ik hoop nog in de balkan wel over paar weekjes.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk vandaag wel de laatste dag met korte broek dit jaar.
MKquote:
Die sport zelf maar, de luiwammesquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet ook gaan voor @:bitterbal
quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik meld mij af voor vt3. Ik ben dan nog in de sportschool.
Straks werken en nu twijfelen of ik borderlands 4 moet kopen of niet.quote:
Doe het ook meteen voor mij, ik heb mijn twee keer deze week geskipt omdat ik druk was met oorlog voeren tegen een virus.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet ook gaan voor @:bitterbal
Heb je 1 t/m 3 al gespeeld?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Straks werken en nu twijfelen of ik borderlands 4 moet kopen of niet.
O ja, jij werkt op zaterdag. Wat is Borderlands 4 een spel?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Straks werken en nu twijfelen of ik borderlands 4 moet kopen of niet.
Heb je een glorieuze overwinning geboekt?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doe het ook meteen voor mij, ik heb mijn twee keer deze week geskipt omdat ik druk was met oorlog voeren tegen een virus.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, jij werkt op zaterdag. Wat is Borderlands 4 een spel?
quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je een glorieuze overwinning geboekt?
Na zo'n manflu kun je alles en iedereen aan!quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er moet nog wel een beetje puin geklaard worden, maar het was zeker een glorieuze overwinning. Net op tijd voor m'n eerste wedstrijd van het seizoen.
O. Nou dan maar niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]Maar goed, ik las dat 4 nog heel buggy is en slecht draait.
Daar kan ik je geen advies in geven, heb niets met games, maar als jij graag wil, gewoon doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |