Het is westers maar anders en je hebt er mooie natuur.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:10 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nee, dan liever een kogel door je hoofd van de andere kant inderdaad
[..]
Waarom iemand überhaupt nog naar de shithole wil gaan die Amerika is geworden is mij al een raadsel. Serieus, waarom? Er is ook werkelijk waar 0,0 historie of cultuur daar.. waarom niet naar een mooi land met een rijke historie?
Mocht je wel gaan, Florida vond ik vele malen toffer dan Caliquote:Op donderdag 18 september 2025 17:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Daar vrees ik ook voor. Wilde eigenlijk naar Californië en Hawaï maar deze sfeer staat mij helemaal niet aan.
De grap is dat Maga prat gaat op de vrijheid van meningsuiting, met als toppunt Vance die de EU een veeg uit de pan gaf.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:08 schreef InzolVC het volgende:
Linkse idiootjes nu.
[ afbeelding ]
Het is een etter met heel veel macht.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Trump doet in de UK nog even een duit in het zakje:
Kimmel is not a talented person, he has very bad ratings more than anything else and they should have fired him a long time ago,” said Trump alongside UK Prime Minister Keir Starmer during a press conference. “You can call that free speech or not, he was fired for lack of talent.” Trump made similar remarks yesterday on his Truth Social platform.
https://deadline.com/2025(...)e-speech-1236547961/
Hoe kun je zo'n man nu serieus nemen die bewust een grote etter uithangt? Het is mij een compleet raadsel.
Maga doet nu een keer aan cancel-cukture. Iets waar links zelf gek op is. Heb je hier ineens iets op tegen?quote:Op donderdag 18 september 2025 18:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
De grap is dat Maga prat gaat op de vrijheid van meningsuiting, met als toppunt Vance die de EU een veeg uit de pan gaf.
En nu zien we hoe Maga mensen met een onwelgevallige mening probeert de mond te snoeren, of erger.
De overheid onder Biden heeft niet gedreigd tv-stations uit de ether te halen, als iemand wat zei wat hen onwelgevallig was.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:16 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Maga doet nu een keer aan cancel-cukture. Iets waar links zelf gek op is. Heb je hier ineens iets op tegen?
Maar Maga deed dat niet. De FCC is geen Maga en het was vooral dat lokale stations hun handen er vanaf trokken.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:16 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Maga doet nu een keer aan cancel-cukture. Iets waar links zelf gek op is. Heb je hier ineens iets op tegen?
Wel sociale media gecensureerd, stiekem.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De overheid onder Biden heeft niet gedreigd tv-stations uit de ether te halen, als iemand wat zei wat hen onwelgevallig was.
Toon eens aan dat ik ooit voorstander ben geweest.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:16 schreef InzolVC het volgende:
[..]
Waarom heeft een Amerikaan ondertiteling nodig?quote:Op donderdag 18 september 2025 18:46 schreef epicbeardman het volgende:
Kijkt er überhaupt iemand naar die late night shows zoals Kimmel dan? misschien paar boomers die kijken met ondertiteling aan.
Dat is wel lachen, opeens kent vrijheid van meningsuiting beperkingen...quote:Op donderdag 18 september 2025 18:33 schreef ToT het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is niet onbeperkt, en je moet ook niet raar staan te kijken als je baas niet blij is met wat je op social media flikkert; zijn bedrijf kan daar flink onder lijden.
Blauw okselhaar begrijpt dit soort dingen vrij moeilijk.
Ik denk dat het van de functie afhangt. Ik kan me voorstellen dat als je een representatieve functie hebt een werkgever daar best kritisch naar kan kijken.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:54 schreef sp3c het volgende:
ik vind niet dat je werkgever een mening zou moeten hebben over wat je thuis op social media plaatst
Hij hoefde dit niet te doen, want alle zenders eten uit de hand van links-progressief Amerika. Daarentegen riepen zijn Democratische collega's allemaal op om conservatieven lastig te vallen. Ze waren onvermoeibaar in het suggereren dat mensen op rechts nazi's, racisten, enzovoorts zouden zijn in elke comment of toespraak. Dat is regelrechte opruiing en getuigt van een diepe haat en wens om idioten op links zo gek te krijgen om conservatieven wat aan te doen. Precies wat jij ook onvermoeibaar doet in elke comment hier op fok.nlquote:Op donderdag 18 september 2025 18:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met andere woorden, je weet geen enkel voorbeeld te noemen waarbij Biden opriep om shows te cancelen.
nee boeit me geen kut, je moet gewoon je eigen mening kunnen geven in je eigen omgevingquote:Op donderdag 18 september 2025 18:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik denk dat het van de functie afhangt. Ik kan me voorstellen dat als je een representatieve functie hebt een werkgever daar best kritisch naar kan kijken.
Ik vind dat gewoon het hebben van consequenties van je eigen spreuk. Waarbij ik wel vindt dat de werkgever alsnog moet aantonen dat het je functioneren in de weg zou staan. Het kan niet zo zijn dat je wat doms zegt en je dan op staande voet maar ontslagen wordt.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee boeit me geen kut, je moet gewoon je eigen mening kunnen geven in je eigen omgeving
als je als woordvoerder in je functie dingen zegt die het bedrijf pijn doen prima, weg met die vogel maar je eigen social media is je eigen social media, daar zou je baas geen mening over mogen hebben
Behalve bij FOX, waar een nieuwslezer gewoon kan stellen dat daklozen maar onvrijwillig een spuitje moeten krijgen.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon het hebben van consequenties van je eigen spreuk. Waarbij ik wel vindt dat de werkgever alsnog moet aantonen dat het je functioneren in de weg zou staan. Het kan niet zo zijn dat je wat doms zegt en je dan op staande voet maar ontslagen wordt.
Stel je zegt dat je eigenlijk niet ziek bent terwijl je ziek bent gemeld, of je bent een verkoper en een tweet van je komt in het nieuws waarin je stelt dat de negers weer aan de bomen geknoopt moesten worden, dan zijn dat situaties waar ik me best kan voorstellen dat een werkgever daar een punt van maakt.
Zo werkt het dus niet meer.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..] je eigen social media is je eigen social media, daar zou je baas geen mening over mogen hebben
Ja, dan heb je een werkgever die het niet boeit. En klaarblijkelijk ook een hypocriet kijkerspubliek.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Behalve bij FOX, waar een nieuwslezer gewoon kan stellen dat daklozen maar onvrijwillig een spuitje moeten krijgen.
als je niet ziek bent als je jezelf ziek hebt gemeld pleeg je fraudequote:Op donderdag 18 september 2025 19:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon het hebben van consequenties van je eigen spreuk. Waarbij ik wel vindt dat de werkgever alsnog moet aantonen dat het je functioneren in de weg zou staan. Het kan niet zo zijn dat je wat doms zegt en je dan op staande voet maar ontslagen wordt.
Stel je zegt dat je eigenlijk niet ziek bent terwijl je ziek bent gemeld, of je bent een verkoper en een tweet van je komt in het nieuws waarin je stelt dat de negers weer aan de bomen geknoopt moesten worden, dan zijn dat situaties waar ik me best kan voorstellen dat een werkgever daar een punt van maakt.
I knowquote:Op donderdag 18 september 2025 19:15 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet meer.
Als Donnie of zijn MAGA vrinden je cancellen omdat je niet optreedt tegen een "linkse" werknemer is je company zo naar de klote.
Kijk hoe Mercedes, BMW en veruit de meeste Duitse bedrijven zich gedroegen toen de boze oom uit Oostenrijk de baas was.
Heel die Kirk en zijn dood interesseren me geen hol. Hoe schaad dit het bedrijf waar ik voor werk?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:15 schreef ToT het volgende:
Lastige situatie....
Cancelcultuur is kut, maar als baas hoef je ook niet alles te pikken als iets je bedrijf kan schaden.
Eens.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
I know
maar ik vind dat het wel zo zou moeten werken
Dit is wel ff wat anders dan bijvoorbeeld in een Mc Donalds uniform staan juichen en dansen en roepen dat je zo blij bent dat hij dood is.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heel die Kirk en zijn dood interesseren me geen hol. Hoe schaad dit het bedrijf waar ik voor werk?
Feit dat er zo veel PVV/FVD stemmers zijn en dit niet daadwerkelijk in collegiale sferen of zelfs in vriendenkringen durven uit te spreken, zegt genoeg over wat voor cancelculture er dagelijks nog speelt.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee boeit me geen kut, je moet gewoon je eigen mening kunnen geven in je eigen omgeving
als je als woordvoerder in je functie dingen zegt die het bedrijf pijn doen prima, weg met die vogel maar je eigen social media is je eigen social media, daar zou je baas geen mening over mogen hebben
Totaal niet. Je onvermogen werkwoorden te vervoegen is veel schadelijker voor het imago van het bedrijf bij externe contacten.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heel die Kirk en zijn dood interesseren me geen hol. Hoe schaad dit het bedrijf waar ik voor werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |