quote:Op donderdag 18 september 2025 14:22 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik straks gegrilde zalm en gegrilde groenten op de bbq ga maken
quote:Op donderdag 18 september 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit op
[ afbeelding ]
Had een keer met garnalen geprobeerd ipv kiep maar vind kiep toch lekkerder bij dit gerecht
En ook door hapjes denk ikquote:Op donderdag 18 september 2025 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Liefde gaat door de stapjes.
Getekend Meneer Âmbar
Die vindt hij iets minder belangrijkquote:
Kiep is sowieso lekkerder.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit op
[ afbeelding ]
Had een keer met garnalen geprobeerd ipv kiep maar vind kiep toch lekkerder bij dit gerecht
Oléquote:Op donderdag 18 september 2025 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik mail met iemand nu die Oleh heet. Leuke feestnaam
quote:Op donderdag 18 september 2025 15:32 schreef bitterbal het volgende:
heeft iemand al geupdate naar de nieuwe ios ?
Olá Oleh,quote:
Beetje ouderwets wel.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
is het nog steeds verstandig om te wachten nadat alle bugs er uit zijn gehaald of is dat wat ouderwets gedacht?
Wordt het op een gegeven moment niet gewoon door je strot geduwd tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:35 schreef bitterbal het volgende:
is het nog steeds verstandig om te wachten nadat alle bugs er uit zijn gehaald of is dat wat ouderwets gedacht?
hmm dat weet ik niet. Had helemaal geen melding gekregen dat die te downloaden is zelfsquote:Op donderdag 18 september 2025 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt het op een gegeven moment niet gewoon door je strot geduwd tegenwoordig?
Oke morgen dan maar kijken. welke iphone heb jij?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje ouderwets wel.
Werkt allemaal prima.
Thailand is nog niet an de beurt.quote:Op donderdag 18 september 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat weet ik niet. Had helemaal geen melding gekregen dat die te downloaden is zelfs
ik kan hem downloadenquote:Op donderdag 18 september 2025 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thailand is nog niet an de beurt.
iPhone SE 2quote:Op donderdag 18 september 2025 15:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke morgen dan maar kijken. welke iphone heb jij?
Met seniorenkorting?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
iPhone SE 2
en vanaf morgen iPhone 17
Ze hadden de 17 nog niet in de winkels liggen hierquote:Op donderdag 18 september 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
iPhone SE 2
ohhhh welke kleur?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
iPhone SE 2
Boh, dat ziet er goed uit. Daar wil ik mijn wrapjes wel voor laten staanquote:Op donderdag 18 september 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit op
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |