SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Damn, te laat.quote:
Wheelies makenquote:Op donderdag 18 september 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
Nu moet ik de aandacht van de politie zien te trekken zodat ik mijn nieuwe rijbewijs kan showen
Dat ze hem gelijk weer intrekken.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:22 schreef bitterbal het volgende:
Nu moet ik de aandacht van de politie zien te trekken zodat ik mijn nieuwe rijbewijs kan showen
Kan je niet met de app werken?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh fijn. Rabo reader geeft aan dat de batterijen ervan leeg zijn.
Fijn dat ie gisteren niet heeft aangegeven dat de batterijen bijna leeg waren.
Nee, is zakelijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je niet met de app werken?
Ik moest dat ding gisteren weer een keer gebruiken maar het voelde echt old skool. Had dat ding echt jaren niet gebruikt.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh fijn. Rabo reader geeft aan dat de batterijen ervan leeg zijn.
Fijn dat ie gisteren niet heeft aangegeven dat de batterijen bijna leeg waren.
Bummer.quote:
Neequote:
Slurper is het!quote:Op donderdag 18 september 2025 10:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er moeten ook echt 3 AAA batterijen in.
Altijd leuk. Geheid dat je ze niet gevonden krijgtquote:Op donderdag 18 september 2025 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eens hier in de voorraadkast kijken op kantoor of we nog batterijen hebben liggen ergens.
Nope. Wel heel veel paperclips en nietjes.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd leuk. Geheid dat je ze niet gevonden krijgt
Zo oud al?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Binnenkort jarig en krijg net een mail voor seniorenvoordeelpas![]()
Oh zo gek is het bij mij nog niet gelukkig.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geluk bij een ongelukquote:Op donderdag 18 september 2025 11:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ha, in mijn laptoptas zat nog een oude Rabo reader (van mijn vorige werk) (Er zat nog een post-it in met inloggegevens van een programma wat we daar gebruikte, ik werk daar al bijna 9 jaar niet meer). Die batterijen blijken nog vol te zijn.
*schrapt*quote:
Ik meende laatst al wat grijze haren bij je te zien. Arme jij.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie wat bewaard.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk
Heeft watquote:
Jij begon wel met zin?quote:
Chocola bij Kruidvat maar ik weet niet precies hoe.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Jij lijkt me wel iemand die weet wat ik allemaal gratis kan scoren op mijn verjaardag.
Ik heb dit jaar geen tompouce van de hema gekregen, dat andere weet ik nietquote:Op donderdag 18 september 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocola bij Kruidvat maar ik weet niet precies hoe.
En tompouce bij de Hema.
En ook taart bij de IKEA dacht ik.
En iets bij de Mac.
Stroopwafels bij de Jumbo.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En tompouce bij de Hema.
En iets bij de Mac.
Moet je een klantenpas hebben.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En tompouce bij de Hema.
En iets bij de Mac.
Ik kan die huismerk caramel Cornettos halen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stroopwafels bij de Jumbo.
O lekker, das ijs altijd smullenquote:Op donderdag 18 september 2025 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan die huismerk caramel Cornettos halen.
quote:Op donderdag 18 september 2025 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan die huismerk caramel Cornettos halen.
Ja ook best vaak gekocht sinds mijn vorige verjaardag dus ik vermoed dat ik ze daarom krijg.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, das ijs altijd smullen
Heb ik, maar heb nooit een melding of mail of wat dan ook gehad.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet je een klantenpas hebben.
Ik kreeg stroopwafels, m'n zus kreeg vier tompoucenquote:Op donderdag 18 september 2025 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stroopwafels bij de Jumbo.
quote:Op donderdag 18 september 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg stroopwafels, m'n zus kreeg vier tompoucen
Ik wist niet eens joh dat je allemaal gratis dingen op je verjaardag kon krijgen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ook best vaak gekocht sinds mijn vorige verjaardag dus ik vermoed dat ik ze daarom krijg.
Ademen hoop ik.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, wat heb ik het afgelopen half uur gedaan, behalve FOK!ken?
Oh stik, nu weet ik wat ik vergat.quote:
Wat is je hulpvraag precies ?quote:Op donderdag 18 september 2025 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik kwam even in NWS.
Heb nu therapie nodig. Kan iemand hier daarbij helpen?
Shocktherapie zodat je daar niet meer komt een optie?quote:Op donderdag 18 september 2025 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik kwam even in NWS.
quote:Op donderdag 18 september 2025 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Shocktherapie zodat je daar niet meer komt een optie?
Vonden ze je een links-extremist?quote:Op donderdag 18 september 2025 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik kwam even in NWS.
Klinkt pijnlijk.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Shocktherapie zodat je daar niet meer komt een optie?
Dat is niet hardop gezegd, maar ik communiceerde met iemand die zelfs voor Amerikaanse begrippen heel ver heen is.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vonden ze je een links-extremist?
Linkje ?quote:Op donderdag 18 september 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet hardop gezegd, maar ik communiceerde met iemand die zelfs voor Amerikaanse begrippen heel ver heen is.
Op je gitaar gepingeld?quote:Op donderdag 18 september 2025 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, wat heb ik het afgelopen half uur gedaan, behalve FOK!ken?
Jij wil dat wespennest in?quote:
Heer Haags.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 12:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet hardop gezegd, maar ik communiceerde met iemand die zelfs voor Amerikaanse begrippen heel ver heen is.
Ik verveel me.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil dat wespennest in?
En ik weet precies wie hij bedoelt.
HEMA wist ik maar ik vind tompouce niet lekker en de Jumbo wist ik ook maar dit jaar is het eindelijk wat meer persoonlijker gericht op wat je zelf ook vaak koopt.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wist niet eens joh dat je allemaal gratis dingen op je verjaardag kon krijgen.
ALleen van de Hema een tompouce, maar dit jaar ook niet
Soms voel ik me echt als die me ja. Met als aantekening dat de andere kant net zo goed wordt uitgerekt, waardoor ik al helemaal eenzaam ben.quote:
Ik kan je niet tegenhoudenquote:
Die kanttekening wordt dan vaak niet gemaakt. Allemaal schuld van de Rabobank links.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms voel ik me echt als die me ja. Met als aantekening dat de andere kant net zo goed wordt uitgerekt, waardoor ik al helemaal eenzaam ben.
Vroeger hadden ze slagroomtompouce bij de hema Geen roze bedekking maar een chocoladquote:Op donderdag 18 september 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
HEMA wist ik maar ik vind tompouce niet lekker en de Jumbo wist ik ook maar dit jaar is het eindelijk wat meer persoonlijker gericht op wat je zelf ook vaak koopt.
Tis toch triest dat iedereen polarisatie als een probleem ziet, maar dat bijna niemand door heeft dat het beide kanten zijn die zijn uitgerekt.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kanttekening wordt dan vaak niet gemaakt. Allemaal schuld van de Rabobank links.
Dit vooral. De kloof is allang niet meer te overbruggen.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis toch triest dat iedereen polarisatie als een probleem ziet, maar dat bijna niemand door heeft dat het beide kanten zijn die zijn uitgerekt.
Er zijn mensen + partijen + landen die er wel bij varen als mensen zo ver mogelijk van elkaar af staan en zo hard mogelijk tegen elkaar opgezet worden. Daar zitten ook voldoende invloeden van buitenaf bij.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tis toch triest dat iedereen polarisatie als een probleem ziet, maar dat bijna niemand door heeft dat het beide kanten zijn die zijn uitgerekt.
Ik vind die koekachtige zooi niet lekker. Soesjes vind ik ook vies.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vroeger hadden ze slagroomtompouce bij de hema Geen roze bedekking maar een chocolad
mmm die waren lekker, veel lekkerder dan die roze zoete dingen
Alle problemen komen van rechts.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
Ah Ik dacht kijk maar weer even hoopvol naar rechts maar helaas.
Ik word de afgelopen weken geconfronteerd met de reclame voor de musical 40-45 en moet daarbij elke keer aan jou denken.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 12:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word de afgelopen weken geconfronteerd met de reclame voor de musical 40-45 en moet daarbij elke keer aan jou denken.![]()
Heb je al een e-mailadres bij hen geprobeerd aan te vragen?
https://40-45.nl/
O bladerdeeg vind ik wel lekker, trouwens soesje ook, ik maakte ze altijd zelfquote:Op donderdag 18 september 2025 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind die koekachtige zooi niet lekker. Soesjes vind ik ook vies.
Nou toch nog maar weer een keer gekeken en het regent nu nog harder.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alle problemen komen van rechts.
Behalve in Spanjequote:Op donderdag 18 september 2025 12:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alle problemen komen van rechts.
Als ik op buienradar kijk, zie ik helemaal geen regen.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou toch nog maar weer een keer gekeken en het regent nu nog harder.
Makrquote:
Iets wat ze aan de andere kant van het eiland hebben.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:20 schreef bitterbal het volgende:
WAT MOET IK NOU WEER ETEN GODVERDOMME
Ben je hangry?quote:Op donderdag 18 september 2025 13:20 schreef bitterbal het volgende:
WAT MOET IK NOU WEER ETEN GODVERDOMME
Hmm tis niet zulk lekker weer. denk dat er regen komt . Gisteren had ik lasagne met knoflook brood . Was niet genoeg dus toen hebben we nog fried shrimps besteld en meer knoflook broodquote:Op donderdag 18 september 2025 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets wat ze aan de andere kant van het eiland hebben.
Kirby.gifquote:Op donderdag 18 september 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm tis niet zulk lekker weer. denk dat er regen komt . Gisteren had ik lasagne met knoflook brood . Was niet genoeg dus toen hebben we nog fried shrimps besteld en meer knoflook brood
SCHREEUW DAN NIET ZO.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb ook geen honger eigenlijk :p
oke okequote:Op donderdag 18 september 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SCHREEUW DAN NIET ZO.
quote:
LIJKT ME EEN GOED IDEE, DOEI!quote:Op donderdag 18 september 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
ja oke ik ga dan maar denk ik he
Het was weer gezellig. Heb je gesport vandaag?quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SCHREEUW DAN NIET ZO.
Is weggewaaid.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is zodat Ger het gesprek ook kan volgen, volgens mij had haar hoorapparaat kuren.
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 18 september 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin is onze avonturier nog gezien?
Kaas,quote:Op donderdag 18 september 2025 14:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond broodje Hamburger maken, met wat erbij , ga ik nog bepalen. Ik denk sws met huisgemaakte "pesto"
Ik heb kipfilet uit de oven straks, met eigen gemaakte marinadequote:Op donderdag 18 september 2025 14:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond broodje Hamburger maken, met wat erbij , ga ik nog bepalen. Ik denk sws met huisgemaakte "pesto"
Ja kaas sws. Ik denk ook courgette, want in de bonusquote:Op donderdag 18 september 2025 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kaas,
tomaat,
gebakken eitje.
En wat ook lekker is: Augurk.
Het is al half 3 zowat!quote:Op donderdag 18 september 2025 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom gaat die tijd zo traag?
*Teleporteert naar Kwiwilandquote:Op donderdag 18 september 2025 14:22 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik straks gegrilde zalm en gegrilde groenten op de bbq ga maken
Vind dat echt het lekkerste eten eigenlijk, gewoon heel simpel verse vis en groenten.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Teleporteert naar Kwiwiland
Een hamburger zonder augurk is nepquote:Op donderdag 18 september 2025 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kaas,
tomaat,
gebakken eitje.
En wat ook lekker is: Augurk.
Ja,daarom. Het is pas half 3.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is al half 3 zowat!
Hmmquote:Op donderdag 18 september 2025 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat echt het lekkerste eten eigenlijk, gewoon heel simpel verse vis en groenten.
Wat is jouw lievelingseten eigenlijk?
En dat ging goed? Brood niet uitgedroogd?quote:Op donderdag 18 september 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
Ik had een tosti als lunchzo uit de vriezer in dat ding
Eensquote:Op donderdag 18 september 2025 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Wisselt weleens. Maar vis; zalm, makreel, tonijn, tong etc vind ik echt heeeerlijk.
En idd het liefst simpel. Een curry of stoofpot is ook heerlijk, maar liefst heb ik gewoon xe ingrediënten los en niet verdrinkend in saus. Een beetje complimenterende kruiden is prima, maar verder wil ik gewoon de vis en groente echt kunnen proeven.
"Gezond blijven, doeidoei"quote:Op donderdag 18 september 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke ambitie heb je voor de komende vijf jaar, waarom?
Welke ambitie heb je na vijf jaar, waarom?
Zonder smaakt wel veel beter.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Een hamburger zonder augurk is nep
Ik bel de AIVD wel even.quote:
In de spiegel. Hi ha ho.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen een POP gesprek, met natuurlijk uitmuntende vragen om te bespreken. Zoals waar ik mij zie over 5 jaar.
In een huisje in het bos met mijn hond. Duh.
Ik heb geen ambitie.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke ambitie heb je voor de komende vijf jaar, waarom?
Welke ambitie heb je na vijf jaar, waarom?
Ik ook niet. Behalve genoeg geld te hebben om lekker rond te komen en respectievelijk leuk werk. That's it.quote:
Oh ja, op een gezonder gewicht komen.quote:
Nee ging echt primaquote:Op donderdag 18 september 2025 14:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En dat ging goed? Brood niet uitgedroogd?
"Willen we meer of minder hapjes?"quote:Op donderdag 18 september 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, op een gezonder gewicht komen.
Meer hapjes, dus minder gewicht.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Willen we meer of minder hapjes?"
nee vandaag was ik tot 1430 bij het thaise cbr en om 1600 de ferry terug genomen. Ik ga morgen weerquote:Op donderdag 18 september 2025 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was weer gezellig. Heb je gesport vandaag?
quote:Op donderdag 18 september 2025 14:22 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik straks gegrilde zalm en gegrilde groenten op de bbq ga maken
quote:Op donderdag 18 september 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit op
[ afbeelding ]
Had een keer met garnalen geprobeerd ipv kiep maar vind kiep toch lekkerder bij dit gerecht
En ook door hapjes denk ikquote:Op donderdag 18 september 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Liefde gaat door de stapjes.
Getekend Meneer Âmbar
Die vindt hij iets minder belangrijkquote:
Kiep is sowieso lekkerder.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit op
[ afbeelding ]
Had een keer met garnalen geprobeerd ipv kiep maar vind kiep toch lekkerder bij dit gerecht
Oléquote:Op donderdag 18 september 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mail met iemand nu die Oleh heet. Leuke feestnaam
quote:Op donderdag 18 september 2025 15:32 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand al geupdate naar de nieuwe ios ?
Olá Oleh,quote:
Beetje ouderwets wel.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
is het nog steeds verstandig om te wachten nadat alle bugs er uit zijn gehaald of is dat wat ouderwets gedacht?
Wordt het op een gegeven moment niet gewoon door je strot geduwd tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
is het nog steeds verstandig om te wachten nadat alle bugs er uit zijn gehaald of is dat wat ouderwets gedacht?
hmm dat weet ik niet. Had helemaal geen melding gekregen dat die te downloaden is zelfsquote:Op donderdag 18 september 2025 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt het op een gegeven moment niet gewoon door je strot geduwd tegenwoordig?
Oke morgen dan maar kijken. welke iphone heb jij?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje ouderwets wel.
Werkt allemaal prima.
Thailand is nog niet an de beurt.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat weet ik niet. Had helemaal geen melding gekregen dat die te downloaden is zelfs
ik kan hem downloadenquote:Op donderdag 18 september 2025 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thailand is nog niet an de beurt.
iPhone SE 2quote:Op donderdag 18 september 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke morgen dan maar kijken. welke iphone heb jij?
Met seniorenkorting?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
iPhone SE 2
en vanaf morgen iPhone 17
Ze hadden de 17 nog niet in de winkels liggen hierquote:Op donderdag 18 september 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
iPhone SE 2
ohhhh welke kleur?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
iPhone SE 2
Boh, dat ziet er goed uit. Daar wil ik mijn wrapjes wel voor laten staanquote:Op donderdag 18 september 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit op
[ afbeelding ]
Groenquote:
Niet zo langquote:Op donderdag 18 september 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
hoe lang duurde de installatie CE?
quote:Op donderdag 18 september 2025 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden de 17 nog niet in de winkels liggen hier
quote:
NEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 18 september 2025 16:18 schreef Koen66 het volgende:
Ik zit er ook aan te denken toch eens een iPhone te proberen, je moet alles een keer meemaken immers
quote:
quote:
Maar het is lastig om een hekel te hebben aan iets dat ik nooit heb gehadquote:
ga naar de groenteboer en koop een peer, heb je meer aan.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar het is lastig om een hekel te hebben aan iets dat ik nooit heb gehad
Nattekat is vooral bang dat die het niet gaat hatenquote:Op donderdag 18 september 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom zou je een 1500 euro uitgeven aan iets wat je gaat haten?
Het is NatteKat. Hij gaat soberso klagen.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nattekat is vooral bang dat die het niet gaat haten
bijvoeglijk klaagnaamwoordquote:Op donderdag 18 september 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is NatteKat. Hij gaat soberso klagen.
Goed puntquote:Op donderdag 18 september 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Lijkt er sneller af te gaan dan erbij komtquote:Op donderdag 18 september 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Vragen jullie je ook altijd af waar je geld allemaal heen vliegt?
Perenquote:Op donderdag 18 september 2025 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga naar de groenteboer en koop een peer, heb je meer aan.
Nee, weet precies waar het aan uitgegeven wordt.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat krijg je met kinderen en dierlijke varianten daarop. Het kost je klauwen met geld, maar je krijgt er zoveel voor terug.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook een hond die voor bijna 100 euro in de maand eet. En waar ik elke maand nog dingen voor moet kopen.
Oh dat zekersquote:Op donderdag 18 september 2025 16:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je met kinderen en dierlijke varianten daarop. Het kost je klauwen met geld, maar je krijgt er zoveel voor terug.
Neuh, sinds ik weet hoe het is om bijna niks te hebben weet ik precies waar mijn geld heen gaat.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja nog even de teleporteermachine aanzettenquote:Op donderdag 18 september 2025 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Hier allerlei groenten en zalm in de oven
quote:Op donderdag 18 september 2025 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier gaat de hond zo in de oven
Oh ook lekkerquote:Op donderdag 18 september 2025 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo een entrecote bakken denk ik
Chinees recept.quote:
100 per maand. Krijgt die iedere dag een biefstukje?quote:Op donderdag 18 september 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook een hond die voor bijna 100 euro in de maand eet. En waar ik elke maand nog dingen voor moet kopen.
Ik verdien significant meer en werk significant minderquote:Op donderdag 18 september 2025 16:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik kan nu veel meer dan 5 jaar geleden maar heb inmiddels ook een hele andere functie waar ik significant meer verdien. Lastig te vergelijken maar het is natuurlijk wel zo dat alles veel duurder is geworden.
Oooehh rode curry?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit op
[ afbeelding ]
Dat is Japansquote:Op donderdag 18 september 2025 17:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Paar tentakels erbij om het af te maken
Zoeken ze nog mensen op het ministerie?quote:Op donderdag 18 september 2025 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verdien significant meer en werk significant minder
Maar inflatie is wel een bitch
Er is altijd een overtreffende trapquote:Op donderdag 18 september 2025 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
100 per maand. Krijgt die iedere dag een biefstukje?
Ja, ik begreep dat we projectleiders gaan wervenquote:Op donderdag 18 september 2025 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoeken ze nog mensen op het ministerie?
Werven? Is de bezuiniging op het apparaat al volledig ingeboekt?quote:Op donderdag 18 september 2025 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik begreep dat we projectleiders gaan werven
Dit.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, weet precies waar het aan uitgegeven wordt.
Nou zeg. Het lijkt wel een cavia. Ook duur.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
100 per maand. Krijgt die iedere dag een biefstukje?
Nog beterquote:Op donderdag 18 september 2025 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verdien significant meer en werk significant minder
Maar inflatie is wel een bitch
quote:Op donderdag 18 september 2025 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Godver, weer in slaap gesodemieterd
Gelukkig viel deze nog binnen de 20 minuten.
Gaat lekker met me deze week.
quote:Op donderdag 18 september 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of je stiekem keihard om je mislukte grappen moet lachen.quote:
broodje hamburger was lekker?quote:
We mogen al maanden geen broodjes meer bestellen bij overleggen. Hoe hard wil je ons rakenquote:Op donderdag 18 september 2025 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Werven? Is de bezuiniging op het apparaat al volledig ingeboekt?
belachelijk!quote:Op donderdag 18 september 2025 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We mogen al maanden geen broodjes meer bestellen bij overleggen. Hoe hard wil je ons raken
sjow... dat is stukken beter dan een gewoon broodje hamburgerquote:
en wat was uw maal meneer?quote:
Dit hoor ik je steeds zeggen de laatste vakanties. Wat is er mis dan?quote:Op donderdag 18 september 2025 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben me eigenlijk maar een beetje van dag naar dag aan het slepen. Genieten is er totaal niet bij. Het hoogtepunt was nog wel het buffet op de boot uit IJmuiden eigenlijk. Nou ja, er komen nog wel een paar leuke dingetjes.
quote:Op donderdag 18 september 2025 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben me eigenlijk maar een beetje van dag naar dag aan het slepen. Genieten is er totaal niet bij. Het hoogtepunt was nog wel het buffet op de boot uit IJmuiden eigenlijk. Nou ja, er komen nog wel een paar leuke dingetjes.
Misschien moet hij eens met ballie en jou op reis.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit hoor ik je steeds zeggen de laatste vakanties. Wat is er mis dan?
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog 3-5 dagen geen internet hier
Denk je dat het dan beter gaat?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens met ballie en jou op reis.
quote:
Baldadige jongeren?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:12 schreef essnhills het volgende:
Vannacht zijn er hier vlakbij 3 auto's volledig uitgebrand.
Net reed er een gemeentewagentje langs met 1 van de wrakken achterop voorbij
Nieuwe hobby ess?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:12 schreef essnhills het volgende:
toch wel een voordeel van geen auto hebbenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:12 schreef essnhills het volgende:
gulzig typjequote:
Onduidelijkquote:
Ik zit gewoon braaf op de bank te hakenquote:
Ja ja dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit gewoon braaf op de bank te haken
Aan die auto's?quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit gewoon braaf op de bank te haken
Zelfde gasten die ook jongeren mishandelden wellichtquote:Op donderdag 18 september 2025 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Onduidelijk
Had wel een Burgernetmelding vanmorgen voor getuigenoproep of camerabeelden, maar dat was het eerste wat ik er van meekreeg
voor Ama dr stoeltjes?quote:
Ja daar heb je wel gelijk in op zich denk ik. Ik weet het niet. Er is niet echt iets MIS of zo hoor. We doen allemaal onderhoudende dingen. We rijden door mooi gebied. Het weer is minder slecht dan verwacht. Ik eet gezonder dan thuisquote:Op donderdag 18 september 2025 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit hoor ik je steeds zeggen de laatste vakanties. Wat is er mis dan?
Stiekem is ze gewoon een god mother die andere mensen aanstuurt om het vuile werk op te knappen. Af en toe wordt een dissident aan haar voorgeleid en die prikt ze nonchalant een oog uit met één van haar haaknaalden.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dat past ook wel meer bij je eigenlijk.
had je vooraf meer 'vuurwerk' verwacht?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in op zich denk ik. Ik weet het niet. Er is niet echt iets MIS of zo hoor. We doen allemaal onderhoudende dingen. We rijden door mooi gebied. Het weer is minder slecht dan verwacht. Ik eet gezonder dan thuisdrink nauwelijks, slaap best goed. Maar een WOWfactor is er niet. Ja je zit eens in een andere trein. Ja een interessant museum. Een deprimerende toeristenfuik maar dat wist je van tevoren. Het kan me allemaal niet zo boeien eigenlijk.
Ja dat is je tong verbranden wel vakerquote:
Duidelijk AI.quote:
Ssssssstquote:Op donderdag 18 september 2025 19:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stiekem is ze gewoon een god mother die andere mensen aanstuurt om het vuile werk op te knappen. Af en toe wordt een dissident aan haar voorgeleid en die prikt ze nonchalant een oog uit met één van haar haaknaalden.
... Ga je mij nu het zwijgen laten opleggen?quote:
Nja misschien. Je loopt hier gewoon je eigen eten te koken en je afwas te doen. Met een sponsje want een kwast is er niet. En buiten de deur eten doen we zo min mogelijk want geld. Op zich wel logisch, maar voor mij wat minder een issue dan voor hem geloof ik.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
had je vooraf meer 'vuurwerk' verwacht?
*Pakt haaknaaldquote:Op donderdag 18 september 2025 19:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... Ga je mij nu het zwijgen laten opleggen?
A stitch for a snitch
tantezeggert krijgt straks een draadjesfobiequote:Op donderdag 18 september 2025 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Babygym/boxspanner
[ afbeelding ]
Was ook al met het egeltje begonnen
[ afbeelding ]
Egeltje en slak krijgen knisperfolie erin, lieveheersbeestje en uil een rammelkraal
verwachtingen zijn baggerquote:Op donderdag 18 september 2025 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
aan de andere kant hebben we vanmiddag wel in een restaurantje geluncht en dat was ook uiterst matig. Dusjah. Misschien is het hier qua bestemming gewoon niet zo geweldig allemaal.
Zie het positief, jouw vakantie is nog niet vroegtijdig afgebroken, ik was na 4 dagen alweer terugquote:Op donderdag 18 september 2025 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
aan de andere kant hebben we vanmiddag wel in een restaurantje geluncht en dat was ook uiterst matig. Dusjah. Misschien is het hier qua bestemming gewoon niet zo geweldig allemaal.
Krijg juist allemaal filmpjes dat ie aandachtig naar de mobiel kijkt en er tegrn begint te babbelenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
tantezeggert krijgt straks een draadjesfobie
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zie het positief, jouw vakantie is nog niet vroegtijdig afgebroken, ik was na 4 dagen alweer terug
Hmm, going through the motions.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in op zich denk ik. Ik weet het niet. Er is niet echt iets MIS of zo hoor. We doen allemaal onderhoudende dingen. We rijden door mooi gebied. Het weer is minder slecht dan verwacht. Ik eet gezonder dan thuisdrink nauwelijks, slaap best goed. Maar een WOWfactor is er niet. Ja je zit eens in een andere trein. Ja een interessant museum. Een deprimerende toeristenfuik maar dat wist je van tevoren. Het kan me allemaal niet zo boeien eigenlijk.
Mja dat zou voor mij ook wel flink afdoen aan het vakantiegevoel, tenzij het echt midden in de natuur kamperen is. Misschien een volgende keer met iemand op vakantie met een beetje een zelfde budget? Of gewoon echt iets 'spectaculairs' gaan doen.. ander continent, compleet andere cultuur en voor jou onbekend landschap?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja misschien. Je loopt hier gewoon je eigen eten te koken en je afwas te doen. Met een sponsje want een kwast is er niet. En buiten de deur eten doen we zo min mogelijk want geld. Op zich wel logisch, maar voor mij wat minder een issue dan voor hem geloof ik.
Ik denk dat als dr Flash eens naar Fortaleza of Rio ging die helemaal uit zijn dak gaat.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, going through the motions.
Nou ja, als je veel hebt gereisd wordt het lastiger om die wow-factor te ervaren misschien?
@Dr_Flashquote:Op donderdag 18 september 2025 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk dat als dr Flash eens naar Fortaleza of Rio ging die helemaal uit zijn dak gaat.
Ja ik heb hier ook veel te lang op moeten wachten misschien. Dan wil je er ineens enorm veel van of zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |