SCHREEUW DAN NIET ZO.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb ook geen honger eigenlijk :p
oke okequote:Op donderdag 18 september 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SCHREEUW DAN NIET ZO.
quote:
LIJKT ME EEN GOED IDEE, DOEI!quote:Op donderdag 18 september 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
ja oke ik ga dan maar denk ik he
Het was weer gezellig. Heb je gesport vandaag?quote:
quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 13:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
SCHREEUW DAN NIET ZO.
Is weggewaaid.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is zodat Ger het gesprek ook kan volgen, volgens mij had haar hoorapparaat kuren.
Welke bedoel je?quote:Op donderdag 18 september 2025 13:59 schreef Nattekat het volgende:
@:TheStigsDutchCousin is onze avonturier nog gezien?
Kaas,quote:Op donderdag 18 september 2025 14:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond broodje Hamburger maken, met wat erbij , ga ik nog bepalen. Ik denk sws met huisgemaakte "pesto"
Ik heb kipfilet uit de oven straks, met eigen gemaakte marinadequote:Op donderdag 18 september 2025 14:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond broodje Hamburger maken, met wat erbij , ga ik nog bepalen. Ik denk sws met huisgemaakte "pesto"
Ja kaas sws. Ik denk ook courgette, want in de bonusquote:Op donderdag 18 september 2025 14:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kaas,
tomaat,
gebakken eitje.
En wat ook lekker is: Augurk.
Het is al half 3 zowat!quote:Op donderdag 18 september 2025 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom gaat die tijd zo traag?
*Teleporteert naar Kwiwilandquote:Op donderdag 18 september 2025 14:22 schreef kwiwi het volgende:
Denk dat ik straks gegrilde zalm en gegrilde groenten op de bbq ga maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |