Dit hoor ik je steeds zeggen de laatste vakanties. Wat is er mis dan?quote:Op donderdag 18 september 2025 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben me eigenlijk maar een beetje van dag naar dag aan het slepen. Genieten is er totaal niet bij. Het hoogtepunt was nog wel het buffet op de boot uit IJmuiden eigenlijk. Nou ja, er komen nog wel een paar leuke dingetjes.
quote:Op donderdag 18 september 2025 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben me eigenlijk maar een beetje van dag naar dag aan het slepen. Genieten is er totaal niet bij. Het hoogtepunt was nog wel het buffet op de boot uit IJmuiden eigenlijk. Nou ja, er komen nog wel een paar leuke dingetjes.
Misschien moet hij eens met ballie en jou op reis.quote:Op donderdag 18 september 2025 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit hoor ik je steeds zeggen de laatste vakanties. Wat is er mis dan?
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nog 3-5 dagen geen internet hier
Denk je dat het dan beter gaat?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet hij eens met ballie en jou op reis.
quote:
Baldadige jongeren?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:12 schreef essnhills het volgende:
Vannacht zijn er hier vlakbij 3 auto's volledig uitgebrand.
Net reed er een gemeentewagentje langs met 1 van de wrakken achterop voorbij
Nieuwe hobby ess?quote:Op donderdag 18 september 2025 19:12 schreef essnhills het volgende:
toch wel een voordeel van geen auto hebbenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:12 schreef essnhills het volgende:
gulzig typjequote:
Onduidelijkquote:
Ik zit gewoon braaf op de bank te hakenquote:
Ja ja dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 18 september 2025 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit gewoon braaf op de bank te haken
Aan die auto's?quote:
quote:Op donderdag 18 september 2025 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit gewoon braaf op de bank te haken
Zelfde gasten die ook jongeren mishandelden wellichtquote:Op donderdag 18 september 2025 19:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Onduidelijk
Had wel een Burgernetmelding vanmorgen voor getuigenoproep of camerabeelden, maar dat was het eerste wat ik er van meekreeg
voor Ama dr stoeltjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |