Ohja nog even de teleporteermachine aanzettenquote:Op donderdag 18 september 2025 17:17 schreef kwiwi het volgende:
Hier allerlei groenten en zalm in de oven
quote:Op donderdag 18 september 2025 17:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier gaat de hond zo in de oven
Oh ook lekkerquote:Op donderdag 18 september 2025 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo een entrecote bakken denk ik
Chinees recept.quote:
100 per maand. Krijgt die iedere dag een biefstukje?quote:Op donderdag 18 september 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook een hond die voor bijna 100 euro in de maand eet. En waar ik elke maand nog dingen voor moet kopen.
Ik verdien significant meer en werk significant minderquote:Op donderdag 18 september 2025 16:40 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik kan nu veel meer dan 5 jaar geleden maar heb inmiddels ook een hele andere functie waar ik significant meer verdien. Lastig te vergelijken maar het is natuurlijk wel zo dat alles veel duurder is geworden.
Oooehh rode curry?quote:Op donderdag 18 september 2025 15:12 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit op
[ afbeelding ]
Had een keer met garnalen geprobeerd ipv kiep maar vind kiep toch lekkerder bij dit gerecht
Dat is Japansquote:Op donderdag 18 september 2025 17:27 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Paar tentakels erbij om het af te maken
Zoeken ze nog mensen op het ministerie?quote:Op donderdag 18 september 2025 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verdien significant meer en werk significant minder
Maar inflatie is wel een bitch
Er is altijd een overtreffende trapquote:Op donderdag 18 september 2025 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
100 per maand. Krijgt die iedere dag een biefstukje?
Ja, ik begreep dat we projectleiders gaan wervenquote:Op donderdag 18 september 2025 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zoeken ze nog mensen op het ministerie?
Werven? Is de bezuiniging op het apparaat al volledig ingeboekt?quote:Op donderdag 18 september 2025 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik begreep dat we projectleiders gaan werven
Dit.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, weet precies waar het aan uitgegeven wordt.
Nou zeg. Het lijkt wel een cavia. Ook duur.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
100 per maand. Krijgt die iedere dag een biefstukje?
Nog beterquote:Op donderdag 18 september 2025 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verdien significant meer en werk significant minder
Maar inflatie is wel een bitch
quote:Op donderdag 18 september 2025 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Godver, weer in slaap gesodemieterd
Gelukkig viel deze nog binnen de 20 minuten.
Gaat lekker met me deze week.
quote:Op donderdag 18 september 2025 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is NatteKat. Hij gaat soberso klagen.
Soms vraag ik me af of je stiekem keihard om je mislukte grappen moet lachen.quote:
broodje hamburger was lekker?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |