Is Tate niet tegenwoordig een moslim?quote:Op donderdag 18 september 2025 23:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het heeft meer te maken met de aantrekkingskracht van FvD, Tate en Trump op de bible belt incels.
Maar hoeveel stemmers zien echt dat soort dingen? Veel mensen zien enkel de one-liners en viral momenten. Woede over asielzoekers overheerst ook bij velen over elk ander punt.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maak je toch geen zorgen Whiskers, ik kom vaak bot over maar dat bedoel ik niet zo en dit is niet bedoeld je de les te lezen, maar het kabinet is nog hooguit een maand gebonden aan deze Tweede Kamer en dus feitelijk de moties. Ik kan me niet voorstellen dat die spreidingswet nu ineens ingetrokken wordt. De tendens van wat die rechtse partijen willen is hoogst kwalijk, daarin snap ik je shock, maar het geeft de kiezer wel de tijd en de mogelijkheid dit te zien. En vergeet niet dat er een deel flink teleurgesteld is in zowel de PVV als VVD.
VVD sluit extreem links toch ook (nog) niet uit als coalitiepartner?quote:Op donderdag 18 september 2025 23:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat vond je nog niet toen ze wéér met PVV in zee gingen?
Het zou me niks verbazen als Yesilgöz weer keihard voor de PVV gaat onder het mom dat de kiezer gesproken heeft.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat vond je nog niet toen ze wéér met PVV in zee gingen?
Mijn excuus, ik maakte een fout. VVD is er blijkbaar toch niet in meegegaan.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een jaar geleden hier nog mogen lezen dat vdBurg dat echt niet zou accepteren. Toen al om gelachen.
Waar komt toch dat beeld vandaan dat er VVD'ers zijn die heus wel niet mesjogge zijn, en waarom denken of dachten mensen dat die doorgesnoven Amsterdammer daar een voorbeeld van zou zijn?
Ik maak me zeer zeker wél zorgen nu. En wat mij betreft volkomen terecht ook.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maak je toch geen zorgen Whiskers, ik kom vaak bot over maar dat bedoel ik niet zo en dit is niet bedoeld je de les te lezen, maar het kabinet is nog hooguit een maand gebonden aan deze Tweede Kamer en dus feitelijk de moties. Ik kan me niet voorstellen dat die spreidingswet nu ineens ingetrokken wordt. De tendens van wat die rechtse partijen willen is hoogst kwalijk, daarin snap ik je shock, maar het geeft de kiezer wel de tijd en de mogelijkheid dit te zien. En vergeet niet dat er een deel flink teleurgesteld is in zowel de PVV als VVD.
Vergeet ook niet dat er elke dag 10 duiders van de Telegraaf aanschuiven bij 6 verschillende talkshows om te zeggen dat het allemaal de schuld is van Frans Timmermans.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar hoeveel stemmers zien echt dat soort dingen? Veel mensen zien enkel de one-liners en viral momenten. Woede over asielzoekers overheerst ook bij velen over elk ander punt.
Net zo moslim als sommige "moslims" in Nederland. Stoer doen over wijven neuken, super materialistisch over dure kleren en auto's. Maar bij andere zaken gaan ze de purist uithangen.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Is Tate niet tegenwoordig een moslim?
Er gaan debatten op televisie plaatsvinden, met fractievoorzitters die dit hebben gezien en gaan uitmelken om nog maar niet te spreken over de presentatoren die die debatten leiden en de politiek gaan duiden. De campagne moet nog beginnen, maar je hebt wel gelijk dat een deel van de kiezers op de stoere praatjes afgaat ja.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar hoeveel stemmers zien echt dat soort dingen? Veel mensen zien enkel de one-liners en viral momenten. Woede over asielzoekers overheerst ook bij velen over elk ander punt.
Nou ja zeg, wonderbaarlijk. Dan heb ik voorlopig niks gezegd.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mijn excuus, ik maakte een fout. VVD is er blijkbaar toch niet in meegegaan.
Nee hoor, dat is niet om Timmermans, hij is door heel veel mensen het voorbeeld geworden van op links fluweel zittend politieke oude roestige politiek.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vergeet niet dat er elke dag 10 duiders van de Telegraaf aanschuiven bij 6 verschillende talkshows om te zeggen dat het allemaal de schuld is van Frans Timmermans.
Ja, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
minderheden... zoals die bible belt gristenen?
Is Geert Wilders dat dan niet net zo goed op rechts?quote:Op donderdag 18 september 2025 23:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet om Timmermans, hij is door heel veel mensen het voorbeeld geworden van op links fluweel zittend politieke oude roestige politiek.
Dilan zal er slecht van slapen.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan er niet hard genoeg op hameren hoe verschrikkelijk ongewenst dit is en hoe zeer de VVD heeft afgedaan als "redelijke' partij
Ze willen al niet met midden-links PvdA/GL. Uiteraard sluiten ze extreem links uit.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
VVD sluit extreem links toch ook (nog) niet uit als coalitiepartner?
Ja, zie mijn punt over talkshows.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet om Timmermans, hij is door heel veel mensen het voorbeeld geworden van op links fluweel zittend politieke oude roestige politiek.
Ja maar, Wilders spreekt de onderbuik aan, altijd de schuld schuiven op vreemdelingen.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Is Geert Wilders dat dan niet net zo goed op rechts?
Nee, dat is JOUW meningquote:Op donderdag 18 september 2025 23:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat mensen nog enigszins verdiepen waar ze op stemmen. Doet mij denken aan die verhalen van ouderen in de VS die op Trump gestemd hebben en nu zorgpakketten kwijt raken die hun ineens honderden al dan niet duizenden dollar kosten per maand. Waarom zou je daarvoor stemmen?quote:Op donderdag 18 september 2025 23:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er gaan debatten op televisie plaatsvinden, met fractievoorzitters die dit hebben gezien en gaan uitmelken om nog maar niet te spreken over de presentatoren die die debatten leiden en de politiek gaan duiden. De campagne moet nog beginnen, maar je hebt wel gelijk dat een deel van de kiezers op de stoere praatjes afgaat ja.
Oke dat kan, snap ik zelfs wel, want ik vind de tendens ook wel zorgwekkend, maar ik had me pas zorgen gemaakt als dit een nieuw gekozen Tweede Kamer was aan het begin van hun parlementaire periode. Dit is een stuiptrekking van een hele enge Tweede Kamer die bijna uitgespeeld is.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik maak me zeer zeker wél zorgen nu. En wat mij betreft volkomen terecht ook.
Ik verwijs maar weer naar je UI.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Schoof met zijn betoog tegen polarisatie.
Zijn kabinet, laten we de oppositie criminaliseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |