SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
doe dat maar even snel!quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:00 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog even de eettafel en salontafel leeghalen.
Morgenochtend komt mijn vader de nieuwe brengen en in elkaar zetten.
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dat maar even snel!
anders moet je je morgen weer haasten
trustequote:Op vrijdag 19 september 2025 22:04 schreef Nizno het volgende:
Ik ga nog even QI kijken en dan naar boven.
Laptop uit.
Gute Nacht Freunde
Jawel, met jou minder denk ik?quote:
ach het gaat wel, nog een halve dag dan kan het weer richting normaalquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel, met jou minder denk ik?
is dat je enige vriezer, of had je al een kleintje?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen wordt mijn nieuwe vriezer gebracht. Kan ik mooi zondag of na het weekend wat vriesspul inslaan.
Ik heb nu alleen zo'n standaardvriesvakje in de koelkast. Ik wilde eerst zorgen dat alle verhuisdozen e.d. leeg waren zodat alles wel een beetje een plek had. En dat is nu wel het geval. Tenminste alles staat in kasten e.d. Maar wel door elkaar, Daar moet nog orde en structuur in komen. Maar voor een vriezer is nu wel gewoon ruimte en ook de begeleiding heeft groen licht gegeven, al was dat niet echt nodig voor mij om tot die aanschaf over te gaan, maar wel fijn dat hun het er wel mee eens zijn, dat ik die 1 zou gaan kopen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:14 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat je enige vriezer, of had je al een kleintje?
hoe dan ook een verbetering..
ik wil eigenlijk een beetje compacte vrieskist idee hebben (dus geen lades enzo, maar gewoon vanaf bovenkant volladen
kater en kitten zonder eten naar bed morgenquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
Koop ik speciaal frisdrank voor Kater en Kitten, en voor mezelf vier blikjes van iets. Drie keer raden wat ze alweer zitten op te zuipen terwijl de boodschappen nog amper 3u in huis zijn.
En o weeeeee wanneer ik iets van hun favoriete drinken pak.
das fijnquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nu alleen zo'n standaardvriesvakje in de koelkast. Ik wilde eerst zorgen dat alle verhuisdozen e.d. leeg waren zodat alles wel een beetje een plek had. En dat is nu wel het geval. Tenminste alles staat in kasten e.d. Maar wel door elkaar, Daar moet nog orde en structuur in komen. Maar voor een vriezer is nu wel gewoon ruimte en ook de begeleiding heeft groen licht gegeven, al was dat niet echt nodig voor mij om tot die aanschaf over te gaan, maar wel fijn dat hun het er wel mee eens zijn, dat ik die 1 zou gaan kopen.
je hebt een doodswens?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinder is in slaap gevallen
dat PIK ik dus niet.
ff wakker maken
gek he, maar ze wordt altijd super mad als ik haar wakker maak.quote:
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft wel een dodenlijst
Is de uitvaart geweest?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het gaat wel, nog een halve dag dan kan het weer richting normaal
nee, die is dus morgenochtend 9:30, vandaar dat ik zei nog een half dagje :-)quote:
owje ik zie dat je tegelijkertijd in NWS en POL aan het posten bentquote:
yep, zij die gaan sterven enz.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owje ik zie dat je tegelijkertijd in NWS en POL aan het posten bent
quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat houdt die lijst dan in??
Sterkte Koen en gecondoleerd.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, die is dus morgenochtend 9:30, vandaar dat ik zei nog een half dagje :-)
slaapse kerelmquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat ik maar ga slapen. Is het beste voor heel de wereld.
Thanksquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Sterkte Koen en gecondoleerd.
Dementie is vreselijk, heb het met mijn paps meegemaakt
morgen komt de traagheid weer terugquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:07 schreef Flory- het volgende:
Vandaag over van de 13 Pro Max naar de 16 Pro Max, eindelijk alles weer overgezet en ingesteld![]()
Wat gaat het de eerste dag altijd heerlijk snel
Meestal lijkt dat wel zo jaquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen komt de traagheid weer terug
m'n S21 loopt ook richting einde, eens kijken war het nu wordtquote:
in tuinen zitten vlindersquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was net ff in de tuin, was best lekker nog
Echt vernieuwend zijn de nieuwe phones niet meerquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
m'n S21 loopt ook richting einde, eens kijken war het nu wordt
Hier ook nog 21 graden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was net ff in de tuin, was best lekker nog
Pak ze!quote:Op vrijdag 19 september 2025 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
in tuinen zitten vlinders
meteen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |