Dan gooi ik er ook weer in: idem met Piri en PvdA/GL.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan er niet hard genoeg op hameren hoe verschrikkelijk ongewenst dit is en hoe zeer de VVD heeft afgedaan als "redelijke' partij
Dat was toch al.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:37 schreef -XOR- het volgende:
Overigens wordt ook de spreidingswet ingetrokken.
Nee, nog niet.quote:
QEDquote:Op donderdag 18 september 2025 23:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan gooi ik er ook weer in: idem met Piri en PvdA/GL.
Onder Mark Rutte was het een soort D66 voor ondernemers en rijken, nu is het een soort van PVV met Dilan die er wat one liners en onderbuiken in gooit.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan er niet hard genoeg op hameren hoe verschrikkelijk ongewenst dit is en hoe zeer de VVD heeft afgedaan als "redelijke' partij
Dat is ontzéttend dom. Maar komt niet in de buurt van hoe erg deze aangenomen motie ons land uit de democratie en rechtsstaat forceert.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:37 schreef -XOR- het volgende:
Overigens wordt ook de spreidingswet ingetrokken.
En het EVRM aanpassen.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:37 schreef -XOR- het volgende:
Overigens wordt ook de spreidingswet ingetrokken. Bedankt Eric van der Burg
Nou nee want binnen het land, dat is immers de democratie en niet een willekeurige groep, wil de meerderheid dat niet.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een groepsverkrachting is ook democratisch.
Het is ook een populaire denkfout om een democratisch besluit als beter te beoordelen dan hetzelfde besluit zonder democratische grondslag. Het gaat om het besluit. Een groene keukenmachine is niet beter dan een gele keukenmachine.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een groepsverkrachting is ook democratisch.
Heel belangrijk om dat NIET te doen inderdaad. Hoe the fuck kom je zelfs maar op dat idee?!quote:Op donderdag 18 september 2025 23:40 schreef capricia het volgende:
[..]
En het EVRM aanpassen.
Ook wel een belangrijke.
Veel retorische vragen vandaag...quote:Op donderdag 18 september 2025 23:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat de volgende gaat zijn. XR?
Is ze goed in. Ze stelt alleen maar vragenquote:
Het is nu een aangenomen motie.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel belangrijk om dat NIET te doen inderdaad. Hoe the fuck kom je zelfs maar op dat idee?!
Waarom denk je dat ik er zo fel op reageer?!quote:Op donderdag 18 september 2025 23:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is nu een aangenomen motie.
Svp niet meer mijn posting wissen als op de persoon aanvallend.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat kan NL niet alleenquote:Op donderdag 18 september 2025 23:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Herziening EVRM-verdrag.
Auw.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is ze goed in. Ze stelt alleen maar vragen
Goed, dat was iets té hard, excuus
Dat vond je nog niet toen ze wéér met PVV in zee gingen?quote:Op donderdag 18 september 2025 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maak je toch geen zorgen Whiskers, ik kom vaak bot over maar dat bedoel ik niet zo en dit is niet bedoeld je de les te lezen, maar het kabinet is nog hooguit een maand gebonden aan deze Tweede Kamer en dus feitelijk de moties. Ik kan me niet voorstellen dat die spreidingswet nu ineens ingetrokken wordt. De tendens van wat die rechtse partijen willen is hoogst kwalijk, daarin snap ik je shock, maar het geeft de kiezer wel de tijd en de mogelijkheid dit te zien. En vergeet niet dat er een deel flink teleurgesteld is in zowel de PVV als VVD.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is ontzéttend dom. Maar komt niet in de buurt van hoe erg deze aangenomen motie ons land uit de democratie en rechtsstaat forceert.
Dit is gewoon écht shocking wat mij betreft
Nee. Sorry. Ik schreef dat toe aan Yesilgöz.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat vond je nog niet toen ze wéér met PVV in zee gingen?
Een jaar geleden hier nog mogen lezen dat vdBurg dat echt niet zou accepteren. Toen al om gelachen.quote:Op donderdag 18 september 2025 23:37 schreef -XOR- het volgende:
Overigens wordt ook de spreidingswet ingetrokken. Bedankt Eric van der Burg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |