SCHREEUW DAN NIET ZO.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb ook geen honger eigenlijk :p
oke okequote:Op donderdag 18 september 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SCHREEUW DAN NIET ZO.
quote:
LIJKT ME EEN GOED IDEE, DOEI!quote:Op donderdag 18 september 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
ja oke ik ga dan maar denk ik he
Het was weer gezellig. Heb je gesport vandaag?quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SCHREEUW DAN NIET ZO.
Is weggewaaid.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is zodat Ger het gesprek ook kan volgen, volgens mij had haar hoorapparaat kuren.
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 18 september 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin is onze avonturier nog gezien?
Kaas,quote:Op donderdag 18 september 2025 14:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond broodje Hamburger maken, met wat erbij , ga ik nog bepalen. Ik denk sws met huisgemaakte "pesto"
Ik heb kipfilet uit de oven straks, met eigen gemaakte marinadequote:Op donderdag 18 september 2025 14:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond broodje Hamburger maken, met wat erbij , ga ik nog bepalen. Ik denk sws met huisgemaakte "pesto"
Ja kaas sws. Ik denk ook courgette, want in de bonusquote:Op donderdag 18 september 2025 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kaas,
tomaat,
gebakken eitje.
En wat ook lekker is: Augurk.
Het is al half 3 zowat!quote:Op donderdag 18 september 2025 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom gaat die tijd zo traag?
*Teleporteert naar Kwiwilandquote:Op donderdag 18 september 2025 14:22 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik straks gegrilde zalm en gegrilde groenten op de bbq ga maken
Vind dat echt het lekkerste eten eigenlijk, gewoon heel simpel verse vis en groenten.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Teleporteert naar Kwiwiland
Een hamburger zonder augurk is nepquote:Op donderdag 18 september 2025 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kaas,
tomaat,
gebakken eitje.
En wat ook lekker is: Augurk.
Ja,daarom. Het is pas half 3.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is al half 3 zowat!
Hmmquote:Op donderdag 18 september 2025 14:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind dat echt het lekkerste eten eigenlijk, gewoon heel simpel verse vis en groenten.
Wat is jouw lievelingseten eigenlijk?
En dat ging goed? Brood niet uitgedroogd?quote:Op donderdag 18 september 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
Ik had een tosti als lunchzo uit de vriezer in dat ding
Eensquote:Op donderdag 18 september 2025 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Wisselt weleens. Maar vis; zalm, makreel, tonijn, tong etc vind ik echt heeeerlijk.
En idd het liefst simpel. Een curry of stoofpot is ook heerlijk, maar liefst heb ik gewoon xe ingrediënten los en niet verdrinkend in saus. Een beetje complimenterende kruiden is prima, maar verder wil ik gewoon de vis en groente echt kunnen proeven.
"Gezond blijven, doeidoei"quote:Op donderdag 18 september 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke ambitie heb je voor de komende vijf jaar, waarom?
Welke ambitie heb je na vijf jaar, waarom?
Zonder smaakt wel veel beter.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Een hamburger zonder augurk is nep
Ik bel de AIVD wel even.quote:
In de spiegel. Hi ha ho.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen een POP gesprek, met natuurlijk uitmuntende vragen om te bespreken. Zoals waar ik mij zie over 5 jaar.
In een huisje in het bos met mijn hond. Duh.
Ik heb geen ambitie.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Welke ambitie heb je voor de komende vijf jaar, waarom?
Welke ambitie heb je na vijf jaar, waarom?
Ik ook niet. Behalve genoeg geld te hebben om lekker rond te komen en respectievelijk leuk werk. That's it.quote:
Oh ja, op een gezonder gewicht komen.quote:
Nee ging echt primaquote:Op donderdag 18 september 2025 14:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En dat ging goed? Brood niet uitgedroogd?
"Willen we meer of minder hapjes?"quote:Op donderdag 18 september 2025 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, op een gezonder gewicht komen.
Meer hapjes, dus minder gewicht.quote:Op donderdag 18 september 2025 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Willen we meer of minder hapjes?"
nee vandaag was ik tot 1430 bij het thaise cbr en om 1600 de ferry terug genomen. Ik ga morgen weerquote:Op donderdag 18 september 2025 13:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was weer gezellig. Heb je gesport vandaag?
quote:Op donderdag 18 september 2025 14:22 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik straks gegrilde zalm en gegrilde groenten op de bbq ga maken
quote:Op donderdag 18 september 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit op
[ afbeelding ]
Had een keer met garnalen geprobeerd ipv kiep maar vind kiep toch lekkerder bij dit gerecht
En ook door hapjes denk ikquote:Op donderdag 18 september 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Liefde gaat door de stapjes.
Getekend Meneer Âmbar
Die vindt hij iets minder belangrijkquote:
Kiep is sowieso lekkerder.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit op
[ afbeelding ]
Had een keer met garnalen geprobeerd ipv kiep maar vind kiep toch lekkerder bij dit gerecht
Oléquote:Op donderdag 18 september 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mail met iemand nu die Oleh heet. Leuke feestnaam
quote:Op donderdag 18 september 2025 15:32 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand al geupdate naar de nieuwe ios ?
Olá Oleh,quote:
Beetje ouderwets wel.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
is het nog steeds verstandig om te wachten nadat alle bugs er uit zijn gehaald of is dat wat ouderwets gedacht?
Wordt het op een gegeven moment niet gewoon door je strot geduwd tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
is het nog steeds verstandig om te wachten nadat alle bugs er uit zijn gehaald of is dat wat ouderwets gedacht?
hmm dat weet ik niet. Had helemaal geen melding gekregen dat die te downloaden is zelfsquote:Op donderdag 18 september 2025 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt het op een gegeven moment niet gewoon door je strot geduwd tegenwoordig?
Oke morgen dan maar kijken. welke iphone heb jij?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje ouderwets wel.
Werkt allemaal prima.
Thailand is nog niet an de beurt.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat weet ik niet. Had helemaal geen melding gekregen dat die te downloaden is zelfs
ik kan hem downloadenquote:Op donderdag 18 september 2025 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thailand is nog niet an de beurt.
iPhone SE 2quote:Op donderdag 18 september 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke morgen dan maar kijken. welke iphone heb jij?
Met seniorenkorting?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
iPhone SE 2
en vanaf morgen iPhone 17
Ze hadden de 17 nog niet in de winkels liggen hierquote:Op donderdag 18 september 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
iPhone SE 2
ohhhh welke kleur?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
iPhone SE 2
Boh, dat ziet er goed uit. Daar wil ik mijn wrapjes wel voor laten staanquote:Op donderdag 18 september 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit op
[ afbeelding ]
Groenquote:
Niet zo langquote:Op donderdag 18 september 2025 15:59 schreef bitterbal het volgende:
hoe lang duurde de installatie CE?
quote:Op donderdag 18 september 2025 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hadden de 17 nog niet in de winkels liggen hier
quote:
NEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 18 september 2025 16:18 schreef Koen66 het volgende:
Ik zit er ook aan te denken toch eens een iPhone te proberen, je moet alles een keer meemaken immers
quote:
quote:
Maar het is lastig om een hekel te hebben aan iets dat ik nooit heb gehadquote:
ga naar de groenteboer en koop een peer, heb je meer aan.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar het is lastig om een hekel te hebben aan iets dat ik nooit heb gehad
Nattekat is vooral bang dat die het niet gaat hatenquote:Op donderdag 18 september 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom zou je een 1500 euro uitgeven aan iets wat je gaat haten?
Het is NatteKat. Hij gaat soberso klagen.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nattekat is vooral bang dat die het niet gaat haten
bijvoeglijk klaagnaamwoordquote:Op donderdag 18 september 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is NatteKat. Hij gaat soberso klagen.
Goed puntquote:Op donderdag 18 september 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is NatteKat. Hij gaat soberso klagen.
Ja. Lijkt er sneller af te gaan dan erbij komtquote:Op donderdag 18 september 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Vragen jullie je ook altijd af waar je geld allemaal heen vliegt?
Perenquote:Op donderdag 18 september 2025 16:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga naar de groenteboer en koop een peer, heb je meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |