altijd zo denigrerend overkomen, alsof je pas ziek bent als je amper meer op je benen kan staan. Het is die instelling waarom we in Nederland altijd eigenwijs toch gaan werken, waardoor het halve bedrijf wordt aangestokenquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Na zo'n manflu kun je alles en iedereen aan!
Ik denk dat je dit even met @UitStraling moet uitvechten. Die zou nog met etterende builenpest naar z'n werk gaan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind manflu altijd zo denigrerend overkomen, alsof je pas ziek bent als je amper meer op je benen kan staan. Het is die instelling waarom we in Nederland altijd eigenwijs toch gaan werken, waardoor het halve bedrijf wordt aangestoken
klopt ik vond het ook echt leuk. en ben heeeeeele kritisch op al die kut spelletjes want hou er niet van en doe mee voor de gezelligheid. Maargoed deze vond ik zelfs leuk... TIP.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ik, dat roep je al sinds dat familieweekend
Ontzettend!quote:Op zaterdag 20 september 2025 08:25 schreef Haags het volgende:
En toen was er weer stroom
Jullie ook last van gehad? @:liesje1979 @:airwin
Ik maak me er net zo goed schuldig aan hoor. Heb geen dag thuis gezeten deze week en ben zelfs naar het zwembad gegaan maandag. Al ben ik daar wel vrij snel uitgevallen toen ik door kreeg dat het niet tussen de oren zatquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit even met @:uitstraling moet uitvechten. Die zou nog met etterende builenpest naar z'n werk gaan.
Manflu is omdat mannen <vaak> zo pieperig zijn en doen alsof ze half dood gaan als ze niet lekker zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vind manflu altijd zo denigrerend overkomen, alsof je pas ziek bent als je amper meer op je benen kan staan. Het is die instelling waarom we in Nederland altijd eigenwijs toch gaan werken, waardoor het halve bedrijf wordt aangestoken
Ga je naar Elsfest?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in jouw stad
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:07 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ik vond het ook echt leuk. en ben heeeeeele kritisch op al die kut spelletjes want hou er niet van en doe mee voor de gezelligheid. Maargoed deze vond ik zelfs leuk... TIP.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ontzettend!Ik kon geen koffie zetten nadat ik was opgestaan. Drama!
Malieveld?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben vandaag in jouw stad
Is ook de koffie slow chatquote:Op zaterdag 20 september 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]Er spelen zich hier elke dag wel koffiedrama's af. Gisteren was de koffie van @:moeraskat op.
tis leuk en zal er nu over ophouden, maar als ik enthousiast over een soort van bordspel wordt dan zegt t wel watquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ontzettend!Ik kon geen koffie zetten nadat ik was opgestaan. Drama!
Daar zo7u de regering eens iets aan moeten doen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:09 schreef Recce het volgende:
[..]Er spelen zich hier elke dag wel koffiedrama's af. Gisteren was de koffie van @:moeraskat op.
Ja heel leuk hoor Kreequote:Op zaterdag 20 september 2025 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
tis leuk en zal er nu over ophouden, maar als ik enthousiast over een soort van bordspel wordt dan zegt t wel wat
Jij weet niet hoe erg het is voor een man om je zwak te voelen terwijl je je normaal zo sterk en machtig voelt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Manflu is omdat mannen <vaak> zo pieperig zijn en doen alsof ze half dood gaan als ze niet lekker zijn.
Je bent niet pas ziek als je amper op je enen kan staan, het gaat voornamelijk om het 'gezeur en geklaag' van de zieke man in kwestie.
Ja, precies, dan gaat het eens over de echte problemen in de samenleving. Wat heb je aan een huis als je niet eens een kopje koffie hebt 's ochtends.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zo7u de regering eens iets aan moeten doen.
Voor een man niet nee. Voor een vrouw wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe erg het is voor een man om je zwak te voelen terwijl je je normaal zo sterk en machtig voelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |